Heimdall

3K 347 31
                                    

"Valkyrie, yarın Asgardlıların Norveç'e taşınması için gerekli hazırlıkları sürdürüyor. Ben de bu sırada Loki'nin anlatacaklarını dinlemek için geldim." Heimdall girdiği geniş salonda direkt olarak Thor'a bakarak konuşmuş ardından onun yanına gidip oturmuştu. Gemiye yapılan saldırıdan sonra Asgardlılar ile ilgilenmesi gerekmişti ve bu süre boyunca çaresizce Loki'yi arayan arkadaşına yardım edememişti. Bir süre önce ikisinin arasında geçen tartışmaya kulak misafiri olmuştu ve şuan Thor'un yanında olup ona destek olması gerektiğini düşünüyordu. Bu yüzden ilgilenmesi gereken diğer tüm işleri kısa bir süreliğine Valkyrie'ye bırakıp, kadının yaptığı her şeyi uzaktan takip etmeye karar vermişti. Ne de olsa o her şeyi görür ve duyardı. Ama bazen istisnalar olabiliyordu.

Heimdall, salondaki koltuklardan birinde oturan genç kadını ilk kez görüyor olmasının şaşkınlığıyla kısa bir süre ne yapacağını bilememişti. Salona gelmeden önce defalarca kez odanın içinde neler yaşandığına bakmıştı ama nasıl oldu da bu kadının da burada olduğunu fark edememişti bilmiyordu. Gözden kaçırması imkansız gibi geliyordu ama son zamanlarda yaşananları gözden geçirince belki de dalgınlığına gelmiştir diye düşünmüştü ama aynı zamanda gözden kaçırdığı tek kişinin bu kadın olması da garipti.

"Kasey artık anlatmaya başlayabilirsin." Kadının yanında oturan Steve konuştuğunda kısa bir süreliğine bakışlarını ona çevirip tekrar kadını incelemeye geri döndü. Her bir hareketini, söylediği her bir sözcüğü özenle takip edip diken üzerinde oturuyormuş gibi duran bu kadında garip olanın ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Bazı söylediklerinin mantıken uyuşmadığını fark ettiğinde odanın içerisindeki diğer kişilerin üzerinde hızlıca gözünü gezdirip bunu fark eden başka birinin olup olmadığını anlamaya çalıştı ama herkesin asıl odak noktası Loki gibi görünüyordu. Bu yüzden kadının söylediklerinin üzerinde fazla durmuyorlar ve bazı önemli noktaları gözden kaçırıyorlardı.

Kasey'in konuşmasının son bulmasının ardından Loki de anlatması gerekenleri söylemiş ve yenilmezlerin içinde bir tartışma çıkmıştı. Heimdall tüm bu tartışmaları göz ardı ederek hala neyi gözden kaçırdığını anlamaya çalışıyor aynı zamanda sorunun oldukça normal görünen bu kadında değil de kendinde olduğu seçeneğini bir kenarda bekletiyordu.

"Sen ne düşünüyorsun Heimdall?" Kendisine seslenen Loki'ye dönüp kısa bir süre ne üzerinde tartıştıklarını hatırlamaya çalıştı. Kendi fikrini kısaca belirttikten sonra eşitlik sağlanan oylamada eşitliğin bozulması için Kasey'in fikrini almaya karar verdiklerinde yine gözlerini kadının üzerine dikmiş söyleyeceklerini merakla beklemeye başlamıştı. Ancak kadın oldukça objektif bir konuşma yaptığı için kadınla ilgili kişisel hiçbir ayrıntı öğrenememişti.

"Sanırım artık burada yapabileceğim bir şey kalmadı. Ben artık gitsem iyi olacak." Kasey konuşmasının ardından ayaklandığında Tony itiraz etti. "Bunun iyi bir fikir olduğunu sanmıyorum."

Steve, Tony'nin söylediklerini başıyla onayladı. "Buradan çıktığın gibi Proxima Midnight veya diğerleri peşine düşebilir Kasey. Bu riski göze alamayız. Bir süre burada kalsan iyi olur." Steve kadının itiraz edeceğini anlayınca konuşmasına devam etti. "En azından bu problem çözülene kadar kalmalısın."

"Burada kalman güvenliğin için en iyisi." Bruce da ikiliye destek verince Kasey ne söyleyeceğini bilememiş ve ardından kalmayı kabul etmişti.

"Anlattıklarına göre baya yorgun olmalısın." Tony, görevlilerden birini çağırıp kadına eşlik etmesi için görevlendirdi. Kasey salondan görevliyle beraber ayrılırken Haimdall sabırsızlıkla onun odadan çıkmasını bekliyordu. Çıktığında onu görüp göremediğini kontrol edecek ve en azından bir konuyu kafasında netleştirmiş olacaktı.

Kadın odadan çıktığında onu görmeye çalıştı ama kadını göremediğinde sorunun kendisinde olmadığını anlamış oldu. Kadında normal olmayan bir şeyler vardı ve bu onun kadını görmesini engelliyordu. Aynı zamanda ona eşlik eden görevlinin de oldukça silikleştiğini ve bu yüzden net bir şekilde göremediğini fark ettiğinde arkasına yaslanıp neler olduğunu anlamak için düşünmeye başlamıştı.

Kasey'in odadan ayrılmasının ardından aç olduğunu ve aynı şekilde Kasey'in de hiçbir şey yemediğini söyleyen Loki, Thor ile beraber odadan ayrılmıştı. Thor ve Loki odadan ayrılır ayrılmaz yenilmezler yine kendi aralarında tartışmaya başlamıştı.

Thor'un, Loki'yi Kasey ile bırakıp tekrar odaya doğru geldiğini fark edince, Thor buraya gelince onlara bu gariplikten bahsetmeye karar verdi. Thor gelene kadar Loki ve Kasey'e odaklanmaya çalışmıştı ama ne net bir şekilde onları görebilmiş ne de uğultu dışında bir şey duyabilmişti.

Thor salona gelince Clint sabır dilermiş gibi bir yüz ifadesine büründü. "Loki nerede? Onu binanın içinde yalnız mı bıraktın?"

"Kasey ile birlikte yemek yiyorlar. Sıkıntı çıkacağını sanmıyorum." Thor eski yerine geçip oturdu.

"Yine de onun ne yaptığını bilmemiz gerekiyor. Onun sorumluluğunu biz aldığımız için her şeyin yolunda olduğundan emin olmamız gerek." Natasha, Tony'e dönerek konuşmasına devam etti. "Tony kamera görüntülerini açar mısın?"

Tony ortada bulunan masanın üzerine bir hologram yansıttı. Hologramda renkler çoğunlukla kırmızı ve yeşilin tonlarından oluşuyordu. Karşılıklı oturan ikilinin yemek yiyip bir yandan da konuştuklarını gördüklerinde Tony sesi açmıştı ama duydukları şarkı sesiyle odadaki herkes bu durumdan rahatsız olmuştu.

"Bir şeyler mi saklıyorlar?" Clint zaten Loki'nin şuan da dünya üzerinde olmasından bile rahatsızken bu durum onun daha fazla rahatsızlık duymasına neden olmuştu.

"Friday sesleri ayrıştır." Tony yapay zekaya komut verip beklemeye başladı. Ancak yemek yemeyi bitiren ikili yan yana oturmuş ve konuşmaya bir son vermişlerdi. Şarkı sesi hala duyulmaya devam ediyordu.

Heimdall artık neler olduğunu anlatması gerektiğine karar verdi. Nereden başlaması gerektiğinden emin olamayarak derin bir nefes aldı. "Thor, Jane'i göremediğim zamanı hatırlıyor musun?" Thor ve diğer herkes bunun konuyla ne alakası olduğunu anlayamayarak bakışlarını sarı gözlü adama çevirmişlerdi.

"Tabi ki hatırlıyorum. Hem Jane'in başına bir şey geldi diye çok endişelenmiş hem de senin bir şeyi görememiş olduğuna çok şaşırmıştım. Böyle bir şeyi nasıl unutabilirim." Thor, Heimdall'ın sorusunu cevaplarken bu konuşmanın nereye varacağını merak ediyordu.

Heimdall derin bir nefes alıp ayağa kalktı ve ortadaki masaya yaklaştı. Ellerini yüzüne kapatmış kadının görüntüsüne bakıp konuştu. "Bu kadını ne görebiliyorum ne de duyabiliyorum." Gözlerini hologramdan ayırıp bunun ne anlama geldiğini anlamaya çalışan grubun üzerinde gözlerini gezdirdi. "Bu kadınla ilgili bir şeyler yanlış. Onun normal bir insan olduğunu sanmıyorum."

Heimdall'ın sözünü bitirmesinin ardından odaya bir sessizlik hakim olmuştu. Bu sırada hologramdaki kadın ellerini yüzünden ayırıp Loki'ye döndü ve konuştu. "Sadece görmezden gel."

CafunéㅣLokiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin