47.Kapitola

122 8 0
                                    

Usnula rychle. Viděla zase jenom tmu ve které slyšela hlasy. Viděla rozseknout něčí tělíčko a slyšela hrozivý křik. Do toho se ozvali šílené zavrčení. Pak slyšela silnou bouři venku. Hromy buráceli a blesky pročesávali oblohu. Křik sílil až bylo nakonec ticho. Morgan s sebou cukla až jí to vzbudilo. Venku byla opravdu silná bouřka. Utřela si slzy a pot z čela. Rozhlížela se po pokoji a všichni spali. I Saphira, která měla postel hned vedle. Neměla dobrý pocit a začínala se bát o své děti. Uvnitř cítila něco zlého. Morgan na nic nečekala a potichu se vykradla z pokoje.

Odešla z koleje a šla tiše chodbami hradu až ke vchodu. Naproti ní kdosi šel. Schovala se za jeden trám. Byl to Remus a Snape. Asi kontrolovali jestli jsou všichni studenti v postelích. Jakmile prošli, tak Morgan šla co nejrychleji dolů. Hromy byli hlasité a tak bylo jednodušší se pohybovat po hradě. Morgan se povedlo dostat pryč z hradu. Proměnila se ve vlka a utíkala co nejrychleji do hor. Byla to ale veliká dálka. Za jednu noc bude ráda když to stihne

Ona nad tím ale zbytečně nepřemýšlela. Utíkala co nejrychleji a už dávno minula otcovu smečku. Utíkala ještě dál a postupně začalo svítat. Morgan utíkala celou noc. Bouře dávno přešla a Morgan se už blížila. V dálce viděla velká hrad který byl kdysi spravovaný kvůli požáru. Morgan na chvíli zastavila a otočila se za sebe do dálky. Pak se znovu rozběhla k tomu hradu. Doběhla k bráně a proměnila se zase v člověka. Utíkala chodbami a vběhla do pokoje Morwenny a Ariona. V postýlce byla akorát Morwenna, která spala. 

Morgan se lekla a vyběhla z místnosti ven. Prohledala celý hrad, ale Arion nikde nebyl. Pak do někoho vrazila. "Lásko?" usmál se Xandor. "Kde je Arion? vyštěkla. "Kde jsi byla? Hledal jsem tě?" usmíval se na ní. "Ptám se tě na něco, kde je sakra Arion?" Xandor zvážněl a Morgan se rozbušilo srdce. "Víš jde o to jeho zranění. Victoria mi řekla že měl poškozené nenávratně pánevní vazy. Takový vlk byl pro smečku nebyl dobrý. Musel jsem ho utratit, je mi líto" Morgan do něho vrazila. "Co si to řekl? Tys ho zabil? Ty jeden hnusnej hajzle!" znovu do něho strčila. Xandor jí chytl a shodil jí na zem. Klekl si k ní a chytl jí za čelist. "Jak to semnou mluvíš?!" Dal jí facku až se jí z nosu a rtu spustila krev.

"To bylo naposledy už tě mám dost" Morgan vstala a tu facku mu vrátila. Pak ze zdi vzala ostrý nůž, který sloužil jako dekorace a sekla ho po tváři. Xandor si utřel rukou krvavý šrám a vražedným pohledem se díval na Morgan. Pomalu šel k ní a Morgan se schválně rozběhla do svého pokoje. Xandor neváhal a šel za ní. Morgan byla rychlá. Stihla jít do své ložnice a vzala lahvičku s tekutým stříbrem od Raphaela a Paula. Pak utíkala dál. Vyběhla z pokoje do jídelního sálu.

Xandor byl stále za ní. Na jídelním stole byli připraveny poháry z vínem. Morgan využila náskoku a celé stříbro nalila do jednoho z poháru. Pak čekala na Xandora, který se tam krátce hned na to objevil. Morgan couvla o pár kroků a Xandor šel za ní. "Skončila jsi. Ztratil jsem s tebou trpělivost puso. Zabiju tě tak jak jsem zabil Ariona. A nic ti nepomůže" Morgan stála na  místě a čekala až Xandor přijde ještě blíž. "Tak pojď, jen pojď blíž. Nebo máš snad strach?" Xandor šel za ní. Až byl v dostatečné vzdálenosti od ní, tak se rozběhla a vrazila do něho nůž.

