☆2☆

149K 6.5K 3.7K
                                    

Valizim hazırlanmış abimden çok zor ayrılıp yeni ailemle yola çıkmıştık. Küçük velet ile arka koltukta otururken yavaş yavaş kendimi hazırladım.
Yanımda ki velet kardeşimdi. Sürücü koltuğundaki yapılı adam babam, yan koltuğundaki kadın da annemdi.

Lan!

Isimlerini bilmiyorum.

Cidden mi Lina? Cidden çok iyisin!

Arabanın durduğu yere baktım. Malikâne olarak geçen bir evdi. Fazla büyük.  Fazla.

4 kişiyiz yahu neden bu kadar büyük ev?

Arabadan inince direk bavuluma yöneldim ancak biyolojik babam önüme geçti.

"Ben getiririm kızım sen annen ve kardeşinle eve doğru geçin."  Hafif gülümsemesi ile bana bakınca bende kafa sallayıp veledin yanına geldim.

Velede bak velede.

Yüzüme dahi bakmadan gitti önden.

Abla dayağı istiyor demek ki!

Biyolojik annem belimden tutarak beni yönlendirince eve doğru ilerledim bende.

Kapıyı açan teyzeye gülümseyip hala ilerleyen biyolojik annemle salona geçtik. Koltuklara yöneltilince direk tekli koltuğa yerleştim.

Rahat koltuk!

Severiz.

Biyolojik annem 3 lü koltuğa oturup gözlerime baktı şefkat ile.

"Benim adım Beliz kızım. Eşim yani babanın adı da Serdar. Küçük kardeşinin ise Mert. Mert ablana 3.kattaki odaya kadar eşlik eder misin oğlum? Yorgundur biraz dinlensin yemeğe kadar." Ağzından bal damlıyor be kadın bal.

3.kat mı bu arada?

Abi 4 kişiyiz naptınız her kata 1 kişi mi sahip oluyor.

Ehehe severiz.

Mert'e döndüğümde bana baktığını gördüm. Baktı baktı ve GÖZ DEVİRİP MERDİVENLERE HIZLA ÇIKIP KAYBOLDU.

Göz devirdi evet!

Abla olmak sabır işiymiş.

Beliz Hanım arkasından seslendi ancak durmadı velet.
Bana döndüğünde mahcubiyet ile gözleri doldu. Sessizliği bozup konuştum artık.

"Sorun yok Beliz Hanım, ben kendim giderim. Alışması gerekiyor onun da benim gibi bu duruma." Beliz Hanım sanırım onların bana kızım demesine rağmen benim hanımlı söylemime üzülmüş olacak ki mahcubiyet gitmiş hüzün yerleşmişti yüzüne. Ortamı değiştirmek amaçlı devam ettim konuşmaya.

"Bu arada 4 kişi için 4 katlı ev sizce de fazla değil mi? Yoksa her kat 1 kişiye mi ait. Sonuçta 2 çocuğunuz var."ben söylediklerim gülerken kadın kararsızlıkla konuştu.

"Benim 2 çocuğum yok ki kızım." Içeriye giren Serdar Bey de Beliz Hanımın yanına geçip elini tuttu.

"Özür dilerim ben Mert'in öz çocuğunuz olduğunu sanıyordum. Serdar Beye de baya benzeyince." Az önce yüzleri asık olan  çift bu cümlem ile gülmüş hatta acımıştı bana.

Acımıştı.

Dur ne alaka?

"2 kardeş değilsiniz siz demek istediği annenin kızım. Abilerin var. 4 abin. Ve evet hepsi öz." Beliz Hanıma baktım aniden.

Lan kadın 36 taş çatlasa 38 beden.

Nasıl 6 çocuk çıktı bundan.

Yüzümdeki deşheti gören çift panikledi. Cümleye ilk Beliz Hanım girdi.

LİNAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin