DD -19-

492 70 44
                                    

Medyayı kendim yaptım. İki yakışıklı Gem görün istedim. Tabi birisi tam Gem değil...

Kaos ✅✅✅

Yorum ve vote✅✅✅








Derin derin nefesler alırken aldığım nefes kasketimden dışarı çıkarken hafif bir ses çıkartıyordu.

Koridorun sonundaki yerden bir el ateş daha gelince arkamdaki duvara iyicene sindim. Ateş sesi kesilince bu sefer yerimden çıkıp ben ateş ettim ve bir inleme sesi geldi.

Vurmuştum.

"İleri!" diye Thorn bağırınca olduğum yerden çıktım ve asma kata geçtim koşarak. Diğerlerinden ayrı kalmıştık. Dylan, ben, Thorn ve Mathew farklı yoldan gidince önümüze farklı engeller çıkmıştı.

Gem muhafızını kolundan vurduğunu anladım yanına geldiğimizde. "Lütfen..." dedi korkuyla bana bakarken. "Lütfen beni öldürme." Elim tetikte kalakaldı.

Thorn bana bir bakış atıp el silahını çıkarttı ve hiç tereddüt etmeden adamı alnının ortasından vurdu. Yüz ifademi göremediği için mutluydum. "Tereddüt edersen ölürsün." dedi ve silahını kılıfına yerleştirip omzuna astığı ağır silahı tekrar eline aldı. "Devam." İfadesizliğiyle kalakaldım.

Ben birisini gözlerinin içine bakarak öldürsem günlerce rüyama girerdi.

İlerlemeye devam ettik. Dylan ile bir süre sonra en öndeydim ve ilaç deposunu bulmaya çalışıyorduk. Tesis o kadar büyüktü ki kaybolduğumuz düşüncesiyle etrafa bakmaya başlamıştım. O sırada kenarda Dylan'ı nişan almış muhafıza çarptı gözlerim.

"Dylan, dikkat et!" Kollarımı ona sarıp bedenini kendimle birlikte duvara çektiğimde son anda kurtulduğumuzu kulağımın dibinden vızıldayıp geçen kurşunla anladım.

Thorn hızla karşıdaki duvarın arkasına geçip nişan aldı ve ateş etti. "İyi misin?" diye sordum Dylan'a dönüp kaskın tamamen kapattığı yüzüne bakarken.

"İyiyim." dediğinde başımı salladım. Ardından kollarımı ondan çekip ben de nişan aldım.

Muhafız Thorn ile uğraştığı için beni fark etmedi. Silahın dürbününden sağ omzunu nişan alıp tetiği çektim.

İnleme sesi kulağımı doldurup ateş kesildiğinde Thorn başını bana çevirdi ve kaskın altından boğuk sesi duyuldu. "Aferin." Hızla duvarın arkasından çıktı ve muhafızın başına dikildi. Gözlerimi kaçırdığımda kurşun sesini duydum.

"Temiz." Duvarın arkasından çıktık. "Thomas öne geç. Dylan arkada kal." Dylan kapıyı açan çipi bana verdiğinde cebime koyup omzunu sıktım ve Thorn'un yanına, öne geçtim.

Hızlı adımlarla bir koridordan daha döndükten sonra önümüze kocaman bir kapı çıktı. Silahımın ışığını kapıya tuttuğumda, "Depo." Yazısını görmemle derin bir nefes verdim.

"Bulduk!" diye seslendiğimde Dylan hızlıca yanıma gelip elini cebime attı ve çipi aldı. Ardından kapının yanındaki panele girip bir şeyler yapmaya başladığında arkamızdan gelen seslerle Thorn, Mathew ve ben aynı anda silahlarımızı çevirdik.

"Biziz! B takımı!" Tanıdık üniformalarla derin bir nefes bırakırken, silahımı indirdim. Başlarındaki Jonathan öne çıktı. "Bulduk mu?"

"Bulduk." dedim kapıyı gösterirken. Yazıya anlamamışçasına bakışlarından okuma yazma bilmediklerini hatırladım. "Depo yazıyor."

Mekanik bir tıslama sesi ile birlikte Dylan, "Açtım!" diye bağırınca depoya yönelttim diğerleriyle birlikte silahımı. Karanlık depo hafif bir şekilde silahlarımızdaki fenerle aydınlanmıştı.

Darağacı Dansı [bxb] •dylmas [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin