Comic Universe pt.1

2.5K 289 89
                                    

Arabadan inip eve doğru ilerlerken üzerimde tatlı bir yorgunluk vardı. Tüm gün çalışıp çizgi romanı bitirmiş olmak beni tatmin etmişti. Üstelik son hali beklediğimden daha güzel olmuştu. Yüzümde durduramadığım gülümseme ile kapının önüne geldiğimde çantamın içinde anahtarımı aramaya başladım. Ama ben daha çantanın içinde anahtarımı bulamadan kapı açılıp elindeki küçük bir pasta ile Evelyn karşıladı beni. Yüzünde büyük bir gülümseme ile pastayı bana doğru uzattı. "İlk çizgi romanını tamamlamanı kutlarım!" Neşeli bir ses tonuyla söyledikleri zaten yüzümde olan gülümsemenin daha da büyümesine neden oldu. "Hadi mumları üfle."

Mumları üflediğimde boşta olan eliyle beni içeriye doğru çekti. Kendisi hızla mutfağa doğru ilerlerken ben de çantamı ve ceketimi çıkarıyordum. Çantamın kapalı olmadığını yere düşen bellek sayesinde fark edip çantayı kapattım. Birkaç metre ileriye giden belleği aldığımda geri dönüp çantaya koymak için üşendiğim için cebime attım. Salona geçtiğimde ortadaki büyük sehpanın üstünün yiyeceklerle dolu olduğunu gördüm. "Hey Evelyn?" Evelyn mutfaktan cevap verdi. "Efendim?" Koltuğa geçip uzandım. "Bu kadar şeyi kim yiyecek?"

Dilimlediği pastayı koyduğu tabaklarla mutfaktan çıkıp sehpaya doğru ilerledi. "Sen ve ben tabii ki." Elindeki tabakları sehpaya koyarken yüzümdeki ifadeyi fark etti. "Bu bir parti ve partilerde olmazsa olmaz üç şey vardır. Birincisi bol bol atıştırmalık." Kanepenin üzerinden televizyonun kumandasını aldı. "İkicisi müzik." Bastığı tuşlarla odanın içini hareketli bir şarkı doldurdu. "Üçüncü ise..." Büyük bir heyecanla sehpanın üzerindeki şarabı eline aldı. "Alkol." Açıklamasını yaparken girdiği oyuncu haline kahkahayla gülmeye başladığımda yüzünde bıkkın bir ifade oluştu. "Ne var?"

"Evelyn, partilerde olması gereken dördüncü şey muhtemelen insanlardır." Odanın içerisinde elimle işaret ederken ikimiz dışında kimsenin olmamasına dikkat çekmeye çalışıyordum. "Hadi ama Kasey! Bu iki kişilik bir parti." Ona cevap verecekken beni susturdu. "Hazırladığım partiyi sabote etmeye çalışıyormuşsun gibi bir halin var." Yüzünü şüpheli bir ifadeye sokmaya çalışıyordu ama bir türlü gülümsemesinden kurtulamadığı için çok komik görünüyordu. Onun bu haline başka bir kahkaha atarken ayağa kalktım ve yanına gidip elindeki şarap şişesini aldım.

Şarabı açıp kadehlere doldururken Evelyn bambaşka bir konuya geçti. "Aslında Justin'i de davet etmiştim." Dolu kadehi ona uzatırken yüzündeki düşünceli ifadeyi fark ettim. "O benden ayrılmadan hemen önce." İçmek üzere olduğum şarabı hızla kendimden uzaklaştırırken şok içinde ona baktım. Justin ve Evelyn yıllardır birliktelerdi ve ben bu işin sonunun evlilik olacağını düşünüyordum, ayrılık değil. "Senden ayrıldı mı? Evelyn..." Kadehi sehpanın üzerine bırakıp ona sarıldım. "Bunu bana daha önce söylemeliydin."

Evelyn beni kendisinden uzaklaştırıp sehpaya bıraktığım kadehi alıp elime tutuşturdu. Yüzünde yeniden neşeli bir ifade oluşurken elindeki kadehini benim kadehime hafifçe vurdu. "Bugün ilk çizgi romanını tamamlamanı kutlayacağız. Depresyona yarın da girebiliriz." Kadehteki şarabı tek dikişte içip müziğin sesini arttırdı.

Şaraptan bir yudum alırken bu sözde partinin aslında bir kafa dağıtma etkinliği olduğunu anlamıştım. Ona elimden geldiğince destek olup iyi hissetmesini sağlamaya karar verdiğimde ona doğru birkaç adım atmıştım ama başımın dönmesi ile olduğum yerde durdum. Gözlerimin önünde siyah noktalar oluşmaya başladığında kafamı iki yana sallayarak onlardan kurtulmaya çalıştım. Bir anda kendimi çok güçsüz ve yorgun hissettim. Elimdeki kadeh yere düşüp kırılınca Evelyn bende bir tuhaflık olduğunu fark etmişti. Hızla yanıma gelip koluma girdi. "Hey, iyi misin?"

Yavaş adımlarla koltuğa ilerleyip oturmama yardımcı oldu. "Sana su getireceğim." Evelyn yanımdan ayrılıp mutfağa gittiğinde arkama yaslanıp dinlenmeye çalıştım. Bir anda çevremdeki eşyaların dalgalanmaya başlamasıyla yüreğimi büyük bir korku kapladı. Gözlerimi kapatıp yeniden açtığımda bu görüntünün düzelmesini ummuştum ama dalgalanma artmıştı.

CafunéㅣLokiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin