~Tanıtım-2~

10K 653 55
                                    

"Özel numara arıyor..."

Anahtarı çevirip evimden içeriye girerken arayan kişiyle biraz şaşırsam da çabuk toparlanmıştım. Zira bir haftadır aramıyordu. İlk defa bu kadar uzun süredir aramıyordu. Ben de birinin beni işlettiğine emin olmuş ve bir daha aramadığı için sevinmiştim.

Elimdeki poşetleri minik ve sevimli mutfağıma bırakıp balkona çıktım ve ekrana baktım. Açıp açmamak ile ilgili karar vermeye çalışıyordum ama uzun süredir açmadığımdan olsa gerek, arama kendiliğinden sonlanmıştı. Omuz silkip tam mutfağa geri dönüyordum ki yine aramaya başladı. Bu sefer çok düşünmeyip aramayı cevaplandırdım.

"Bak, sana son bir şans veriyorum tamam mı? Ya şimdi benimle ne derdin olduğunu söylersin ya da bir daha açmam telefonlarını anladın mı? Neden cevaplıyorum biliyor musun? Çünkü her seferinde derdini söylersin de böylece kimsenin kalbini kırmamış ve canını yakmadığımdan emin olacağım diyorum ama neden sessiz kaldığını anlamıyorum. Seni polise şikayet etmeyeceğim veya yüzüne tükürmeyeceğim merak etme."

Anlık da olsa bir gülme sesi gelmişti sanki kulağıma.

"Sana bir dakika veriyorum. Telefonu sehpanın üstüne koyuyorum ve bir şeyler atıştırmaya gidiyorum çünkü çok açım." Tekrar bir gülme sesi duydum sanki. "Geri döndüğümde ya derdini anlat ya da kapatmış ol ve bir daha arama. Süren başlamıştır!"dedim ve telefona baktım.

08.47

48 olunca geri döneceğim. Süren başladı bay veya bayan özel numara, artık her kimsen?

Telefonu balkondaki sehpanın üzerine bırakıp mutfağa geri döndüm. İşten gelmiştim ve hem çok yorgun hemde çok açtım. Hemen bir ekmek arası yapıp yemeye başladım. Bir yandan da kol saatime bakıp süreyi takip ediyordum. Son 15 saniye kala küçük sandviçimi bitirip balkona koştum. Ağzım biraz dolu olduğu için bir süre yutkunmakla uğraşmıştım. Sonunda ise telefonu alıp ekrana baktım. Kapatmadığını görünce küçük çaplı bir şok geçirsem de telefonu kulağıma götürdüm. Bu konuşacağı anlamına mı geliyordu?

"Alo? Süren doldu. Konuşacak mısın yoksa ben mi kapatayım?"

Bir süre sessiz kaldıktan sonra nefes alıp verdiğini duydum. Allah'ım sanırım konuşacaktı!

"..."

FELAHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin