15.Kapitola

332 15 1
                                    

Morgan utíkala a předběhla svého bratra. Oba sourozenci se vraceli zpět na hrad. Vběhli do hradu a současně se proměnili v lidi. "Arlo proč si to vlastně udělal?" "Myslíš si snad že se mi líbí dívat se jak tě mlátí? Nechci aby to udělal zase nepřál bych to nikomu ze smečky a je jedno jaké s ním mám vztahy. Běž se nachystat za chvíli tady bude Xandor" Arlo beze slova odešel a Morgan šla rychle do svého pokoje.

Nutně potřebovala sprchu. Přešla k polici s knihami a stiskla jednu z ,,knih" a celý regál se posunul do prava. Za ní se objevila velká tajná místnost, kde byla koupelna a zároveň i šatna. Když vešla tak místnost se okamžitě zavřela. Napustila si vanu a lehla si do ní. Po deseti minutách z ní vylezla a šla si vyčstit zuby a se nalíčit. Typické červenočerné kouřové stíny a krvavá rtěnka. Na řadu přišli dlouhé černé šaty z přechodem do červené s ozdobným pasem.

 Na řadu přišli dlouhé černé šaty z přechodem do červené s ozdobným pasem

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Morgan si je na sebe dala a vyšla ven. Posadila se k oknu a znuděně se prohlížela se  v zrcadle. Pak se rozletěli dveře. Její otec v ohavné vlčí podobě šel  k ní. Morgan se postavila. Její otec jí sledoval. "Tak tady jsi, lekl jsem se že jsi zdrhla to už bych k tobě nebyl tak milí" řekl a šel k ní. Napřáhl k ní ruku a ona se jí chytla. "Jsi nádherná, dnes je tvůj velký den, dnes je den kdy se naše smečky spojí v jednu a budeme nejmocnější! Tvůj manžel je už na cestě pojď" řekla a za ruku ji vedl do sálu.

Morgan seděla vedle svého otce a všichni stáli po stranách místnosti. Arlo stál vedle svého otce po jeho pravé straně. Čekali kdy Lord Xandor bude tady.  Morgan se dívala na svého otce který se díval neustále před sebe. Náhle se ozval hluk. Morgan se narovnala a čekala co bude dál.  Dveře se otevřeli a zavál odněkud ledový vítr. Chodba za dvěmi potemněla. Pak se tam zjevila velká černá silueta. Byla to mohutná vysoká a silná postava. Byl dokonce vyšší než její otec. Nemohl to být nikdo jiný než Xandor.

Pomalu šel dál a celá smečka pomalu couvla o krok vzad. Xandor šel dál a konečně přišel na světlo. Jeho vzhled byl hrůzostrašný. Její otec vstal a přišel k němu. "Můj příteli! Vítám tě tady" Xandor si ho měřil svým pohledem. I ve vlčí podobně každý z nich dokázal mluvit lidskou řečí.

 I ve vlčí podobně každý z nich dokázal mluvit lidskou řečí

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Zákon čistokrevnýchKde žijí příběhy. Začni objevovat