Gamze daha içeri girmeden işkillendi, kendisinden ne kadar haz etmesem de zeki kadındı. Hatta neden Ferdi'nin buraya çağırdığını da biliyordur. Gamze tereddütle "Hoş buldum." dedi. İnce ayrıntısına kadar onları izliyordum, seslerini ezberliyordum. Ferdi sırıtarak masadaki kadehi alıp sağ eliyle Gamze'ye doğru uzattı.
Gamze tedirgin olduğunu belli etmese de parmaklarını sertçe birbirine sürttüğünü görüyordum bu gerginliğine işaretti. Demek ki bir şeyler saklıyor çünkü suçsuz insan rahat olur, arkasına yaslanır olacakların olmasını bekler.
Ferdi ve Gamze konuşmaya başladı, Ferdi'nin fırtına öncesi sessizlik yaşadığı belliydi. Gamze ise Ferdi ne sorsa cevaplayacak kıvama geldi. Ferdi yavaştan sorularını sormaya başladı, hem eti yavaş yavaş lokmalarla ağzına atıyor hem de konuşuyordu. Gamze ise doğru düzgün yemek bile almıyordu ağzına.
- Gamze, günün nasıl geçti?
- İ-iyiydi, senin?
- Benimde iyiydi, seni özledim?
- Öylemi bende aramızda sorun var sanıyordum, böyle olmasına sevindim.
- Peki seni neden çağırdığımı neden baş başa yemek yediğimizi de az çok biliyorsundur demi?
- Evet aptal değilim. Sor ne bilmek istiyorsun?
- Mesela babama hangi dava için avukatlık yaptın?
- Avukatlık falan yapmadım sadece senin öyle bilmen gerekiyordu.
- Neden?
- Baban sen ile benim görüşmemi istemiyordu, bir gün beni iş yerine çağırdı. Bende gittim, sonra bana bir teklifte bulundu.
- Ne teklifi?
- Senin beni çok sevdiğini biliyordu ve hiç beraber olduğumuza inanmak, saygı duymak istemedi. Bana Eğer seninle konuşmayı kesersem, gözden uzaklaşırsam iki milyon vereceğini söyledi. Önce kabul etmedim ama sonra adamları sürekli beni tehdit etmeye başladı en sonunda kabul etmek zorunda kaldım. Los Angeles'te bir sene kaldım hiç tanımadığım bir adamla evli olarak hem de. Baban en ince ayrıntısına kadar düşünmüştü, ben böyle olsun istemedim. Baban ile hep bir iletişim halinde olmak zorundaydım, çalışmıyordum onun verdikleri ile geçiniyordum. Çok gerçekçi belgeler ile yurt dışında da avukat gözüküyordum.
- Daha sonra?
- Daha sonra param bitti, babanı aradım ulaşamadım. Sonrada ölüm haberini aldık işte.
- Bana bunları daha önce neden anlatmadın?
- Korktum!
Gamze resmen konuşurken ses telleri titriyordu. Neden gittiğini anlattığında Ferdi'den iyi bir hamle beklerken Ferdi bağırmaya başladı "Neden daha önce demedin, neler çektim senin yüzünden!" diyerek bağırıyordu. Bu durum beni de germişti çünkü Gamze'nin doğru söylediği belliydi.
Gamze, Ferdi'nin yanına gitti ve gözlerinin içine bakmaya çalıştı, Ferdi'nin yanağına bir buse kondurarak "Ben seni çok sevdim." dedi. Ferdi tepkisiz, öfkeli ve bir hayli poyrazdı, Gamze'nin suratına bile bakmıyordu.
Gamze kendinden emin bir şekilde tekrar Ferdi'nin gözlerinin içine bakarak "Babanı ben ve S..." demeye kalmadı, camdan gelen iki kurşun ile yere yığıldı. Ferdi hemen onu tutarak cebinde ki silahı çıkardı. Etrafa ateş saçıyorlardı, hemen bende silahımı alıp salona indim. Karanlıktan gelen ateş sesleri nereye vuracağımızı yanıltıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
8. KONFERANS (Tamamlandı)
Misterio / Suspenso25 yaşındaki Savcı Elif Aygün herkesçe çok bilinen ,annesi ile yaşayan , genç yaşta iyi yerlere gelmiş , zarif ve otoriter bir kadın. Konuşmasında tam kendini, yaşadıklarını dikkatle anlatırken uzaktan bir silah sesi gelir. Sabah tanıştığı ve konf...