Cartoonist Girl

2.5K 310 47
                                    

Gamora boşluğun içerisine savrulduğunda gözlerini kapadı. Hızla aşağıya doğru düşerken sevdiği adam hakkında düşünüyordu, son düşüncesinin bu olmasını istiyordu.

Yere çarptığında kemikleri kırılacaktı ve ölümden önce onu acı kucaklayacaktı, bunu biliyordu. Bu yüzden kendisini buna hazırladı. Ama düşündüğünün aksine sert zemin yerine suyun içerisine düştüğünde şaşkınlıkla solumuştu ve bu ciğerlerine su dolmasına neden oldu. Dibe doğru yavaşça çekilirken şaşkınlığını bir kenara bırakıp yüzeye ulaşmak için çabaladı. Sonunda yüzeye ulaştığında öksürmeye başlamıştı.

Kıyıya ulaşmak için yüzerken gölün kenarında çalışan insanlar onu fark etmişti. Korkuyla geri çekilen insanların bazıları koşarak gözden kaybolurken bazıları sadece biraz uzaklaşıp onu merakla izlemeye başlamıştı.

Shuri içeriye birisinin kendisi fark etmeden girmesinin imkansız olduğunu düşünüyordu ama yaşanmıştı işte. Sistemde gördüğü uyarıyı Okoye'ye iletip onları göle doğru yönlendirdi.

Okoye gelen haberle birlikte liderlik ettiği Dora Milaje ile güvenlik açığının yaşandığı göle doğru gidiyordu. Son zamanlarda yaşanan olaylardan dolayı yeterince gergin olan Okoye kıyıda üstünden sular süzülerek etrafına bakan dünyadan olmadığı anlaşılan kadını görünce arkasından onu takip eden savaşçılara dönüp uyarıda bulundu.

Dora Milaje etrafını sarıp onu bir daire içerisine alana kadar Gamora ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Ölmüş müydü yoksa hala yaşıyor muydu tam olarak emin değildi. Yaşıyorsa da buraya nasıl geldiği cevaplanması gereken başka bir soruydu. Bu düşünceleri şimdilik bir kenara bırakıp kendisine doğrultulmuş mızraklara baktı. Zayıf halka olarak belirlediği birisinin üzerine koşarak ilk hamleyi yaparken aklında o mızraklardan birini eline geçirdiğinde neler yapabileceği vardı.

***

Kasey, ekranda oluşan Thanos'un görüntüsü ve düşünce balonuna bakıp birkaç saniye ellerini bilgisayarın üzerinden çekerek parmaklarını dinlendirdi. Bilgisayar çizim yapmak için uygun değildi bu yüzden bir şeyler çizmeye çalışırken çok zorlanıyordu. Parmaklarını tekrar çizim yapmak için bilgisayarın üzerine yerleştirdiğinde Yenilmezleri nasıl uyarabileceğine dair seçenekleri değerlendiriyordu.

Bir an önce onları uyarmalı ve oradan ayrılmalarını sağlamalıydı. Şu anda iki sonsuzluk taşına karşı koyabilecek durumda değildiler. Onları uyardığında bile Strange'in hepsini oradan çıkarması vakit alacaktı çünkü hepsi alana dağılmış şekilde savaşıyorlardı. Thanos onlara ulaşmadan önce onların oradan çıkmalarını sağlamalıydı. Bu yüzden ipleri kendi ellerine alarak aynı oradan Gamora'yı çıkardığı gibi onları da kendisi çıkarmaya karar verdi. Hızla durdukları yerlere portallar çizmeye başladı.

***

Steve, Sam ile beraber Proxima Midnight ile dövüşürken Thor'u bir anlığına düşüyormuş gibi gördü. Proxima Midnight'ın art arda savurduğu darbeleri ustalıkla karşıladıktan sonra durumunun iyi olduğundan emin olmak için tekrar ona baktığında artık orada olmadığını anladı. Nerede olduğunu görmek için kısa bir süre etrafında göz gezdirdiğinde buraya beraber geldiği takım arkadaşlarının bazılarının görünürde olmadıklarını fark etti.

Sam'e dönüp bununla ilgili bir şey fark edip etmediğini sormak üzereyken Sam'in ayakları altında oluşan portalı gördü. Sam portalın içine düştükten sonra portal tekrar kapandığında bakışlarını Strange'e çevirmişti. Kısa bir süreliğine bunu yapanın o olduğunu düşünmüştü ama işi başından aşkın olan Strange'in bunu yapmaya vakit bulamayacağı ortadaydı.

Proxima Midnight'ın üzerine doğru yaptığı hamleyi fark edip savunma pozisyonu aldığında ayaklarının altında oluşan portalı gördü. Aynı diğerleri gibi portalın içine düştüğünde kendini her türlü ihtimale karşı hazırlamıştı. Ama Wakanda'daki saraya geldiğini anladığında rahat bir nefes aldı. Etrafta ekibin ortadan kaybolmuş üyeleri de vardı.

CafunéㅣLokiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin