3.BÖLÜM

304 59 10
                                    

 Karşımdaki Sinan Müdürümden başkası değildi. Bana telaşlı bir şekilde bakıyordu , bir an dosyayı fark ettiğini düşündüm yanıma gelerek beni hızla odasına çağırdı. Elimdekini saklamama rağmen ilgilenmedi bile . Dosyayı odama bırakıp hemen müdürün odasına gittim , kapısını tıklatarak içeri girdim , müdür "Gel!" diye bağırdı:

 - Sorun ne müdürüm?

- Sorun büyük Elif.

- Sizi dinliyorum.

-Biliyorsun ki Murat Saraç bir komploya kurban gitti ve bu senin toplantında oldu. Sanki birileri bilerek bunu yapmış gibi . Lafı fazla uzatmayacağım çok dikkat etmelisin annen ve sen tehlikede olabilirsin . Murat Saraç çok tehlikeliydi zamanında şuan onun adamları karış karış katili arıyorlardır . Bak kızım seni bile kullanabilirler zaten üç tane dedektif sıkı bir şekilde araştırıyor.

- Tüm tedbirimi alacağım ama bu işi ben almak istiyorum müdürüm , en kısa sürede bu işi sonuçlandıracağıma emin olabilirsiniz .

- Gerçekten bu riske girebilecek misin ?

- Lütfen ben rica ediyorum çok güzel bir şekilde araştırmamı yapacağım , hem asla dikkat çekmememiz lazım değil mi?

 - Evet haklısın ama çok dikkat etmelisin , emniyet memurları seninle zaten .

- Tamamdır müdürüm benim şimdi çıkmam lazım , tekrar görüşmek üzere.

Odadan hemen çıktım, kafam karmakarışıktı , hemen odamın yan masasında oturan sekreterimi çağırdım:

- Odama gel Nazgül! Diye seslendim.

- Hemen geliyorum Elif Hanım.

- Nazgül ben bir ay kadar yokum. Beni çok iyi idare edeceksin soru sorma benim acil çıkmam lazım . Ne istersem harfi harfine yapacaksın, aksi takdirde yollarımız ayrılabilir.

Şaşkın bir surat ifadesiyle:

- Tamam siz nasıl isterseniz.

Hemen dosyayı aldığım gibi ofisten çıktım ve arabaya yöneldim. Kapı açıldı ve negatif enerji hemen solumdaydı, sıkılmış vaziyette bana bakıyordu ve tabi ki konuşmaya başladı:

- Nerede kaldın ?

- Sana hesap vermek zorunda değilim getirdim işte .

- Bir dahakine zamanlamanı doğru yapsan daha iyi olur , mâlum vakit dar değil mi savcı?

- Eğer anneme bir şey olursa , vakit ne ki dünyayı dar ederim sana.

Kahkaha atarak bana yöneldi ve:

- Sen öyle diyorsan öyledir sayın savcı.

- Al dosyayı da .Bu arada annem ile görüşmem lazım , onun iyi olduğunu bilmem lazım .

- Annen iyi , eli kolu bağlı değil merak etme.

- Merak ediyorum.

- Bana güvenmiyor musun savcı, kırdın beni ?

8. KONFERANS (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin