Došli k hradu. Za nimi byl temný les. Praskla za nimi větvička a všichni se otočili. Morgan stála hned jako první a Severus těsně vedle s hůlkou. Všichni byli připraveni do útoku. Ale z lesa vylezla postava nějakého muže. Morgan se rozhlédla kolem. Z křoví vylezl Damien a ještě někdo. Morgan o kousek couvla.
Toho druhého neznala. Morgan chytla Severusovi ruku a naznačila mu aby zklopil hůlku a zatáhla ho zpátky k sobě. " Jsem rád že jsem tě zastihl. Někdo s tebou chce mluvit" usmál se její děda. Před ni předstoupil náhle ten muž, který celou dobu stál za ním. Byl vysoký, černovlasý a po obličeji měl mnoho jizev. Severus chytl Morgan kolem ramen. "Kdo jsi?" "To je Richard Blackwolf tvůj praděda" ozval se Remus ze zadu.
"Jsem rád že tě vidím Blooden, překvapilo mě že jsi ještě naživu" Všichni si vyměnili pohledy. "Jak jste jí to řekl? Blooden?" Zeptal se Harry který si nebyl jistý tím, jestli vůbec správně slyšel. "No jistě Blooden! Já tě znám" usmál se Ron. Morgan se na něho otočila. "Ne neznáš" Pak se otočila zpátky na Richarda.
"Pokud jde o tebe nechápu jak si můžeš dovolit se tady ukázat" Damien chtěl Morgan uklidnit ale marně. "Morgan poslouchej" "Ty toho nech, jak si mohl dopustit aby se sem vrátil?" obrátila se Morgan na Damiena. "Morgan stalo se to až po mé vládě" Morgan byla vytočená. "Přestaň ho furt dokola omlouvat, on věděl co se stane a mohl k tomu zabránit. On to moc dobře ví. A jakmile se stal můj otec Alfou tak zdrhnul. Věděl tenkrát co se stane a mohl tomu zabránit"
"Udělal jsem v životě chybu Morgan, ale nejsem jediný. Tenkrát si tam měla být když umučil tvou matku k smrti" "Kdybych tam byla, nestalo by se to" Richard se uchechtl. "Vážně? Tomu ty věříš? Nemohla by si nic dělat a to mi věř. Já tam byl, vrátil jsem se když jsem se doslechl o zločinech v našem rodě, myslel jsem si že tvého otce přiměju k tomu aby se změnil, ale bylo dávno pozdě. tvůj otec se upsal té nejčernější magii. Stala se z něj opravdová stvůra. Je nejsilnější vlkodlak naší krve. Proto jsem nemohl pomoct tvé matce a věřím že musíš mít ke mě velkou nenávist. Ale to co ti říkám je pravda Morgan"
"Proč ses vrátil sem?" "Chci napravit to co jsem tenkrát neudělal. To je všechno, přišel jsem ti pomoct ho porazit. Sama na něho nebudeš stačit. Tady ti nepomůže ani tvá odvaha a jak sama víš ani kouzla. Jen chytrost a dobrá bojová technika" "Jenom? Tak to mám vyhráno" Richard přikývl. "Zatím si neztratila sebevědomí" Severus přistoupil o něco blíž. "Nemá důvod ho ztrácet, ona není ty" "Nezměnil ses Snape" Morgan se otočila na Severuse. "Ano známe se Morgan, nebo si myslíš že jsi jediná z rodu která chodila do Bradavic?" ušklíbl se Richard.
Morgan přikývla. "Tak proto Moudrému klobouku moje příjmení bylo tak známé" "Nejen Moudrému klobouku, i mě to tenkrát něco říkalo ale nemohl jsem si vzpomenout. Až pak mi to časem došlo" řekl Severus. Richard s tím plně souhlasil. "Přesně tak. Ty jsi čtvrtá které se z našeho rodu povedlo dostat na tu školu, není to až tak lehké jak se může zdát" Morgan si myslela že toho o smečce ví hodně, ale Richard jí z této myšlenky rychle vyvedl. Nevěděla toho ještě hodně.
"Dostala jsem se tam díky Brumbálovi. Kdyby si to nepřál zůstala bych asi v Kruvalu. Protože Smrtijedi byli pak z Azkabanu osvobozeni" Remus se přidal do rozhovoru. "Vlastně je to z velké části tvá zásluha. Kdyby ses nedostala do Azkabanu, možná by se o tobě Brumbál ani nedozvěděl" "Jo asi jo" Morgan rozbolela silně hlava. Chytla se za ní a slyšela výkřiky o pomoc. Byli strašně pronikavé, patřili smečce. "Morgan co se stalo?" řekl Severus. "To smečka" řekl Damien a podíval se k hradu. "Musíme jít!" řekla. Rozběhla se k hradu a všichni šli za ní.
Ocitli se na kamenném mostě. "Neměli jsme jít přes jeskyně?" zeptala se Hermiona. Morgan zakroutila hlavou. "Myslím si že je to jedno Hermiono. Jdeme" Všichni si za ní vyměnili záhadné pohledy a tiše šli za ní. Prošli bránou a dostali se do hradební chodby. Morgan se rozhlížela kolem sebe, ale nikoho nezahlédla. Bála se že ta vize byla pravdivá. "Rozdělíme se projdeme tak daleko větší část" řekl Severus a otočil se na Morgan.
ČTEŠ
Zákon čistokrevných
WerewolfMorgan Blackwolfová (16) je studentkou Kruvalu která přestoupí do Bradavic. I přesto že je nesmírně nádherná, působí velmi tajemně dokonce i na profesora lektvarů Snapea, kterému je její příjmení strašně povědomé. Morgan má tu nejtemnější minulost...