Tesseract

4.7K 371 25
                                    

Ebony Maw'ın gücüyle havada asılı olan Loki, Kara Tarikatın arkasından Thanos'a doğru ilerliyordu. Bedenini sarmalayan ve onu sıkı sıkı tutan görünmez ellerden kurtulmaya çalışmayı kısa bir süre önce bırakmıştı ama mutlaka ilk fırsatta bir hile yapıp kaçacaktı. Hilekârlık onun içinde vardı.

Kara Tarikatın üyeleri sonunda Thanos'un önüne geldiğinde eğilerek Thanos'a saygılarını sundular. Ebony Maw elini savurarak havada asılı olan Loki'yi tahtında oturan Thanos'un önüne doğru fırlattı. Loki yere sert bir şekilde çarptı ama sesini çıkarmadı. Hızlıca toparlanarak ayağa kalktı ve o da Thanos'a saygısını sundu. Hem Thanos hem de Kara Tarikatın üyeleri bunun samimi olmadığını biliyorlardı. Loki kendisini kurtarabilmek için türlü oyunlar oynardı.

Kara Tarikat üyeleri büyük taht odasının içinde dağılıp kendi yerlerine geçtiğinde herkes gözlerini Loki'ye dikmiş ona bakmaya başlamıştı. ''Tesseract.'' Thanos'un sesi yankılandı. ''Seninle bir anlaşmamız vardı düzenbaz tanrı. Sana zihin taşını verdim ve sen de bana tesseractı verecektin. Onu ele geçirdikten sonra hemen bana getirmen gerekirdi.''

Loki gözlerini önce Kara Tarikat üyelerinin üzerinde gezdirdi sonra Thanos'a baktı. Thanos'a verecek cevap ararken aynı zamanda kaçmak için yollar düşünüyordu. ''Tesseract bende değil. Surtur, Asgardla beraber onu da yok etti.'' Thanos oturduğu tahttan kalktı ve birkaç adım öne çıktı. Sessizce bekliyordu. Loki bu sessizlik süresinden yararlanıp nasıl kaçacağına karar vermişti. ''Yalanlarını bir aptala söyle Asgardlı.''

''Ben Asgardlı değilim.'' Loki de birkaç adım atarak öne çıkmıştı. Taht odasındaki herkes Loki'nin bir şey yapamayacağını, buna cesareti olmadığını düşünmüş olmalı ki herkes oldukça rahat duruyordu ama bir anda Loki'nin büyü güçlerini kullanması üzerine odada Loki'nin klonları oluşmuştu. Klonlar taht odasını birbirine katıp dikkatleri dağıtırken gerçek Loki koşarak taht odasından çıkmış ve saklanacak bir yer aramaya başlamıştı.

Loki, Asgard yok olmadan önce tesseractı almayı başarmıştı ama bunu Thanos'a vermek gibi bir niyeti yoktu. Yıllar önce Thanos ile bir anlaşma yaptığında amacı dünyayı ele geçirmek ve Odin'e ne kadar güçlü olduğunu, tahtı hak ettiğini göstermekti. Ama geride ne Odin ne de hak edebileceği bir taht kalmıştı.

Thanos ve Kara Tarikat üyeleri Loki'nin klonlarından kurtulduğunda Kara Tarikat üyeleri Loki'nin peşine düşmüş, Thanos ise tahtına geri oturarak Loki'nin yine önüne atılmasını beklemeye koyulmuştu. Tarikat üyeleri üç gruba ayrılmış beraberlerinde askerlerle Loki'yi arıyorlardı. Loki ise hala saklanacak uygun bir yer bulamamıştı.

Tesseractı kullanarak buradan gitmeyi düşünüyordu ama akıllıca davranmazsa tesseractı  ve hayatını kaybedebilirdi. Ayrıca taht odasından kaçmasını kolay bulmuş ve bunun onların tesseractın ortaya çıkmasını sağlamak için oynadığı bir oyun olabileceğini de düşünmeye başlamıştı. 

Gözlerden uzak bir yer bulduğunda oraya geçti ve etrafı kontrol etti. Kimsenin olmadığında emin olduğunda elini öne doğru uzattı. Büyü yaparak tesseractı ortaya çıkaracağı zaman uzun ve sivri bir mızrak boğazına dayanmıştı. Proxima Midnight, mızrağını daha da iterek Loki'nin iyice gerilemesini ve duvara yapışmasını sağlayarak ona kaçacak bir alan bırakmamıştı. Proxima Midnight'ın biraz gerisinde duran Corvus Glavie yanlarında olan birkaç askeri Thanos'a ve diğerlerine Loki'yi bulduklarını iletmesi için göndermişti.

Loki sadece bu ikisiyle kaldığında, biraz daha beklerse bu sefer kurtulamayacağını anlamış ve saldırı yapmaya karar vermişti. Ne yazık ki Proxima Midnight'ın mızrağını savurup yüzüne bir yumruk indirdiğinde bu sadece ikisini kızdırmasına neden olmuştu. Corvus Glavie ve Proxima Midnight çok güçlü dövüş ustalarıydı. Loki yalnızca bir hamle yapana kadar ikisinden güçlü darbeler alıyordu. Proxima Midnight mızrağıyla, Corvus Glavie ise orağı ile saldırırken Loki aldığı darbeler ile yere yığılmıştı. Yere düşmesine rağmen sonu gelmeyen darbeler Loki'nin nefesini kesiyordu.

Loki'nin artık tek umudu tesseractdı. Tesseractı onlardan gizleme fikrini bir kenara atıp sadece canını kurtarma amacıyla, büyü ile ellerinin arasında tesseractı oluşturmasıyla uzaktan gelen diğer tarikat üyeleri bunu fark etmiş ve öne doğru atılmışlardı. Ancak onlar yetişene kadar Loki tesseractı kullanmış ve planladığı gibi kendini oradan kurtarmıştı. Thor'un burada olacağını düşünerek kendini dünyaya ışınlamıştı ve karanlık bir ara sokağa düşmüştü. Hesaplarına hiç katmadığı şey ise tesseractı kullanırken ona çok yakın olan Proxima Midnight'ı da beraberinde getirmiş olmasıydı.

Birkaç metre uzağına düşen Proxima Midnight toparlanana kadar tesseractı saklamış ve ayaklanarak hızlı adımlarla kaçmaya başlamıştı. Gerçi ne kadar hızlı olduğu tartışılırdı. Aldığı darbelerin etkisiyle hareketleri yavaşlamıştı. Loki o an karın boşluğunda kanama olduğunu fark etti. Ya mızrak ya da orak cildini delip geçmişti ve büyük bir yara bırakmıştı. Loki bu halde uzun süre kaçamayacağını anlayınca Proxima Midnight ona fazla yaklaşmadan önce tekrar tesseractı kullanmak istedi. Ama tesseractı avucunun içine alamadan bilincini kaybetmiş ve girdiği sokaktaki çöp konteynerinin yanına yığılmıştı.

Loki'nin biraz gerisinde olan Proxima Midnight hızla Loki'ye ulaşıp elindeki mızrağı kaldırdı ve Loki'nin kalbini hedefledi. O anki öfkeyle onu öldürmeyi hatta parçalara ayırmayı düşünüyordu. Bunu yaparsa tesseracta ulaşmalarının tek yolu ölmüş olacaktı ve daha sonra tesseracta ulaşmak için daha zorlu şeyler yapmak zorunda kalacaklardı. Bunun Thanos'u ne kadar kızdıracağı, Thanos'un ona püskürteceği öfkesi ise hiç aklına gelmemişti o an. Tüm gücüyle mızrağı yerde yatan Loki'nin kalbine doğru indirdi.

CafunéㅣLokiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin