Kimdi bu kız siması tanıdık geliyordu. Kıza dikkatlice bakarken sarsıldım. "Ne oluyo aq" dedim. İlayda ve Belinay kızı gösterip "tanıdın mı" dediler kısık bir sesle. "Yo kimki ama çok tanıdık"dedim. Kızın sesiyle o tarafa döndük yanındaki erkeğe "seç beğen al"dedi gülerek. Anlamsızca onlara bakarken duvar kenarında oturan kız sanırım adı Ayşegül'dü. "Yiğit ve Çiğdem hemen sınıftan çıkın!"dedi. Ayşegül'e küçümseyerek "sen karışma varoş. Sana birşey diyen yok otur yerine testini çöz inek!"dedi. Ayşegül suratını düşürüp sırasına oturdu ve titreyen eliyle kalemini tutmaya çalıştı. Kendimi tutamayıp "Hayırdır ne arıyordunuz seç beğen al felan pazar aşağı sokak yada sizin sınıfa gidebilirsiniz"dedim. "Sen seni hatırlıyorum. Ne işin var senin burda!"deyip üstüme yürümeye başladı. Kızlar ayaklanınca "birsey yapamayacak dokunamadan geri dönecek"dedim. Gelip önümde durdu. Tam ağzını açıp bir şey diyecektiki ayağını yere vurup gitti. " Bana neden vurmadın kimden korktun Çiğdem Akça. Düşündüğüm şeyden korktuysan o 3 sene önce senin gittiğin gün bitmişti zaten"dedim. "Yani sen ve Demir ayrıldınız mı?"dedi. "O kadar uğraştın olmadı ama sonunda evet ayrıldılar. Hemde üç sene önce uyanda balığa çıkalım kızım. Hem senin haber alman gerekiyordu nasıl almadın" dedi Belinay. "O zaman Şura aramızda engel kalmadı Sude" dedi gülerek. "O zamanda yoktu şimdide yok Çiğdem" dedim. "Ee hadi hodri meydan Şizofren!"dedi. Gülerek "hodri meydan hamam böceği ha bu arada o kızda yanında mı neydi adı emine"dedim. Bir şey demeden gitti. Bende sırama oturdum.
Son ders tenefüsünde alt sınıflardan bir kız çocuğu "Şura abla!"diyerek sınıfa girdi. Bende "he benim noldu?"dedim. Elime bir kağıt verip koşarak gitti. Kağıdı açıp ne yazdığına baktım.'ŞAD grubunun bizim okula geleceğini duyunca çok şaşırdım. Seni Atatürk büstünün orda bekliyo olacağım ŞİZOFREN'
Kâğıdı sırama koyup "ne bu şimdi?" deyip pencereden dışarı baktım. Atatürk büstünün yanı boştu oyun mu oynuyonuz lan benle,yoksa sen misin Çiğdem.
Derse girdiğimizde Ümit hoca bir şeyler söylüyordu ama anlamıyordum. Kim bana öyle kâğıt yollarki?...
Zil çalınca koşarak büstün yanına gittim. Etrafına bakındım ama kimse yoktu.yerde bir not kâğıdı vardı eğilip aldım.
'Geldin demek bu kadar dikkatini çektim...
Beni hemen bulamazsın ŞAD'ın Şizosu.'
Kim lan bu kim. Ah onu bir bulsam.
Kâğıdın arkasını çevirince'Seni yeşil parkta beklicem..'
Yazıyordu. Yeşil park neresiydi be. Ha şu kuşun bile uğramadığı 'uğursuz park'dediğimiz yermiydiki. Hemen oraya doğru yürümeye başladım. Parka ulaştığımda gine ıssızdı. Etrafa bakındım boştu. Hiç kimse yoktu yorulmuştum. Kızlarla geldiğimizde oturduğumuz çardağa gittim. Ve bingo tahta arasında sıkışmış kâğıt belki değildir ama merak ederek kâğıdı alıp açtım.
'Burayada geldiysen baya sinirlenmişsindir. Çok az kaldı buluşucaz :) en sevdiğin çikolatanın yanında olucam'
Ya ben senin şifrelerine sıçıyım. Bir bulayım kız erkek farketmez dalıcam. En yakın markete uğrayıp çikolata rayonuna girdim. Ee ben iki çikolata arasında kaldım. İlk önce milkaların yanına baktım aralarına baktım ne biri vardı nede kâğıt. Sonra damak çikolatanın yanına. Heh buldum gel buraya. Kâğıdı alıp açtım.
'Aaa burdada değilim kasiyere git ve buraya bir paket bırakılmış de'
Kasiyere gidip dedim ve kutuyu alıp dışarı çıkıp bir banka oturdum. Kutuyu açtım bir not ve çikolatalar...
'En sevdiğim çikolatalar hadi karşına bak birtanem
Kâğıdı kapatıp karşıma bakmamla donup kalmam bir oldu. 'D-Demir!"dedim. "Güzelim"kutuyu kucağına atıp "yine mi sen ya bende diyorum kim yazıyor bunları!"dedim. "Benden başka kimse yazamaz" dedi dişlerinin arasından tıslayarak. "Hı Yazmaz sanane bundan Demir ne karışıyorsun ha ne düşünüyorsun. Biz bir daha olmucaz. Orda duracan Demir Baran orda durucan. Sen o şansı beni üç sene önce kaybettin!"deyip ittirdim ve yanından koşarak ayrıldım. Okula yakın yerde durup "Ha siktir araba!"deyip okula gittim. Arabaya binip eve sürdüm. Kapının önünde iki araba vardı kimdi bunlar telefona gelen yazıyla donup kaldım.
Yazım yanlışlarım varsa kusura şey etmeyin gençler.:) kendinize iyi bakın Allah'a emanetsiniz ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki Düşman Çocukları
Roman pour AdolescentsYılları aşmış dostlukları olan iki adamın ani ölümü aileler arası düşmanlığı getirir. Aradaki kinin artmasında ve suçlamalarda konuşulmayan yıllar öne konur. Bu ani ölüm beraberinde getirdiği intikam ile yeni bir yaşama adım attırır. Düşma sanılan...