DD -25-

424 61 66
                                    

Ben geldiiim.

Yorum ve vote atmayı unutmayın iyi okumalar!

















Masada gereksiz bir gerilim vardı. Ingrid'in arkadaşı, Sarah'ın gözleri sürekli üzerimdeydi ve bundan hoşlanmamıştım.

"Ben yemeyeceğim." dedim önümdeki balığa bakarken. Dylan derin bir nefes alsa da başını salladı. Benim bir suçum yoktu, salondaki cam şeyden bakan balıklar birden çok hüzünlü gelmişti. Arkadaşlarını yiyor gibi hissediyordum.

"Baban kim demiştin?" diye Sarah sorduğunda kaşlarım çatıldı. İstemsizce gerildim.

"Dememiştim aslında." diye kurtulmaya çalıştığımda güldü. Sarı saçlarını geriye atarken biraz daha eğildi masaya.

"Merak ettim."

Evet, böyle sorular ve bunun için tabiki de bir planımız vardı. Tony'nin sahte kimliğini ezbere biliyordum. Direkt olarak Tony Sanders dersem, beni sallandıracakları için tedbirliydim.

"Peter Clark." Başını salladı. Ardında yemeğine döndü. Gergince bakışlarımı Dylan'a çıkarttım.

"Balık neden yemiyorsun?" diye sordu Ingrid.

"Ben alı..." Dylan boğazını temizledi. Yaptığım hatayı fark ettim. Yanlış söylüyordum, Dylan alıştığım Imp aksanımdan dolayı olduğunu söylemişti. "Ben vejetaryenim." diye hızla çevirdim.

"Anladım." dedi başını sallarken. Acilen şu akvaryum ve balık saçmalığına alışmam lazımdı.

"Kaç yaşındasın?" diye Sarah sordu.

"On sekiz oldum." dediğinde kaşları kalkarken bir bana, bir Dylan'a baktı.

"Dylan kendinden bir buçuk yaşı küçüklerle pek takılmazdı." Dylan derin bir nefes aldı.

"Artık takılıyorum Sarah." Sarah yüzünğ buruşturdu.

"Tamam ya, sinirlenme hemen." Elim kıravatıma gittiğinde Dylan bana öyle bir bakış attı ki elimi hızla geri indirdim. Boynumu kaşındırıyordu ama Dylan çıkarmama izin vermiyordu.

"Siz ne zaman evleneceksiniz?" diye Sarah, Ingrid'e bakarak konuştuğunda sertçe yutkundum. Bu bu eksikti zaten.

"Bunu konuştuk Sarah." dedi Ingrid kaşları çatılı ona dönerken. "Biz yakın arkadaşız, evlenmeyeceğiz." Başını salladı.

"Ama babalarınız..."

"Babamın ne dediği umrumda değil." diye Dylan lafını kesti. "Ingrid ile evlenmemizi önerdiler, biz de önerilerini reddettik. Bu kadar." Başını salladı.

"Bu cumartesi darağacı dansına gidiyoruz değil mi?" diye Sarah neşeyle sorduğunda bardağımı sıktım ve salatamdan bir kaşık alıp yanlış bir şey söylememek için ağzıma sıkıştırdım.

Ingrid pek memnun olmayan bir gülümseme yerleştirdi yüzüne. "Üzgünüm Sarah, yarın geri dönmemiz lazım."

"Ama sizinle o maymunların asılışını izlemek istiyordum!"

Elimdeki bardak büyük bir gürültüyle paramparça oldu.

Ingrid korkuyla yerinde irkilirken ifadesizce salatama bakmaya devam ettim. "Thomas." Dylan o kadar büyük bir endişeyle ayağa kalktı ki sandalyesi devrildi. Hızla yanıma gelip camların battığı titreyen elimi nazikçe kavradı. "Ingrid ilk yardım seti getir." Kız korkuyla ayağa kalkıp koşmaya başladığında gözlerimdeki öfkeyle Sarah'a baktım.

Darağacı Dansı [bxb] •dylmas [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin