Loki Was Right

2.8K 339 45
                                    

Kahvaltılıklarla dolu tabağı dün Shuri'nin laboratuvarında yemek yediğim masanın üzerine bıraktım. Normalde herkes bir araya toplanmış kahvaltı yapıyordu ama ben orada bulunmak istemedim. Açıkçası gece Strange ile olan tartışmanın ardından ondan kaçınıyordum. Düşündükçe gece konuştuklarımız anlamsız geliyordu. Strange ile böyle bir tartışmanın içerisine çekileceğimi hiç düşünmemiştim.

"Huzursuzsun." Wanda kendi tabağını masanın üzerine bırakıp dün ki yerine oturdu. Tabağımdaki zeytinlerle oynamayı bırakıp ona cevap verdim. "Sadece bazı şeyler kafamı karıştırıyor." Dün geceden beri düşündüğüm her şeyi bir kenara itip ona odaklandım. "Bütün gece burada mıydınız?"

Ağzına attığı ekmeği çiğnerken kafasıyla beni onayladı. "Shuri gece geç saate kadar çalıştı ama yorulunca daha fazla devam edemedi. Vision ve ben bütün gece burada kaldık."

"Daha taşı çıkaramadı mı?" Bakışlarım dünkü hallerinden farklı olmayan Shuri ve Vision'a kaydı. "Söylediğine göre bitmek üzereymiş ama taşı tamamen çıkarmayacak. Sadece acil bir durumda dakikalar içerisinde çıkarılabilecek bir duruma getiriyor." Söylediklerini başımla onayladıktan sonra bir daha ikimiz de konuşmadık ve sessizce kahvaltı yaptık. Kahvaltının ardından Wanda masadan ayrılıp Vision'ın yanına gitti. Bense masada oturduğum yerden üçünü izliyordum.

Sabah yalnız başıma kahvaltı yapmak istemediğim için gidecek başka bir yerde bulamadığım için buraya gelmiştim. Laboratuvar diğer yerlere nispeten daha sessizdi ama kesinlikle huzurlu değildi. Wanda'nın kötü ruh hali laboratuvarın içerisini kara bir bulut gibi sarmıştı ve daha kapıdan girer girmez karamsarlığı hissediliyordu. Muhtemelen Vision'dan zihin taşının çıkarılması ile ilgili şüpheleri vardı. Belki de taş çıktıktan sonra bir daha onun sevdiği adam olmamasından korkuyordu. Muhtemelen bu yüzden acil bir durum gelişene kadar zihin taşı Vision'da kalacaktı.

T'Challa, dün uzaya giden ekip, Clint, Natasha ve hemen Thor'un arkasından yürüyen Loki ile içeri girdiğinde dikkatim onların üzerine yönelmişti. Zihin taşının üzerinde çalışan Shuri'nin yanına ilerleyip ondan geldiği nokta hakkında bilgi aldılar. Oldukça yorgun görünen Tony her zamanki haline oranla çok sessizdi. Bruce, Shuri ile konuşup tam olarak ne yaptığı hakkında daha ayrıntılı bilgi alıyordu. Steve konuştuğunda tüm bakışlar onun üzerine yöneldi. "Vision'un vibranyum tenini nasıl delip geçebilmişler?" Steve'in Vision'ın üzerinde odaklandığı yere diğerleri de bakmaya başladı. Tam olarak neden bahsettiklerini anlamak için masadan kalkıp sessiz adımlarla dikkatlerini çekmemeye çalışarak yanlarına yaklaştım. Vision'ın karnının sol tarafında dik bir şekilde uzanan geniş yarığı incelerken Strange yanıma yaklaşmıştı. "Bir fikrin var mı?" Fısıldayarak sorduğu soruya aynı şekilde cevap verdim. "Teorik olarak Corvus Glavie'nin orağı Hulk'ın derisini bile kolayca parçalayabilir." Kısa bir süre yüzüne bakıp tekrar başımı odanın içerisine çevirdiğimde ilk önce Loki ile daha sonra Natasha ile göz göze geldim. İkisinin de benimle ilgili soru işaretlerine cevap ararlarmış gibi bir hali vardı. Üzerimde sürekli dolaşan gözler olabileceği için daha dikkatli davranmam gerektiğini kendime hatırlattım. Gözlerimi onlardan kaçırarak ve bunun hakkında fazla düşünmemeye çalışarak laboratuvarın içerisinde devam eden konuşmaya odaklandım.

Shuri, Vision'un karnındaki yarığı onaracağını söylediğinde diğerleri onu onaylamıştı. Hepsinin yüzünde yer edinmiş yorgunluğu ve huzursuz yüz ifadelerini fark ettiğimde sorunun ne olduğunu anlamaya çalıştım. Bunun gerçeklik taşı ile ilgili olabileceğini anladığımda Strange'e dönerek sordum. "Gerçeklik taşını alabildiniz mi?"

"Thanos bizden önce davranmış." Steve cevap verdiğinde sorduğum soruyu odadaki tartışmanın son bulması sayesinde herkesin duyduğunu ve bakışlarını bana yönelttiklerini fark ettim. Steve konuşmaya devam etti. "Tam bir karmaşaydı. Koleksiyoncu'yu öldürmüş ve her yeri birbirine katmış."

CafunéㅣLokiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin