~10.Bölüm~

5K 376 114
                                    

"Ama siz... Bunlar da nedir böyle?"

Karşımda apartmanın bazı hanımları, ellerinde hediye paketleri ile duruyor ve gülümseyerek yüzüme bakıyorlardı.

"Hayırlı olsuna geldik İclal'ciğim."diyen Ayşegül'e döndüm.

"İçeri buyurun lütfen. Ne zahmet ettiniz? Mahcup ettiniz yine beni."

Onları oturma odasına buyur ettim. İçeri geçerken her biri elime bir hediye paketi tutturdu. Şaşkınlık ve mahcup ile yüzlerine bakmaktan konuşamıyordum. Yaklaşık 5 kişi gelmişlerdi. Sırasıyla şark köşesine oturmuşlardı karşılıklı. Ben de elimdeki paketleri salona bırakıp geri döndüm ve Özgül'ün yanına oturdum.

"Ne zahmet ettiniz böyle hanımlar? Çok mahcup oldum gerçekten. Hiç gerek yoktu. Hepiniz çok naziksiniz. Çok teşekkür ederim."

"Aa konuşma böyle İclal'ciğim. Artık sen de ailemizden bir parça oldun. Bu küçük hediyeleri de çam sakızı, çoban armağanı kabul et lütfen."dedi büyük bir hanım abla. Sanırım adı Gülten idi.

"Allah razı olsun. Lütfen bir yere ayrılmayın. Hemen kahveleri yapıp geliyorum."

"İclal'ciğim zahmet etmeseydin. Zaten tam yerleşmemişsin baksana? Biz sana ayak bağı olmayalım."

"Estağfurullah. Olur mu hiç öyle şey? Hazır gelmişken kahvelerimiz eşliğinde sohbet edelim işte ne güzel."

"O zaman benim sana aldığım fincan takımında yap. Sen yeni taşındın. Şimdi eksiklerini alacak zaman bulamamışsındır."

"Yıldız söylediğin ne iyi oldu kardeşim. Yoksa kahveleri nereye koyacaktım? Unutkanlık işte."deyince hep birlikte güldük.

"İlahi İclal."

"Bu arada çok teşekkür ederim, çok incesin."

"Rica ederim. Güle güle kullan."

Koşa koşa salona gidip Yıldız'ın getirdiği fincan takımı paketini aldım ve açtığım gibi mutfağa götürüp sudan geçirdim. Kahveyi güzelce cezvede pişirip fincanlara koydum. 6 kişilikti. Zaten biz de o kadardık. Fincan takımı gerçekten çok şıktı. Yıldız çok zevkli idi.

Kahvelerin yanına birer kuş lokumu ve çikolata parçası koyup tepsiye dizdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kahvelerin yanına birer kuş lokumu ve çikolata parçası koyup tepsiye dizdim. Dün helal markette görüp almıştım. Böyle durumlar olursa ikram etmek için.

Geri döndüğümde aradaki muhabbet koyulaşmıştı. Sırayla kahveleri dağıtıp tekrar Özgül'ün yanına oturdum tekrar ve kendi kahvemi aldım. Şu odanın halısını daha almamıştım ama buna rağmen hanımlar hiç üzerine bir şey söylememişti sağ olsunlar. Yoksa şeytan kompleks yaptırabilirdi Allah muhafaza.

Ne düşündüğümü anlamış gibi konuyu açtı Ayşegül.

"İclal şark köşesi takımına bayıldım. Buna uyan çok güzel bir halı biliyorum. Onu alırsan acayip güzel olur."

FELAHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin