43.Bölüm

147 7 2
                                    

İyi okumalar :)

Şura Sakman

Okulda yine sıradan bir günümüzde ders yine ingilizceydi. Hoca tüm dikkatle yanımıza doğru geldi. Bana bakıp "Tahtaya" dedi. Sonra Belinay , Özgür ve Asrın'ı da tahtaya çıkardı. Önümüzde duruyordu şimdide. “Siz beraber misiniz?” dedi. Bende bir şey oldu sandım ya. “Anlamadım hocam" dedim Belinay ile aynı anda. "Nesini anlamadınız kızlar acaba? Ben bu okulda ilişki olmayacak demiyor muyum. Siz ne yapıyorsunuz? Aileniz biliyor mu?” dedi. Özgür ile Asrın “Evet" dediler.

Hayır.

Eğer bilseler istemezler çünkü de. “O zaman aileniz yarın gelsin" dedi. “Kusura bakmayın hocam ailem gelemez" dedim. Tek kaşını kaldırıp baktı. “Ailemiz burada değil hocam. Onlar İzmir'de yaşıyorlar" dedi Belinay. “Siz burada tek mi yaşıyorsunuz?” dedi. “Ben İlayda Belinay burada beraber yaşıyoruz. Ailelerimizin izni de var ve yaşım bu kararı vermeme yetiyor merak etmeyin" dedim.  “Verin telefon numaralarını görüşeceğim burada ki durumunuzu bilmeliler değil mi? Burası eğitim yeri aşk değil” dedi. Çattık resmen ya.

Ama ben dedim yakın durmayın dedim karı çakar kurtulamazsınız dedim diye çemkiren iç sesime göz devirdim. "Verelim hocam. Ben ailemden çekinecek bir şey yapmadım sonuçta" dedi Belinay. Haklı. "Cevap da verirler Sevinç’in dediği kadar varsınız” dedi. “Hocam oturup dedikodumuzu mu yaptınız ayıp" dedim.  “Ee numaraları nereye yazıyoruz?” dedi Asrın. “Kağıda yazın isimleri ile getirin" dedi. Başımızı sallayıp yerimize geçtik.
 

 Başım Asrın'ın omzunda karşımızda oturan Belinay ve Özgür'le kağıt oynuyorduk. “Bitti" deyip son kağıdı attım. “Hadi abim hadi öğrenin de gelin" deyip kağıtları köşeye çektim. Kağıtlar tekrar karılırken sınıfa hızla bir kız girdi. “Şura Sizinkiler kavga ediyor" dedi ve soluklanmak için  sıraya oturdu. Elimdeki kağıtları bırakıp hızla sınıftan çıktık ve bahçeye indik. Amazon ormanı dediğimiz neden yapıldığını bilmediğimiz bölge de tartışıyorlardı ama kiminle? Yanlarına vardığımızda çocuk yumruğunu kaldırmıştı.

“Aa bizsiz başlıyorsunuz hep kırılıyoruz" dedim.  “Bunlar kim yeni düşmancıklar mı?” dedi  Belinay.  Çocuk yumruğunu geri indirdi. “Bu ne Uğur kızların arkasına mı saklanacaksın?”dedi. “Bak oğlum gebertirim seni” deyip adımladı. Başımı yana çevirdiğimde Sevgi hoca buraya doğru geliyordu. Umut'un kolundan tuttum. “Sevgi hoca geliyor. Sonra hallederiz" dedim. “Bu burada bitmedi Kerim!” dedi ve Uğur'un kolundan elini  çekip spor salonuna doğru yürüdü.  Biz de arkasından ilerledik. “Ee arkadaşlar olay ne? Kerim kim?” dedim. “Kerim itin teki. Yılın başında bana çatmıştı durduk yere. Gördüğü yerde tıslıyor köpek" dedi Uğur. “Durduk yere millete çatmaya severim dostlar" dedim. “Çatarız anam" dedi Belinay' da.  “Bana bakın ŞADA bir düşmanıma daha göz koymayın. Bari bu sağlam kalsın" dedi Umut. Belo parmağındaki yüzüğünü gösterdi. “Benim başım bağlı oğlum sen İlo ve Meva'ya de. Biz Şura ile piyasadan çekildik" dedi. Bende başımı salladım. “Ay bende birini bulmalıyım” dedi Meva. “Siz nereden duydunuz?” dedi Enes. “Sınıfa bir kız geldi o dedi" dedi Belinay. Zil çalınca sınıfa gittik.
 

Arkadaş felsefe kadar sıkıcı bir ders var mı ya? Ben neden bir şeyleri sorgulayayım  ya. Hoca tahtaya tahtayı döver gibi vura vura yazdığı yazıları anlatırken bir yandan da yazmamızı istiyorlardı. Başımı çevirip etrafa bakarken en ön sırada cam kenarında oturan kızın elini başına yaslamış bir şekilde bizim tarafa doğru bakıyordu. Bakışlarını takip edince Umut'a baktığını gördüm. Vay vay paşamıza aşık bir kız var.

Umut'un kolunu sarsınca kızın dikkati dağıldı ve bana baktı. Elimi biraz yukarı kaldırıp parmaklarımı salladım. Kız kurduğu rahatını bozup önüne döndü. “Ne oldu lan?” dedi Umut çatılı kaşlarla. “Talibin var knk” dedim.  “Ne talibi kızım?” dedi. Tam söyleyecekken “Gençler konuşmayalım" dedi Hayriye hoca.  Umut “konuşacağız" deyip önüne döndü. Kıza baktığımda çatılı kaşlarla bana bakıyordu. Kıza bakarak sessizce ne var dedim. Bakışlarını çekip önüne döndü. Zil çalınca kızlarla sınıftan ayrıldık. Önce tuvalete uğrayıp biraz orda oyalandık. Daha sonra binanın içinde koridorda gezerken bir grup kızın dedikleriyle yerimde durdum.

İki Düşman ÇocuklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin