Tüm Wakanda'ya bir hareketlilik hakimdi. İnsanlar etrafta gruplar halinde ve silahlanmış şekilde dolaşıyordu. Bazen yanımdan geçen kişiler bana dik dik bakıyordu ve bu artık rahatsız edici bir seviyeye ulaşmıştı. Acaba herkes öğrenmiş miydi hakkımdaki gerçekleri? Ne düşünmüşlerdi, ne hissetmişlerdi bilmiyordum ama şuan buna ayıracak vaktim yoktu.
Yenilmezlerin bir araya toplandığı odaya girdiğimizde kısa bir süre bakışlar üzerimizde toplandı ve daha sonra herkes işine geri döndü. Diğer herkes gibi onlar da savaşa hazırdı. "Kasey." Bana seslenen Steve'in yanına doğru ilerlerken Loki yanımdan ayrıldı ve kardeşinin yanına doğru ilerledi. Thor'un yanında Heimdall'ı ve Valkyrie'ı da gördüm. Anlaşılan onlar da savaş için buraya gelmişti.
Steve'in yanına ulaştığımda hızla konuşmaya başladı. "Sistemi açabilir misin? Savaşın ne zaman buraya ulaşacağını bilmemiz gerek." O sırada etrafına toplandıkları masanın üzerinde özel kutulara konulmuş olan sonsuzluk taşlarını fark ettim. Ayrıca Vision ve Gamora'da buradaydı. Boynumdaki belleği çıkarırken sordum. "Onları neden ayna boyutuna götürmediniz?"
"Thanos sonsuzluk taşlarının enerjisini takip ediyor." Tony uğraştığı hologramdan bakışlarını ayırmadan konuşmaya devam etti. "Eğer şimdi onları ayna boyutuna gönderirsek takip edecek bir sonsuzluk taşı olmayacak. Bu durumda Thanos herhangi bir yere saldırabilir." Tony'nin sözlerini Steve tamamladı. "Buraya geldiğinden emin olmamız gerekiyor."
"Thanos buraya ulaştığında, Wong onları hemen ayna boyutuna geçirecek." Strange konuşurken sistemi açtım ve son görüntüleri incelemeye başladık. Thanos hakkında hiçbir görüntü yoktu. Başka bir gezegende Kree'lerden oluşan bir grup hakkında görüntüler ekranı kaplıyordu.
Thanos ile alakalı görüntülerin oluşmasını beklerken Natasha peşinde bir kalabalık ile gelince odak noktası oldu. Neredeyse yirmi tane Black Widow, Natasha ve ailesi bize doğru gelirken bir köşeye çekilip etrafı incelemeye başladılar.
Natasha yanımıza gelince derin bir nefes aldı. "Sizi ailemle tanıştırayım. Yelena Belova, Melina Vostokoff ve Alexei Shostakov. Ailem." Uzun bir sessizlik oldu. "Ailenin kim olduğunu bilmediğini sanıyordum." Bruce konuşunca diğerleri onu onayladı. "Uzun hikaye." Natasha kısa cevabının ardından Yelena belirgin Rus aksanı ile konuştu. "Bizden haberiniz olduğunu sanıyordum. Bizi buraya siz çağırdınız sonuçta."
"Aslında sizi ben çağırdım." Üçünün bakışları üzerime döndü. "Yenilmezlerin sizden veya diğer Black Widow'lardan haberi yoktu." Clint oturduğu sandalyeden kalkıp Natasha'nın ailesinin yanına ilerlerken konuştu. "Sonunda sizinle tanışabildiğime sevindim." Clint, Melina ve Alexei'nin elini sıktıktan sonra her ne kadar tereddüt ettiği belli olsa bile Yelena'ya sarıldı. "Nat senden çok bahsetti." Yelena, Natasha'ya dönüp göz kırparken Alexei'nin Steve'in yanına gittiğini ve ona kimin daha güçlü olduğunu anlamak için meydan okuduğunu fark ettim. Steve ona anlamaz gözlerle bakarken Melina, Alexei'yi kolundan tutup Steve'den uzaklaştırmıştı. Daha sonrasında ise Natasha'nın ailesi de savaş hakkındaki tartışmaya dahil olmuştu.
Bakışlarımı onların üzerinden ayırıp sistemi kontrol ettim. Hala Thanos ile ilgili hiçbir şey yoktu. Bu oldukça tuhaftı. Bir süre ekranı takip edip ortaya çıkan görüntüleri inceledim ve sıkılıp etrafa baktım. Loki, Thor ve diğerleriyle konuşuyordu ve yüzünde yine o sinsi sırıtması vardı. Heimdall'ın onu dinlerken sabır dilenir gibi bir hali vardı. Loki'nin ise eğlendiği her halinden belli oluyordu. Onu izlerken istemsizce güldüğümü fark ettim.
Kapının orada çekingen tavırlarıyla duran Peter'ı fark edince onu inceledim. Gözleri Tony'nin üzerindeydi ve yanımıza gelip gelmemek konusunda kararsız kalmış gibi duruyordu. Tony ise hala hologramla uğraştığı için onun burada olduğunu fark etmemişti. "Hey, Peter!" Ona seslendiğimde Peter'ın bakışları bana döndü. Elimle buraya gelmesini işaret ettim. O buraya doğru gelirken Tony'nin hologramı kapattığını ve sandalyenin yanından bir çantayı aldığını fark ettim. Peter yanıma geldiğinde tanıştık ve kısa bir süre sohbet ettik. Ardından Tony, Peter'ı yanına çağırdı. Peter'a çantayı verdi ve bir süre bir şeyler söyledi. Peter çantayı açtığında içindekinin Iron Spider zırhı olduğunu anladım. Peter hayranlık dolu bakışları ile kostümü inceleyip bir yandan Tony'e teşekkür ederken heyecanlıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CafunéㅣLoki
Fanfiction♦️the wattys 2022 Kazananı♦️ Her şey kendi evrenimde iki yıl önce dünyanın en çok çizgi roman satan şirketlerden birine yardımcı editör olarak girmemle başlamıştı. Sevdiğim işi hayranı olduğum çizgi roman evreni üzerinde yapacaktım ve bu ilk başta b...