18.Kapitola

293 17 1
                                    

Večer nastal. Morgan byla ve stresu. Byla zavřená ve svém pokoji a děsila se kdo přijde dřív. Bylo devět hodin. Severus přiletěl oknem které nechala schválně otevřené. "Severusi" řekla a rozběhla se k němu. Silně ji objal a políbil. "Jsi v pořádku?" "Xandor za chvíli dojde nemáme moc času"

"Kdy se vrátíš?" "Za týden Xandor odjede pryč" "Co se stalo?" Zeptal se Snape a dál jí pramen vlasů za ucho. "Chci už aby to skončilo" řekla a přitiskla se k němu. "Neboj lásko skončí to jednou navždycky, navždy pak budeme žít spolu" "Nevím jestli tohle přežiju Severusi" "Udělám všechno proto aby si přežila, nedovolím aby se ti něco stalo. Nikdy bych to nedovolil nenechám si tě vzít věříš mi?"

"Věřím" řekla tiše. "Dobře děláš, pojď ke mě. Jsi moc odvážná lásko, za týden si pro tebe přijdu a stále mysli na to co jsem ti říkal. Kdyby se cokoliv stalo dej mi vědět. Budu u tebe hned" Morgan mu prohrábla vlasy a políbila ho. Pak uslyšela kroky na chodbě. " Severusi je tady musíš jít!" Lekla se Morgan. "Přijdu si pro tebe neboj se" řekl a naposledy jí políbil. "Jsem rád že jsem tě viděl" "Já taky ale běž prosím" řekla Morgan. Severus zase odletěl oknem pryč a Morgan ho rychle zavřela.

Vzala ještě lahvičku s lektvarem, který skrýval pachy. Nemohla dopustit aby Xandor poznal že tu někdo u ní byl. Dveře se otevřeli. Xandor šel k ní. Morgan z toho nebyla nadšená. Na nic nečekal a začal jí kousat do rtu a krku. Svlékl jí šaty a shodil jí na postel. Pak jí sundal i spodní prádlo. "Jsi tak bezbranná" svlékl úplně i sebe a naposledy než se do ní dostal ji políbil. Zajel do ní dost rychle až to Morgan silně zabolelo.

Nedal jí ani prostor a začal se vysouvat a zasouvat dost rychle. Docela to bolelo. "No tak uvolni se" zavrčel a kousl jí do ucha. Morgan to pořád bolelo. Čím dál tím víc zrychloval tempo. Ale Morgan se nedokázala pořád udělat. " Za chvíli dosáhnu svého vrcholu, ale chci aby ses udělala přede mnou"

Morgan to nešlo. "Říkám ti aby ses uvolnila!" Přikázal jí. "Jak chceš děláš si to sama. Já to vydržím. Budeme to dělat tak dlouho dokud se neuděláš holčičko" Xandor zrychloval tempo jak nejvíc to šlo. Morgan se snažila uvolnit. Teprve až po několika minutách se bolest proměnila něco v příjemného. Xandor zase o něco zrychlil a Morgan začala víc vzdychat. "Už vyvrcholím tak dělej!"    Morgan konečně byla uvolněná a dokázala se udělat. Xandor vyvrcholil hned na to.

Lehl si vedle ní a Morgan se víc přikryla. " Neboj se na to si zvykneš" chtěla být od něho co nejdál. Bolel jí každý sval v těle. Připadala si jako totální děvka. I když ta to ano vlastně nemohla. Následující dny ubíhali rychle. S Xandorem byl skoro pořád. Dnes večer byl úplněk. Vytáhl Morgan ven na jedno místo. Byli poblíž řeky kde se vyskytovali termální prameny.

Xandor se u jednoho zastavil. Měsíc mu ozařoval tvář. "Cítíš se být těhotná?"Zeptal se Xandor. "Nevím já jsem na sobě nic nezaznamenala" "Sundej si všechny věci!" Přikázal jí a Morgan ho poslechla a on se k ní přidal. Vlezl do vody jako první a Morgan šla hned za ním. Posadil se do ní. "Posaď se na něho!" Řekl. Morgan poslechla a dala do sebe jeho penis.

Morgan se na něho podívala. "Jsem v tobě?" Oveřoval si to. Morgan přikývla. "Do toho Morgan pořádně" přikázal jí. Morgan se zapřela o kořeny které byli všude kolem nich a posunovala se nahoru a dolů. Xandor jí dal ruce kolem pasu. "Pojď zaber!" Morgan své tempo zrychlovala. Tentokrát to bylo lepší než poprvé. Líbal jí na prsách a hrudi. "Udělej se první" přikázal Xandor. Morgan ho poslechla. Xandor se udělal o nějakou dobu potom.

Morgan vydechovala a opřela se o jeho hrudník. "Sex venku za svitu úplňku je nejúčinnější. Musím mít syna Morgan" Pak s něho slezla úplně. Opřela se o něho ale stejně věděla že spolu dítě mít nebudou.

Další zbytek týdne utekl a Xandor dnes odjížděl. "Vrátím se za měsíc, doufám že dostanu zprávu o tom že spolu čekáme dítě" řekl Xandor. Její bratr Arlo stál o kousek dál ale všechno slyšel. Morgan ho políbila. Proměnil se ve vlkodlaka a on i jeho muži se rozběhli do lesů.

Pak se otočila a Arlo se na ni zvláštně díval. Nechala to být byl to prostě pitomec. Morgan byla doma do večera. Bylo jí divné že Severus jí nepsal. Ale nemohla už dlouho čekat. Morgan se vrátila do Bradavic. Ještě večerka nebyla a tak měla čas. Hledala Severuse ale nikde ho nenašla. Vyšla až na Astronomickou věž. Severus tam byl. Stál k ní zády. Morgan šla pomalu k němu. "Severusi?" Řekla ale on nijak nereagoval. Šla k němu a chytla ho za předloktí.

Severus se dál díval před sebe. " Co ti je?"Zeptala se ho Morgan když nic neřekl. "Miloval jsem tě Morgan, ale asi jsem se spletl" "Cože? O čem to mluvíš?" "O tom že jsi mě podvedla o tom mluvím" Morgan nechápala o čem mluví. "Cože?" Snape se na ni otočil. "Vyspala ses s Xandorem" Morgan krátce zavřela oči. "Jak ses o tom dozvěděl?" "A není to jedno?"

"Teď už ano" řekl Severus. "Počkej, nechápeš to. Nemohla jsem prostě jinak" "Jo tak ses s ním prostě jen vyspala. Morgan já ti věřil!" "Jenže já jsem o to nestála jasný? Jak si asi myslíš že by to dopadlo co? Jo možná u mého otce by to bylo jiné. Dostala bych asi jeden z těch trestů a to by bylo celé, jenomže Xandor je jiný chápeš to?" "Zapomeň na to, co mezi námi bylo. Stejně by to nemohlo fungovat. Patříš prostě k nim možná na té krvi přece jen něco bude. Bude lepší když se zase vrátíme do starých kolejí slečno Blackwolfová" "To myslíš vážně?" Snape jí probodával pohledem. "Fajn jak chceš. Mezi námi je konec profesore" řekla Morgan a odešla z věže. 

Vyšla ven z hradu a šla do Chroptící chýše. Teď už chápala ten pitomej výraz svého bráchy. Musel to být on kdo to řekl Severusovi. Nejhorší bylo že Morgan za to fakt nemohla. Jeho slova se jí přehrávali v hlavě. Nenáviděla svého bratra. Kdyby se jí teď dostal pod ruku, okamžitě by dodýchal. 

Zákon čistokrevnýchKde žijí příběhy. Začni objevovat