"Silinen mesajları bulduk ya, sonunda bulduk!"
Sesindeki bariz neşe beni güldürmüştü.
"Gerçekten mi?"
"Tabi ya. Ben sana ne demiştim? O çocuğu bulacağım demiştim. Yani tekniken kendisini bulamasak da silinen mesajları bulduk. Kuzenim çok zor bulduğunu söyledi biliyor musun? İlk başta ümidi kesmiştik ama baktı ben üzülüyorum, çocuk yemedi, yatmadı ve çalışıp buldu."
"Çocuk mu? Kuzenin erkek mi?"
"Evet ama benden küçük merak etme."
"Küçük olması sana haram olduğu gerçeğini değiştirmiyor. Biliyorsun değil mi?"
"İclal?"
"Hımm?"
"Aynı zamanda süt kardeşim olur."diye açıklama yapınca rahatladım.
"Benim yüzümden günaha girdin korkusuyla çıkıştım, kusura bakma Tuğba."
"Benim tek anladığım şey, beni kıskanmış olman."diye şakayla karışık kibirlendi.
"Evet, seni kimselere kaptıramam."dedim gülerek.
"Ya onu bunu boşver de göndereyim mi mesajları?"
"Gönder bakalım."
"Hani merak etmiyordun?"dedi keyifle.
"Ben öyle bir şey demedim. Ben sadece bunun boş bir iş olduğunu ve elimize yararlı olacak hiçbir şeyin geçmeyeceğini belirttim o kadar."
"Tamam tamam takılıyorum sadece."diye güldü. "Ekran görüntüsü alır, atarım. Bu arada neler yaptın? Dünden beri anonimle o kadar uğraşıyorum ki seni sormayı unuttum."
"Anonim mi?"diye gülmeden edemedim.
"Anonim tabi. Bilinmeyen değil mi bu çocuk?"
"Belki de kızdır. Nereden biliyorsun?"
"Lezbiyen mi bu affedersin, sana aşık ama?"
"Kendisi mi dedi aşığım diye?"diye göz devirdim.
"Mesajları okuduğunda görürsün İclal."
"Neyse Tuğba. Bugün neler oldu inanamayacaksın."
"Ne oldu kız? Yoksa anonimden şüphelendiğin birileri mi çıktı?"
"Deme şuna anonim manonim. Hiç hoşuma gitmiyor artık bu saçmalık."
"Vallahi sen kabul etsen de etmesen de gizli bir hayranın var cicim."
"Yaw he he. Neyse anlatacaklarımın o muhterem şahıs ile bir alakası yok Tuğba. Başka bir şey anlatacaktım."
"Ee tamam hadi anlat. Ne oldu?"
Bugün temizlik yapmaya giderken apartmandaki tüm kadınların yardıma geldiğini ve beraberinde olan şeyleri anlattım.
"O kadar duygulandım ki Tuğba, gözümde yaş kalmadı ağlamaktan."
"O kadar haklısın ki İclal, kim olsa dayanamazdı bu güzel sahneye. Allah onlardan razı olsun. Demek annenler şark köşesi aldı he?"
"Ecmain. Evet. O kadar şaşırdım ki ona da duygulanıp ağladım."
"Deli seni. Ee?"
"Öyle işte. Çok güzel bir gündü. Aytül teyzenin evinden dönüyorum. Selam verirken vefat eden arkadaşlarının torunu evde olduğu için rahatsız etmek istemedim."
"Erkek mi?"
"İma edecek bir sözüne telefonu kapatırım Tuğba!"
"Aman ne var? İki soru soracaktım sadece. Yakışıklı mı? Anonim tipi var mı? İsmi ne, cismi ne? Yaşı kaç, okuyor mu, çalışıyor mu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FELAH
Teen Fictionİclal Ilgın, üniversiteden yeni mezun olmuştur ve Kayseri'ye sağlıkçı olarak atanır. Gittiği şehri tanımadığı için bir süreliğine ev arayışına çıkar. Sonunda bulduğunda ise beklemediği bir sürpriz ile karşı karşıya kalır. Özel bir numara sürekli ken...