Honest

3K 356 82
                                    

Karar verilmişti. Loki, Thanos ile olan savaş bitene kadar yenilmezler binasında kalıp onlara yardım edecekti. Tabi sonrasında Clint, onun için uzun zaman önce ayırdığı üzerinde patlayıcı olan oklarla Loki'yi nasıl öldüreceğini kısaca anlatmıştı.

Loki'nin yenilmezler binasında geçirdiği süreçte sıkıntı çıkarmaması için gözetim altında kalmasına karar vermişlerdi ve bu gözetimden başlıca onun isteğini kabul eden kişiler sorumluydu.

Ben ise yenilmezler binasında yapacak bir işim olmadığını bahane ederek gitmeye çalışmıştım ama bunun yerine şu anda yanımda bir görevliyle benim için kısa bir süreliğine ayrılan odaya gidiyordum. Buradan çıktığım gibi Proxima Midnight peşime düşebilirdi ve bu yenilmezlerin göze alamayacağı bir riskti. Bu yüzden tüm bu sorunlar bitene kadar burada kalmamı istiyorlardı.

Sonunda bir süre misafir olacağım odanın önüne geldiğimde yanımdaki görevli kısaca odanın içini ve yapay zeka sistemini anlatmış ve beni bırakıp gitmişti. Odanın içine girdiğimde bir süre ne yapacağımı bilemeyerek olduğum yerden odanın içini inceleyip daha sonra sırt çantamı ve bilgisayarımı bir kenara bırakıp geniş yatağa oturdum.

Belleği takıp neler olup bittiğine bir göz atmak istiyordum ama odada yapay zeka erişiminin olması beni biraz endişelendiriyordu. Bir süre ne yapacağıma karar vermeye çalışarak yatakta oturmaya devam ettim. Daha sonra aklıma gelen fikirle odanın içine doğru seslendim. "Friday?"

"Buyurun Bayan Copley." Odanın içerisinde yankılanan ses ile derin bir nefes aldım. "Bir şeyi merak ediyorum. Acaba odanın içini çeken kamera var mı?"

"Güvenliğin sağlanması aynı zamanda mahremiyetinizin korunması amacıyla odanın içini görüntüleyen termal kamera var."

"Yani burada soyunsam bunu kimse görmez değil mi?"

"Sadece sıcaklığınıza bağlı olarak vücut şeklinizi kırmızı tonlarında görebilirler ama kimse teninizi göremez."

Friday'in söylediklerine güvenerek belleği açmaya karar verdim. Hızlıca yataktan kalkıp bilgisayarı bıraktığım yerden aldım ve tekrar yatağa yerleşerek bilgisayarı çalıştırdım. Boynumdaki belleği çıkarmak üzereyken odanın kapısı çalındı. Bilgisayarı kapatıp yatağın içinde toparlandım ve kapıya doğru seslendim. "Gelebilirsiniz."

Thor aralanan kapıdan içeriye doğru kafasını uzattı. "Müsait misin?" Gülümseyip kafamı olumlu anlamda salladığımda Thor kapıyı iyice açtı. Kapının iyice açılmasıyla Thor'un arkasında kalan Loki'yi gördüm. "Loki bütün gün ikinizin de hiçbir şey yemediğinizden bahsetti." Thor odanın içine gelip elindeki poşeti yatağın üzerine bıraktı. "Yemek saati geçtiği için dışarıdan hamburger sipariş ettik. Umarım seviyorsundur."

Thor'un yatağın üzerine bıraktığı poşeti alırken gülümsedim. "Evet, severim. Teşekkürler." Ben poşetin içindeki iki hamburgerden birini çıkarırken Loki karşıma yatağın üzerine oturmuştu. Hamburgerin birinin onun için olduğunu anlayarak elimdekini ona uzattım. Elimden hamburgeri alırken Thor'a dönüp konuştu. "Biz yemek yerken bizi seyretmeyeceksin herhalde değil mi?"

Thor nefesini seslice dışarıya bırakıp odadan çıkarken cevap verdi. "Bir saate geri döneceğim. Döndüğümde burada olman senin iyiliğine olur." Thor tamamen odadan çıkıp kapıyı kapattığında poşetin içinden çıkardığım kutu kolayı Loki'ye verdim. Diğer hamburgeri alıp hızlıca paketini açıp bir ısırık aldığımda Loki'nin gözlerini dikmiş beni izliyor olduğunu fark ettim.

Elindeki hamburgerin paketini yavaşça açarken konuştu. "İkimizin artık birbirimize karşı dürüst olma vakti geldi bence." Söyledikleriyle duraksayıp bir süre yüzüne baktım. Oldukça ciddi görünüyordu.

CafunéㅣLokiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin