Belinay Keskin
Şura zil çalınca sanki ışınlanmış gibi kayboldu. Nerde olduğuna bakmak için İlayda ile pencere gittik. Atatürk büstünün yanındaydı. Yerden bir kağıt parçası alıp açtı. Etrafına bakınıp kapının yanına doğru yürüdü. "Nereye gitti şimdi bu?"dedi İlayda. İlayda'ya bakarak "bilmiyorum"dedim. Zil çalınca sıralara oturduk. Şura'nın çantasını toplayıp kenara koydum. Ders yine biyolojiydi. Allahtan son dersti. Not alıp saate baktım. Şura'yı aradım ama açmadı. Telefonları açmıyor, ortalarda yok, nerede olduğunu söylemedi, endişelenmeye başlamıştım. Zil çalınca ikimizin çantasını alıp çıkışa ilerledim. İlayda ile birlikte yaklaşık 20 dakika boyunca bekledik. Şura'da gelmeyince bizde yola koyulduk. Zenginiz diye toplu taşıma araçları kullanmıyo değiliz. Otobüse binip eve geldim. Şura'nın çantası bendeydi neyse umursamayacağını biliyorum ama gelir... Yani...
Ilık bir duşun ardından odamda biraz kitap okuyayım deyip kitaplığıma bakıp 'Düşman Okulları 3' alıp yatağıma oturdum. Tam açıp okuyacakken telefonuma mesaj geldi
💎Evlatlık💎
'Belo İloyla birlikte limana gelin duyduklarınız karşısında çok şaşıracaksınız'İlayda ile buluşup limana gittik. Şura kayalıklarda oturuyordu. Gidip yanına oturduk. "Ee şizofren bugün nereye kayboldun" dedim. "Sırayla anlatıcam sabredin kafam allak bullak"dedi. İlayda "ne oldu?"diye sordu. "Bugün sınıfa bir çocuk gelip benim adımı demişti hatırladınız mı?" ..."Hah işte kağıdı açıp okudum yazıyorduki 'ŞAD grubunun okula geleceğini duyunca çok şaşırdım. Seni Atatürk büstünün orda bekliyor olacağım şizofren' yazıyordu. Bende tenefüste gittim kimse yoktu yerde bir kağıt vardı başkada hiç bir şey kâğıtta da yeşil park hani şu uğursuz park dediğimiz park var ya ona gel yazıyordu. Oradada kimse yoktu gine bir kağıt sevdiğin çikolatalar felan market kutuydu kısaca bunu bana yapan..."sözünü kesip İlo ile birlikte "Demir!"dedik. Oda "aynen öyle sonra ben bununla tartıştım. Arabaya binip eve geldim. Evin önünde iki araba vardı. Ve telefonuma mesaj 'arabada çok kaldın canım hadi eve gel' kim diye sormayın isim yoktu yani şöyle söyleyim düşman ASRIN ARGUN"dedi. "Ne!"diye bağırdık İloyla. "Şaşıracağınızı söylemiştim canolar"dedi. " Yani nasıl yani ee devam"dedi İlayda. "Eve girdim... of uzun hikaye gençler 12.sınıf sonunda düğünüme davetlisiniz."dedi. İlo ile beraber "ha tamam...Ne!"diye bağırmamız bir oldu. Şaşkınca suratına baktım ve arkamızdan gelen o seslere o tarafa döndük. "Hayır. ASLA!" ... "Aa şeref konuğum olacaksın Demir Baran!"
İlayda Bensu Seren
Duyduklarım karşısında eminim şekilden şekile girmişimdir. Ya işkence işinize sıçıyım yapacaklarını yaparmış da Şura'ya laf gelmesin diye evleniyormuş delikanlılıkta yokmuş sen gibi delikanlının ben. Bide Demir'i şeref konuğu olarak çağırdı yuh yani . Ha ondan sonra ne mi oldu. Asrın Şura'yı aldı gitti. Demir Asrın'la kavga etti sonu deniz oldu. Bizde şuan delilerdeyiz olayı anlamaya çalışıyoruz. "Oğlum bizim hayallerimiz böyle değildi ya" " of belo Şura nasıl öğrenemedi lan çocuğun o it olduğunu ya zaten azıcık düşünseydik Murat'ın bir halası bir amcası var. Ee halası evlenince soyadı Argun olamayacağına göre amcası kalıyor oğlum nasıl düşünmedik" dedim. "Niye Argun olmasın kızım , ya akraba evliliği yaptıysa" "bak bu hiç aklıma gelmemişti"deyip yastığı yüzüne attım. "Akıllı kız o zaman niye erkek kardeşine yani halanın küçük oğluna Çağla desinler" durdu bir etrafına baktı. "Haklısın"dedi. Saat baya geç olmuştu normalde bu saat benim için erkendi ama yılın başında PATRON'a söz vermeseydim eğer.
Belinaylardan çıkıp taksi çağırdım. Normalde o kadar para ödemez otobüse binerdimde ama şimdi dolanırdı. O eve saatinde varmak için para ödemek geç kalıp terlik yemekten iyidir.
Ara yoldan caddeye çıkmak için giderken cama birinin çarpması ile durduk. "Kim lan bu beni eve geciktiriyor , abicim bir sebebten durduk kapatsana şunu para sıçmıyoruz burda" deyip taksimetreyi gösterdim. Abi "hey Allah'ım ya " deyip aşağı indi. Bende indim. Merak çok kötü birşey ya...
Kendinize iyi bakın gençler Allah'a emanetsiniz.🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki Düşman Çocukları
Novela JuvenilYılları aşmış dostlukları olan iki adamın ani ölümü aileler arası düşmanlığı getirir. Aradaki kinin artmasında ve suçlamalarda konuşulmayan yıllar öne konur. Bu ani ölüm beraberinde getirdiği intikam ile yeni bir yaşama adım attırır. Düşma sanılan...