Morgan se vzbudila a bylo teprve půl jedenácté. Bolelo jí celé tělo a podbřišek. Morgan vzdychla bolestí a snažila se nekřičet. Ucítila vlhkou postel. Odkryla peřinu a tam uviděla na prostěradle krev s plodovou vodou. Bolest co cítila byli kontrakce. Začal rodit už tak brzo. O dva měsíce dřív. Morgan zhluboka dýchala ale bolest rychle stoupala. Vykřikla tentokrát zase přiběhla Minerva. "Morgan co se děje?" Nečekala ani na odpověď. Došli jí že už pomalu rodí. "Richarde!" zavolal Minerva a přiběhl i Richard. "Zatraceně" řekl když viděl Morgan. "Rodí předčasně!" dodal. "Ano já vím musíte s ní zůstat musím jít pro Pomfreyovou" "Ne prosím nechoď" řekla Morgan a Minerva jí chytla za ruku.
"To se nestihne, Morgan za chvíli začne rodit" řekl Remus který byl nahoře. "Co budeme dělat?" řekl Richard a Remus s Minervou si vyměnili pohledy. Zřejmě je napadlo to samé. "Musí rodit hned a tady. Richarde běž dolů k dětem já s Minervou to musíme zvládnout" řekl Remus. Minerva chytla Morgan za ruku. Remus odhodil peřinu na stranu. "Tak Morgan a dýchej, hlavně dýchej a s každou kontrakcí která přijde musíš zabrat rozumíš?" "Kde jste se to naučil?" zeptala se Minerva. "Byl jsem u porodu Nymphadory" Morgan dostala strašné bolesti. Richard mezitím poslal vzkaz Severusovi.
Severus akorát skončil hodinu. Přišel za ním Brumbál do pracovny. "Zdravím Brumbále asi jde o něco vážného když jste tady" Brumbál mu podal obálku na níž byli napsáno Severusi je to nutné! Severus tušil že je zle. Roztrhl obálku a přečetl si tu jednu větu. "Děje se něco?" "Morgan začala rodit, musím se vrátit" "Tak brzo?" "No právě musím jít!" "Jdu s vámi" Severus a Brumbál se přemístil co nejrychleji na řád. Richard šel za nimi. "Kde je Morgan mluv!" "Nahoře v pokoji" Severus na nic nečekal a rozběhl se tam. Ze dveří vyšla Minerva s látkou a sklenicí. Jak viděla Severuse tak ho rychle zastavila. "Minervo! Jak je na tom?"
"Drží se Severusi žádný strach" "Musím za ní" "Ne to nejde, musíte tady zůstat" "Severusi" řekl Albus. Severus kopl do nejbližší židle kterou měl na dosah. Minerva se vrátila zpátky s vodou a vešla do pokoje. Severus chodil sem tam. Richard přišel za nimi nahoru a všiml si Severuse. Pak se podíval na Brumbála který trpělivě stál u zdi.
"Takhle chodí už půlhodiny" řekl Albusi. "Nebudu tady jen tak stát" "Severusi uklidni se" "To je přirozené že je ve stresu" "Vždyť je tam už hodinu" řekl Severus a zapřel se o dřevěné zábradlí na chodbě.
Morgan rodila už přes tři hodiny. Bolelo ji celé tělo. "To není možné pořád nevidím hlavu" řekl Remus. Morgan zabírala s každou kontrakcí. "Tohle nedám" "Tohle neříkej ty to zvládneš, musíš" "Morgan záběr ale pořádně" řekl Remus.
Morgan ho poslechla a zabrala že všech sil. "Jo výborně už vidím hlavu" Morgan zhluboka dýchala. "Teď to nevzdávej ještě chvíl" řekla Minerva mokrým hadrem jí schladila obličej. Morgan musel ještě chvíli vydržet než slyšela pláč malého dítěte.
"Zavládla si to!" Řekl Remus nadšeně a dal dítě k ní. Morgan se pousmála a snažila se vydýchat. Cítila se ale slabá. Minerva ji ještě utřela obličej a pak šla k dítěti. Kouzlem ho očistila a zabalila jí. Remus šel k Morgan a dál jí pusu na čelo. Morgan necítila sílu. Nedokázala ani promluvit. "Máš dceru" Morgan se usmála a Minerva jí ji znovu přinesla. "Je nádherná" Remus vstal. "Minervo musí obe do nemocnice. Morgan přišla o dost krve" "Souhlasím. Vezmu jí věci"
Otevřeli se dveře a z nich vyšel ze dveří a měl ruce od krve. "Je to dobrý Severusi obě to přežili" řekl Remus a šel si opláchnout ruce. Minerva šla hned za ním. "Máte dceru Severusi" "A Morgan?" "Musí do nemocnice ale žije. Je statečná. Vezmu ji věci a vrátím se k ní"
Severus si vzala svou dceru. "Jak se jmenuje?" "To Morgan neřekla, asi to přenechá tobě" Na to že se Severus na své dítě díky Morganiné stavu, ale byla nádherná. Minerva šla pro věci a Remus se zatím vrátil za Morgan do pokoje. Severus tam šel taky ale Remus hned vyšel a jeho výraz byl nepopsatelný. "Co se děje?" Zeptal se Severus.
Remus mu uhnul z cesty aby se šel Sverus podívat sám. Podržel mu jeho dceru a on šel k Morgan. Šel rychle až k ní a chytl ji za ruku. "Morgan?" Ležela nehnutě na posteli. Severus se snažil najít její tep ale nepovedlo se. "Prosím ne, to nesmíš lásko moje" Severus měl oči plné slz. Všichni stáli v místnosti. Minerva přišla až k Severusovi a objala ho. Severus se poprvé přede všemi rozbrečel.
"Nechápu jak se tohle mohlo stát" "Bylo to fyzicky strašně náročné Severusi. Ale přivedla ti na svět tvou dceru" "Já chci ji..." Severus silné objal tělo Morgan. "Nesmíš to ale dávat za vinu tomu dítěti, nemůže za to rozumíš? Ani Morgan by to tak nechtěla"
Morgan se probudila a viděla svoji mámu jak stojí v rohu místnosti. Dívala se na ni a v náručí držela malé dítě. Morgan vstala z postele a šla za ní. "Mami?" Řekla a šla k ní. "Holčičko moje, mám tě ráda" Morgan se podívala na dítě které držela v ruce. " To je Arion?" "Je nádherný holčičko, moc krásný" Morgan ji objala.
Pak si uvědomila že necítí žádnou bolest, necítí únavu. Necítila vůbec nic. "Mami co se semnou stalo?" Máma zvážněla. Morgan se otočila za sebe a viděla Severuse jak sedí na posteli a s ním Minerva. Kousek od nich bylo i ostatní. Morgan udělala pár kroků k ním. Viděla své tělo na posteli. "Já umírám" "Ano zlato, umíráš"
"Nezvládla jsem to. Nechci od nich odejít" Máma ji pohladila. Její dotek byl studený. "Je mi to líto, dostala ses na druhou stranu je čas jít" "Mami!" Ozval se Arion. Morgan si ho vzala do náruče a máma ji otřela slzu. "Pojď čím déle tady budeme tím těžší bude odchod. Taky to pro mě bylo těžké, ale jednou budeme všichni spolu"
Morgan ji poslechla a odešla pryč. "Chceš být sám?" Zeptala se Minerva a Severus přikývl. "Prosím" Minerva vstala a řekla všem ať jdou pryč. Minerva a Remus šli do nemocnice s jeho dcerou. Severus měl chuť se zabít. Nesměl však zapomenout že není sám a musíš se i přes všechnu bolest přenést.
Políbil ji na studené rty a přišel do nemocnice. Minerva a Remus mu šli naproti. "Ahoj Severusi, je dobře že jsi tady" "Kde je?" Zeptal se ho. " Je na pokoji, nějaký část stráví v nemocnici ale jinak je zdravá, nechci na tebe naléhat ale doktor chce slyšet jméno. Řekli jsme že počkáme na tebe" řekl Remus.
"V poradku já to vyřídím" Severus věděl kam má jít. Díky Morgan tady byl často. Šel za doktorem a řekl mu všechno co musel. Pak odešel. Minerva s Remusem na něho čekali. "V pořádku?" Zeptal se Remus. "Buď bez starostí. Jestli chcete můžete jít. Chci jít k Adelle" "Adelle?" Zeptal se Severus.
"Jo Adelle" "Chápeme že chceš být sám" "Potřebuju jen pět minut. Musíme pohřbít Morgan" Nečekal na jejich odpověď a šel za svou dcerou.
ČTEŠ
Zákon čistokrevných
WerewolfMorgan Blackwolfová (16) je studentkou Kruvalu která přestoupí do Bradavic. I přesto že je nesmírně nádherná, působí velmi tajemně dokonce i na profesora lektvarů Snapea, kterému je její příjmení strašně povědomé. Morgan má tu nejtemnější minulost...