War on Vormir

2.6K 296 48
                                    

Oturduğum yerden hızlıca kalkıp Strange'in yanına gittim. Soluklanmak için hafifçe öne eğilmiş ve ellerini dizlerine yaslamıştı. Yanına ulaştığımda üzerinde gözümü gezdirerek bu kanın ona ait olup olmadığını anlamaya çalıştım. Gözle görülür bir yarası yoktu. "İyi misin? Ne oldu?"

Strange doğrulup gözlerini Sanctum'un içinde gezdirdi. "Hemen geri dönmem gerek. Wong nerede?" Aceleci hali yüzünden açıklama yapması için ısrar etmedim. "Bilmiyorum muhtemelen uyuyordur." Gözlerini Sanctum'un içerisinde gezdirmeye bir son verip bana baktı ve ellerini omuzlarıma koydu. "Beni iyi dinle. Wong'a, Wanda ve Vision'ı hemen Wakanda'ya götürmesini söyle. Burada zihin taşı güvende değil. Daha sonra bilgisayarı al. Yenilmezler şu anda Vormir'de bir savaş veriyorlar ama durum iyi değil. Bize yardım etmen gerek."

"Ben de geleyim." Strange'in gözleri omzumun üzerinden Loki'yi buldu. Loki de benim gibi ayaklanmış ve ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. "Hayır. Zihin taşının yerini biliyorlar ve muhtemelen buraya saldıracaklar. Pietro karşı koyabilecek kadar iyileşmedi ve Kasey zaten bir savaşçı değil. Onları korumanı istiyorum." Derin bir nefes aldı. "Wong, Wakanda'dan geri döndükten sonra burayı korumaya odaklanacak bu yüzden tek başınıza olacaksınız. Bunu diyebileceğimi hiç düşünmezdim ama şuanda bu durum için senin dışında güvenebileceğim kimse yok." Bakışları geri bana döndü. "Bize yardım ettikten sonra hemen buradan ayrılmanız gerek." Ellerini omuzlarımdan ayırıp portal açtı. Portaldan geçip gitmeden önce bir chitauri askeri bu tarafa geçti. Strange ona birkaç darbe savurup peşinden Vormir'e sürükledi ve portal kapandı.

Portalın kaybolduğu yere bakmaya bir son verip Strange'in dediklerini uygulamak üzere merdivenlere yöneldim. Merdivenleri ikişer ikişer çıkarken söylediklerini kafamın içerisinde tekrar ediyordum. Üst kata çıktığımda peşimden gelmiş olan Loki beni durdurdu. "Sen Wanda ve Vision'ı uyandır. Ben Wong'u çağırırım." Onun teklifini onaylayarak Pietro'nun odasına doğru hızla ilerlemeye başladım. Loki ise koridorun diğer ucunda çoktan gözden kaybolmuştu.

Kapıyı çalma nezaketi bile göstermeden içeriye girdiğimde Pietro uyumak üzereydi. Benim içeriye dalmam nedeniyle gözlerini aralayıp kaşlarını çatarak bana bakmıştı. "Bir sorun mu var?"

Onun sorusunu görmezden gelerek bir önceki gün Strange'in üzerinde uyuduğu koltuğa kıvrılmış olan Wanda'nın yanına gittim ve onu uyandırmak için sabah Pietro'nun da bana yaptığı gibi omzunu dürtmeye başladım. Bir yandan da ismini söylüyordum. "Wanda uyan!"

Wanda sonunda uyandığında onu bırakıp diğer koltukta oturan Vision'ın yanına gittim ve onu ayağa kaldırdım. "Hemen gitmeniz gerek. Thanos'un adamları burayı biliyormuş. Wong sizi Wakanda'ya götürecek." Bu sırada uykudan yeni uyanmış Wong odaya girdi. "Orada daha güvende olursunuz."

Onları bırakıp odadan çıkarken Loki beni odanın girişinde bekliyordu. Aceleci adımlarla kaldığım odaya, bilgisayarı almaya yöneldiğimde peşimdeydi. Beraber odaya girdik. Ben bilgisayarı açıp sistemi çalıştırırken gözleri üzerimdeydi. Ellerimi hızlıca klavyenin üzerinde dolaştırırken bileğimi yakalayarak beni durdurdu. Soran bakışlarımı ona çevirdim. "Ne oldu?"

"Sakinleşmelisin." Bileğimi elinden kurtarıp yaptığım işe geri döndüm. "Ben sakinim." Yanıma otururken parmağıyla ekranı işaret etti. Sisteme giriş parolamı dört kez yanlış girmiştim. "Aceleci ve kontrollü tavrın seni sakinmişsin gibi gösterse de sürekli hata yapıyor oluşun ne kadar endişeli olduğunu gözler önüne seriyor."

Loki konuşurken çizgi romanı açtım ve neler yaşandığına daha sonra göz atabileceğimi düşünerek direkt şu anda yaşananlara odaklandım. "Yardımıma ihtiyaçları var. Hızlı olmam gerek." Ekranda Clint ve Natasha vardı ve birkaç chitauri askeriyle birebir dövüşüyorlardı. "Evet, hızlı olman gerek ama hata yapman seni yavaşlatıyor." Ekranda chitauri askerlerinin göğüslerinin üzerine çizdiğim bıçakları düzeltmeye çalışırken ona hak vermiştim. Önce şifreyi yanlış girdim şimdi de bıçakları doğru düzgün çizemiyordum. "Sadece birkaç saniye dur ve sakinleş." Loki'nin dediğine uyarak ellerimi bilgisayarın üzerinden çekip terlemiş avuç içlerimi pantolonuma sildim.

CafunéㅣLokiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin