Medya:Tunahan Varol
Şura Sakman
Bu okula geldim geleli bir başkasıydım kendim değildim. Bu üç hafta beni baya baya değiştirmişti. Ya benim okuldan atılmam gerekiyordu...
Sabah o iğrenç alarmın sesiyle zorda olsa uyanmıştım. Kalkıp alarmı kapattım. 06.40 of bu saatte kalkmak bana göre çin işkencesinden de beter. Bu lanet olası dersleride dersleri boşver okulu bulanıda...... Yatağımı toplayıp üzerimi giyindim. Aşağı mutfağa inip atıştıracak birşeyler hazırlayıp masaya koydum. Kahvaltımı yapıp saatime baktım 07.05 geçiyordu. Telefonu elime alıp gruptan kızlara yazdım.🌹ŞAD🌹
Ben:Kızlar hazır mısınız?
Evlatlık Kardeşim♡:Oğlum makyaj yapıyorum bir dur ya.
Turuncu Kafa'm♡☆:Bu ne acele kızım dürtülermi seni.
Ben:aq sorduğum soruya pişman oldum. Kaçta buluştuğumuzu bende biliyorum. Hazırsanız biraz daha bekleyin 😄dicektim.
Deyip telefonu koydum. Aynada saçlarımı düzenlerken telefona mesaj geldi. Kayıtlı olmayan bir numaradan
0534...
-Günaydın günümü aydınlatan güneşim❤
-Kimsin sen 🧐 numaramı kimden buldun kimden aldın bak çok yanlış duvara tosladın. HABERİN OLSUN.
- Ben Demir güzelim!
- Demir! Sen sen nasıl buldun numaramı bak eskiden tanıdığım birisin diye ıyi davranmıcam ne sanıyorsun kendini?!
Çok geçmeden mesaj geldi.
0534...
- Bak sinirlerimi zorluyorsun ama dua et birşey yapmıyorum.-Yaparsan kaç yazar zaten sana cevap vermekle zaman kaybediyorum git başımdan.
Allah'ım ya beni sinirlendirmekte usta usta. Eskidende böyleydi zaten. Saate baktığımda 07.25 geçiyordu. Odamdan çantamı alıp evden çıktım. Arabama binip önce İlayda'yı daha sonra Belinay'ı alarak o haftanın 5 günü 8 saat açık ceza evine gitmeyi zorda olsa artık takmıyordum. Sonuçta 11 sene okumuşum alışmam lazım.
Okul bahçesine giriş yapıp arabayı park ettim. Allah'ım şu binanın kapılarını neden açmazlarki sırada ayakta durup bizi yoruyorlar olmuyor böyle yani.
Sıraya geçip zilin çalmasını, o çok sevdiğimiz müdürümüzü dinleyip sınıflara dağılmayı bekledik.
Öğretmenler kontrolünde formamızı giymişmiyiz diye sınıflarımıza geçtik. Aa bu arada dün gelen haberle sınıf öğretmenimizin tayini çıkmış böylece sınıf öğretmenimiz değişmiş bulunmakta. Bakalım o ne öğretmeni ve bize nasıl davranacak.İlk ders dindi. Tabikide uyudum. Tek oturduğum bir sıra ne kadar rahat geliyorsa o kadar rahattı. Çünkü Asrın Bey yoktu. Ne kadar mutluyum bilemezsiniz. Bir de onunla uğraşamazdım. Tenefüs zili çalınca sınıfımıza teşrif eden Seda ve tayfası kızlarla yanımıza geldi. "Bak Sedacım cım diyorum zarar görme diye. Bence ne sen bana çat ne de ben sana dayak atayım. Kimse kimseye birşey yapmadan sen git!"dedim Seda'ya gülerek. "Sen mi beni döveceksin? Kızım seni bu okula geldiğine pişman ederim"dedi. Ayağa kalkıp sarı saçlarından bir tutam aldım ve parmagımda döndürdüm. "Bak çakma sarı benimle oynama yoksa seni pişman ederim kendine gelemezsin. Sen beni bu okula gelişimle pişman etmeyi düşünürken ben senin gidişini izlemiyim tamam mı canım!"deyip parmağımda döndürdüğüm saçı hafif çekerek bıraktım. "Evet kapı orda kızlar duydunuz şizomu"dedi İlayda. Gülerek yerime oturucakken Seda kolumdan tutup "bu burda bitmedi!"dedi. Kapıdan çıkarken "dikkat et noktayı ben koymayayım. Eğer ben koyarsam senin ve arkadaşların için iyi olmaz çakma sarı!"dedim. Arkasını bile dönmeden gitti.
İlk dersten ya yemeden içmeden benle kavga etmeyemi geldin. Akılsız özürlü zaten aklı olsa bize çatmaz. Var bu kızda zaten birşey hadi bakalım çıkar kokusu...Son ders bu gizemli hoca ile idi acaba kim?
Ve o esrarengiz hoca sınıfın kapısında pembe saçları ile görüldü. Bakalım bu hoca ile sonumuz ne olacak. Sınıfa girip nasılsınız fasıllarıyla kendini tanıttı. "Sevinç Kara ingilizce öğretmeniyim. Beni üzmeyin bende sizi üzmeyim" hepimize bakıp "hadi o zaman ilk sıradan tanışalım evet cam kenarı?"dedi.
Ve sıra İloda. "İlayda Bensu Seren"deyip oturdu. "Belinay Keskin","Şura Sakman" tanışma fasıllını geçip kitaplarımızı açtık. Zil çalınca "güzel bir yıl diliyorum sizinle" deyip sınıftan ayrıldı. "Tabi canım ben gidince güzel bir yılın olur"dedim.
Sınıf kapısında bir kaç kız belirdi. Sınıfa girip küçümseyen bakışlarla hepimize baktı. Tanıdık geliyordu ama kimdi bu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki Düşman Çocukları
Ficção AdolescenteYılları aşmış dostlukları olan iki adamın ani ölümü aileler arası düşmanlığı getirir. Aradaki kinin artmasında ve suçlamalarda konuşulmayan yıllar öne konur. Bu ani ölüm beraberinde getirdiği intikam ile yeni bir yaşama adım attırır. Düşma sanılan...