Několikrát ho pobodala aby byl co nejvíc bezmocný. Vzala pohár z vínem  a násilím mu ho nalila do krku. Donutila ho aby to spolknul. Pak začal křičet a svíjet se bolestí. Z úst mu začala téct krev. Stříbro ho rozežíralo za živa. Morgan ho chytla za čelist a on se na ni díval s pohledem plným bolesti. "Tohle je za to všechno co jsi udělal. Doufám že si to teď užíváš stejně jako já. Prohrál si puso. Zdechni!" Xandor se nezmohl na slovo. Krev se mu valila do krku a ona se začal dusit. Morgan ho tam nechala a počkala až zemře úplně. Krví na zeď napsala smečce výhružný vzkaz a pak šla pro svou dceru.

Ze zámku definitivně odešla a po cestě narazila na čerstvý hrob Ariona. Morgan si utírala slzy a položila mu tam růž která rostla vedle hrobu. "Miluju tě, pomstila jsem  tvou smrt odpočívej v pokoji" Pak se odešla od hrobu a svolala své poskoky. "Tady jsme na nějaký čas skončili, chci se vrátit" Gama se ale ozval. "Alfo ale co tvůj otec?" "Potřebuju teď jít domů! Jdeme smečko" Morgan se proměnila ve vlka a Morwenna štěně. Vzala jí za srst do zubů a utíkali zpět ke své smečce, která na ně čekala v bezpečném teritoriu v Malawi. Samozřejmě že Koriho chtěla vzít taky, ale nenašla ho a kdyby se nejspíš vrátila nezachránila by nikoho. S velkou bolestí musela odejít jen s Morwennou. 

Mezitím se v Bradavicích studenti shromažďovali v jídelně. Severus tam byl taky a čekal až přijde celá Zmijozelská kolej. Byli tam už všichni ale až na Morgan. To Severuse znepokojilo, všiml si že tam není ani Remus. Byl konec snídaně a Remus přiběhl rovnou za Brumbálem. Byl celý uhnaný a vypadal vylekaně. Něco šeptal Brumbálovi. Ten se taky netvářil nadšeně. Vstal a oba šli za Severusem. "Severusi ke mě do pracovny hned" Severus šel za Remusem a Brumbálem. Absolutně neměl tušení co se mohlo stát, ale byl přesvědčený že nemůže čekat dobré zprávy. 

"Nechcete to už říct? Začínám ztrácet trpělivost" řekl Severus Brumbálovi když pořád dokola chodil ve své pracovně. Brumbál se zastavil a otočil se na Severuse. "Prý jste dostal Morgan z jejího stavu Severusi, je to pravda?" Severus přikývl a Brumbál taky. Pak se posadil za stůl a Remus se toho ujal. Nahlas si povzdychl a přistoupil k Severusovi. "Morgan dnes ráno utekla, sdělila to její spolubydlící Saphira. Musela odejít večer Severusi" "Nejspíš se vrátila ke smečce" řekl trpce. "Ano to jsem si myslel i jí, až dokud jsem neobdržel zprávu od Remuse" 

Severus zvedl hlavu a srdce měl až v krku. "Jakou máte na mysli?" "Severusi, hledal jsem Morgan na území Xandorovi smečky. Morgan tam dnes ráno skutečně byla. Ale nepřišla se vrátit jenom tak aby žila jako dřív. Zabila Xandora. A pak nejspíš utekla, stopa směřovala až za daleké hory a pak jsem jí ztratil úplně. Nevím kam odešla ale rozhodně se přišla Xandorovi pomstít" "Za co?" zamračil se Severus. "Zabil jí jedno dítě a s tím druhým utekla, to jsem ještě cítil" "Je mi líto Severusi, ale bojím že Morgan je nenávratně pryč" zakončil to Brumbál. Severus se na chvíli díval do země. "Tak snad je šťastnější..." dodal a srdce mu málem puklo při tom pomyšlení, že jí včera držel v náruči naposledy.

Zákon čistokrevnýchKde žijí příběhy. Začni objevovat