Začal nový školní rok. Harry, Hermiona a Ron se sešli na nástupišti a teď jeli vlakem do Bradavic. "Už se fakt těším na další školní rok" usmála se Hermiona. "Já taky, Fred a George vynalezli nové žertovné předměty, tabletky díky kterým se uleju z testů letošní školní rok bude pecka!" zasmál se Ron. Hermiona zakroutila hlavou. "Ty se mi jen zdáš. Máš pocit že se takhle něco naučíš? Navíc stejně se těm testům nemůžeš věčně vyhýbat"
"To tě mrzet nemusí" Hermiona se nadechla a chtěla něco říct, ale vzápětí si všimla Harryho který seděl a díval se z okna. "Harry jsi v pořádku" Harry se na ni otočil a předstíral že se nic neděje. "Nic jsem v pořádku" Hermiona naklonila hlavu na stranu. "Tak v pořádku? To ti mám věřit? Harry co se děje?"
Harry si prohrábl vlasy a podíval se na Rona. "Ne Harry Ron tě nezachrání" upozornila ho Hermiona. "Nečekám na něčí záchranu" "Něco s tebou je Harry i já to poznal. No tak řekni nám to. Jsme tví kámoši" Harry si zkousnul ret. "Děkuji kamaráde" procedil skrz zuby a pak se otočil k Hermioně, která ho stále sledovala a čekala na odpověď.
"Tak dobře, víte že má nastoupit do Bradavic nová holka?" Hermiona pozvedla obočí. "No a? To je přece normální snad ne?" Harry zakroutil hlavou a z kapsy vytáhl dopis. Dal ho Hermioně aby si ho přečetla.
Harry, říkal jsem si jestli nedělám chybu že ti tohle řeknu, ale bylo by dobré si to nechat pro sebe. Příští školní rok nastoupí do Bradavic nová dívka. Možná se ti bude zdát až moc povýšená. I přesto se snaž aby zapadla k vám. Na nic se mě prosím neptej. A snaž se udělat oč tě žádám.
Remus Lupin.
"Chceš říct že Remus chce abychom se s tou holkou bavili?" zeptala se Hermiona. "Spíš tím myslel jí pomoct zapadnout" ujasnil to Harry. "A on jí zná?" zeptal se Ron. Harry pokrčil rameny. "Těžko říct jestli jí zná, ale požádal mě o to. Popravdě jsem si to měl nechat pro sebe a cítím se fakt divně když jsem vám to řekl" Hermiona se tvářila zaskočeně. "Ale proč? Lupin musel tušit že nám to řekneš. Abych byla upřímná moc nechci se s ní seznamovat"
"To po tobě nikdo nechce" Harry vstal šel na chodbu. "Kam jdeš?!" zavolala na něho Hermiona. "Projít se, uvidíme se později" řekl a odešel. S Harrym se ten den nesetkali. Ron s ním nebyl ani na pokoji. Dneska se jim vyhýbal a ani jeden s kamarádů ho nenašel. Nejdříve si mysleli že šel k Hagridovi, ale ten sám řekl že ho dneska taky nepotkal.
Už se schyloval čas kdy se všichni studenti měli shromáždit ve velké síni. Hermiona a Ron tam už seděli a konečně přišel i Harry. "Kde jsi prosím tě byl? Celou dobu jsme tě hledali" Harry vypadal docela nervózně. "Potkal jsem už tu novou holku" oznámil Harry a napil se dýňového džusu. Hermiona s Ronem ho sledovali. "A je hezká?" zeptal se Ron a Hermiona ho hned kopla do nohy. "Au fo háje Hermiono!"
Harry pokýval hlavou. "Vypadala docela dobře, řekl bych že bude dost zkušená co se magie týče" "A jak si to prosím tě poznal?" zeptala se Hermiona. "Jen to tuším. Navíc nevypadala nějak slabě, řekl bych že to bude něco pro Zmijozel" odhadoval Harry.
"No jestli je to pravda, tak se Hermiona nemusí bát že by měla v Nebelvíru konkurenci" ušklíbl se Ron a Hermiona ho praštila. "Ničeho takového se nebojím aby si věděl" Harry a Ron se na sebe nenápadně usmáli. Hermiona pak otevřela knihu a snažila se zakrýt svůj vztek.
Pak se místností rozhostilo ticho. Brumbál a další profesoři vcházeli do jídelny. Posedali si na své místa a Brumbál se před všechny jako každý rok postavil, aby pozdravil všechny studenty. "Opět vás tady všechny rád po prázdninách vidím. Doufám že jste si je užili a jste připraveni na nový školní rok. Začneme tím že rozdělíme první ročník do kolejí a pak vám oznámím další novou věc!"
První ročník se začal shromažďovat ve předu. McGonagallová předstoupila a vyvolávala jména. Hned po tom co všichni prváci byli rozděleni, Brumbál se nachystal oznámit tu další věc. "Dnešní rok s námi zahájí nová studentka, která k nám přestoupila z Kruvalu a chystá se do sedmého ročníku. Jmenuje se Morgan Blackwolfová!" místností to neklidně zašumělo.
Harry si všiml jak Snape se dal do pozoru a sledoval dveře. Remus do něho jemně žduchnul. "Copak Snape? Je ti něco?" ušklíbl se. "Zmlkni. Jako bych to jméno odněkud znal, s tou holkou budou problémy" "Ale klid. Jak to můžeš vědět". "Intuice" "Je to obyčejná holka" usmál se Remus. "To se teprve ukáže" Snapeovi jeho věta uvízla v hlavě. Neřekl bych že s obyčejnou... pomyslel si.
ČTEŠ
Zákon čistokrevných
WerewolfMorgan Blackwolfová (16) je studentkou Kruvalu která přestoupí do Bradavic. I přesto že je nesmírně nádherná, působí velmi tajemně dokonce i na profesora lektvarů Snapea, kterému je její příjmení strašně povědomé. Morgan má tu nejtemnější minulost...