Meeting

2.5K 330 96
                                    

Strange, Kasey ve Pietro arasında geçen tüm konuşmalara kulak misafiri olmuş ama tüm bunları aralarında halletmeleri gerektiğini düşünerek onlara katılmamıştı. Kasey anlatacaklarını bitirdiğinde uzun bir sessizlik oldu ve gördüğü kadarıyla Pietro'nun sessizliğiyle geçen her bir saniye Kasey'in sıkıntısının artmasına neden oluyordu. Bu yüzden garip ortamı dağıtmak adına kalkmış ve Pietro'nun durumunu bir kez daha kontrol etmişti.

Pietro, Kasey ile konuştuğu konuyu açmayarak acıktığını söyleyip bir şeyler yemek için ısrar etmişti ama Strange bunun iyi bir fikir olduğunu düşünmüyordu. Henüz katı yiyecekleri tolere edebilecek kadar iyi olduğuna inanmıyordu ve her ne kadar bunu dile getirmiş olsa da Pietro ısrarına devam etmiş ve sonunda yiyecek bir şeyler getirmelerini sağlamıştı. Tabi birkaç lokmadan sonra kusmaya başlaması Strange'in haklılığını gözler önüne sermişti.

Pietro kusup tamamen boşalan midesiyle bir süre öğürmeye devam ettikten sonra yorgun düşmüş ve yeniden uyumuştu. Bu sırada Strange artık Wakanda'ya dönmesi gerektiğini düşünüyordu. Üstelik tüm bu karmaşanın içerisinde Gamora olayını unutmuşlardı.

Gitmeden önce Kasey'e, Pietro'nun aşamalı olarak neler yiyeceğini, her aşamayı tolere ettikten sonra diğer aşamaya geçebileceğini anlatmıştı.

Wakanda'ya vardığında ilk olarak yapmak istediği Loki ile görüşmekti. Kasey ona tartıştıkları geceden bahsetmişti ama Strange hiç öyle bir gece geçirmemişti. Bunun Loki'nin başının altından çıktığına ve Kasey'i kandırarak onun hakkındaki gerçeklere ulaştığına inanıyordu. Kasey'e, böyle bir savaş öncesinde Yenilmezlere durumunu anlatmasının dikkat dağınıklığına yol açabileceğini ve ona bir süre daha bunu sır olarak tutması gerektiğini düştüğünü söylemişti. Ama her şeyi bilen ve sağı solu belli olmayan bir Loki bunu alt üst edebilirdi.

Bulduğu bir görevliye Thor'u sorarak, muhtemelen Loki onunla beraberdi, yanına gitmeyi amaçlamıştı ama yokluğunda toplantı yapan Yenilmezleri hesaba katmamıştı. Büyük toplantı odasına gidip içeri girdiğinde odadaki herkesin bakışları onun üzerine dönmüştü.

Yaralanmasına rağmen Tony Stark bile toplantıya bir tekerlekli sandalye ve serum eşliğinde katılmıştı ve zayıflamış görünüyordu.

Steve sandalyesini kapının girişinde bekleyen Strange'e döndürdü. "Seni ve Kasey'i aradık ama bulamadık. Neredeydiniz?"

Strange'in bu sorudan sonra kısa bir süre gözleri Natasha'yı aradı ama kalabalığın içerisinde onu bulamadan geri Steve'e döndü. "Onunla beraber ilgilenmemiz gereken bir iş vardı."

T'Challa toplantı odasının merkezinde oturduğu yerden kalkarak ellerini geniş masaya dayadı. "Natasha bize, sen ve Kasey hakkındaki bazı şüphelerinden bahsetti." Sözünün devamını tamamlamasına gerek yoktu. Strange neden bahsettiğini biliyordu.

Natasha konuştuğunda sonunda onun nerede olduğunu bulmuştu. "Sırlardan hoşlanmadığımızı bilmeniz gerek Doktor." Strange kendisini beklentiyle izleyen Yenilmezleri geçiştiremeyeceğinin farkındaydı. Gerçekleri süzgeçten geçirip onlara bir şeyler anlatmaya karar verdi.

"Kasey kötü birisi değil. Aksine bize yardımcı olmaya çalışıyor."

"Peki, bunu nasıl yapıyor?" Bruce gözlüğünü parmağıyla ittikten sonra kollarını göğsünde kavuşturdu.

Strange derin bir nefes aldı. "Güç taşının Xandar'da olduğunu bana söyleyen oydu. Ruh taşı için Gamora'ya ve Galaksinin Koruyucularına ulaşmamız gerektiğini öğrenip daha sonra da onların nerede olduğunu buldu. Biz döndükten sonra Gamora'nın nerede olduğunu da bulmaya çalıştı."

CafunéㅣLokiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin