Další dny Morgan tvrdě trénovala ale moc se jí dobře nevedlo. Občas jí nebývalo moc dobře. Jejího stavu si všímali i ostatní. Díky jejímu dědovi hlavně. Upozornil na to hlavně Severuse. Za tu dobu co Damien býval s nimi na řádě, tak si docela ze Severusem sedl. Nikdy neměl nic proti němu. Jen si nepřál aby se Morgan někdy něco stalo, teď když jí našel a znal do podrobna její příběh měl potřebu hrát roli jejího otce. I když tuto roli už předním převzal Severus. V mnoha věcech zastupoval jejího otce a ani si to třeba neuvědomoval.
Morgan si toho ale velmi dobře všímala. On sám jí kdysi říkal že dokud bude naživu, tak nedovolí aby mu jí někdo vzal. Toho se snažil držet už hezky dlouho. Morgan byla s Morwennou někde venku. Když se vrátila tak se na ni všichni tři otočili. Ona v šoku stála ve dveřích. To musel být zlý sen, nebo hotová noční můra.
Morgan se vařila krev. "Ahoj Morgan" usmála se Umbridgeová. "Nemáte být náhodou zavřená?" "Na to bych se tě taky mohla zeptat" Severus si všimnul jak byla strašně nabroušená. Proto považoval za rozumné, si jí k sobě zavolat. Umbridgeová ji naznačila aby šla k ní ale Morgan ji těžce ignorovala a šla raději k Severusovi, který si ji potom držel pevně u sebe. Ani on s Umbridgeové nadšený nebyl ale Brumbál o tom sám rozhodl.
"Seď u mě Morgan a zůstaň v klidu" zašeptal Severus který jí pro jistotu přidržoval. Věděl moc dobře že v její společnosti dokáže být Morgan nepříčetná. Umbridgeová si ráda hraje s její trpělivostí. "Kdo by čekal že se zase uvidíme, snad jsem ti tolik nechyběla nebo jo?" "Vidím že se ses nezměnila, já tady nejsem dobrovolně" "Tak proč ses vrátila? Zase tě sem někdo poslal tak jako předtím, nebo jaký výmysl sis vymyslela tentokrát?"
"Morgan to že tady Umbridgeová je, tak to je zásluha Brumbála. Trval na tom aby tady byla" "Proč?" "Kvůli tvému synovi Morgan" Remus jí touto odpovědí jakoby zmrazil. "Co?" řekli Morgan, Damien a Severus zároveň. "Neměla jsi přece jen dvojčata, měla jsi ještě staršího syna vzpomínáš?" Morgan se rozbušilo srdce. "Ale pochybuju že je naživu, už je to pár roků zpátky co se prostě ztratil" Remus se pousmál. "Neztratil se, Minerva nám o něm podala nedávno zprávy" "Minerva? Co s tím má ona společného?"
"Skoro nic nebýt toho kdyby nemluvila s tvým dědou, nikdy by nikdo o něm nevěděl. Jen tak pro zajímavost. Kori se jmenuje že?" řekl Remus. "Jo jasně....ale...co?" Morgan se stále nechytala. "McGonagallová mi řekla část z tvého života, kde se zmínila o tvých dětech. Řekla mi taky že jsi o dvě přišla. Ale u nás v Ambryxenu se vypráví jeden příběh o jednom štěněti, které mělo údajně přijít z jihu až na sever. Uteklo od rodiny a přidalo se ke smečce, jmenuje se Koran. Jeden z tvarů tohoto jména je Kori pokud se nepletu. A když mi popsala Koriho tvář, tušil jsem že na tom něco bude. Má oči po matce, ale nedokázala jsem ho vypátrat já Ambryxenské vrchy neznám. Je to vysoce rozlehlá oblast a nejsou tam žádné pachy druhé smečky, protože tam je převážně sníh a déšť"
"No a teď přichází odpověď na tvou otázku. Brumbálovi se to hned řeklo a proto že věděl že Umbridgeová tuto část Ambryxenu zná a vzhledem k tomu že se bojí Azkabanu, je v podmínce když zvládne Brumbálovi poskytnout potřebné informace, tak jí trest zmírní" dodal Remus. Morgan se pobaveně zasmála. "Vážně? Tak ty se bojíš Azkabanu to je skvělé. Za to pro mě to byl po celé roky můj domov. Ani nevíš jak úžasné to tam je. A ty jsi byla tak milá a přála sis abych se vrátila k mojí rodince vrahů. Děkuju Dolores nezklamala jsi. Nejsi nic jiného než nula. Nechápu jak můžeš být sama se sebou spokojená"
"Víš Morgan tady jde o chytrost. Jdu na to tak chytře jako ty víš. Nehodlám skončit takhle" Morgan se uchechtla. "Máš se ještě co učit, takhle bych na to nešla. Raději bych se nechala na chvíli zavřít než vzít takový úkol jako je zrovna tenhle. Ty mě vůbec neznáš, jinak by si na to nešla tak debilním způsobem"
"To je přesně ten problém, který máš. Raději budeš dělat všechno složitě než lehce" "Proč ne aspoň mám pak dobrý pocit že mi ta věc co mám v hlavě funguje. Rozhodně stokrát radši nad tím budu přemýšlet než udělat ze sebe zbabělce" "Kolikrát se ti divím jak dokážeš být tvrdohlavá" povzdychla si Umbridgeová. "A ty naivní" "Dobře stačí. Dolores vy dělejte co máte a ty se tvař jako kdyby neexistovala. To vlastně platí pro obě. Nechci sem přijít a zjistit že jste se navzájem pozabíjeli" vložil se jim do rozhovoru Severus.
"Jestli se bojíš že se pozabíjíme tak jste jí sem neměli ani volat" Morgan vstala a odešla pryč. Odmítala se s ní vidět. Štvala jí když řekla že utíká před Azkabanem. A na Brumbála byla naštvaná ještě víc, protože nechápala jak jí mohl odpustit to co dřív dělala.
ČTEŠ
Zákon čistokrevných
Hombres LoboMorgan Blackwolfová (16) je studentkou Kruvalu která přestoupí do Bradavic. I přesto že je nesmírně nádherná, působí velmi tajemně dokonce i na profesora lektvarů Snapea, kterému je její příjmení strašně povědomé. Morgan má tu nejtemnější minulost...