Aynanın karşısında saçlarımı tararken aklım hala oradaydı.
Adamı abim ve Boz abi zorla arka tarafa götürmüştü. Baran ve Cihan abime sürekli sorsamda onlar da bir şey bilmediklerini söyledi. Babam ile bunu konuşmak istemiştim ancak eve gelir gelmez odasına kapanmıştı.
Acaba gayrimeşru çocuğu falan olabilir mi?
Yok artık ya!
Ne düşünüyorum ben böyle. Elbet öğrenirim bir gün.
Tarağımı aynanın önüne bırakıp bileğimdeki ize baktım.
Lan Boz abi!
Beyaz bandanayı bulmak için yatağıma bakındım. Burada çıkarmıştım oysaki!
Çantamı yanlışlıkla devirince ofladım. Toparlamak için eğildiğimde gördüğüm şey ile şaşırdım.
Emirin aldığı diğer bandanalar çantamdaydı.
Nasıl fark edemedim ki bunu?
Çantamın içinden çıkardığımda bir de not buldum. Gülümseyerek yatağıma oturdum.
Okul için kullanmak istersen bu renklere de ihtiyacın olabilir. Kremi günde 2 defa sürmeyi de ihmal etme :)
Yüzümdeki şapşal ifadeyi silmeye çalıştım.
Düşünceli çocuk...
Bandanaları tek tek sarıp makyaj masamın üzerine dizdim. Bileğime krem sürüp yatağımın diğer tarafından çıkan beyaz bandanayı geri sardım.
Emire teşekkür etmem gereken bir konu vardı , evet.
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Ilk defa kendi hür irademle uyanıp banyoda işlerimi halledip mutfağa girmek için odadan çıktım.
Saat baya erken olacak ki çalışan teyze daha gelmemişti bile mutfağa. Bileğimdeki bandanayı görünce ufak bir tebessüm ettim.
Hemen soğuk bir su aldım. 1 bardak 2 bardak derken tüm sürahiyi içmiş bulundum. Omuz silkip abilerimi uyandırmak için 2.kata geldim. Ilk Arsel abimden başladım. Odaya girdiğimde oda garip bir şekilde düzenli ve topluydu.
Erkek odası dağınık olur diyen halt etmiş!
Masadaki çizimlere baktım önce. Son zamanlarda abimin meşgul olmasının sebebi buydu demek.
Mimarlık da zor be hacı!
Abime döndüğümde yatakta çok düzgün bir şekilde uyuduğunu farkettim.
Düzen hastası olabilir mi bu çocuk?
Yanına yaklaşıp yanağına öpücük kondurdum. Tepki vermeyince tekrar yaptım. Bu sefer hissetmiş olacak ki kıpırdandı.
"Günaydın abicim!" Abim tek gözünü açıp bana baktı. Beni görünce gülümseyip kollarını havaya kaldırdı.
Hemen arasına girip sıkıca sarıldım."Sen ve erken uyanmak?" Omuz silkip yataktan kalktım.
"Arada böyle süprizler yapma kararı aldım." Odadan çıkıp bu sefer de Cihan abimin odasına girdim.
Ama Cihancığım, sen böyle yaparsan yanarız!
Yatakta yine cıbıl yatmış muhteşem fiziğini uyurken onu izleyen cinlere sunmuştu.
Yanına yaklaşıp alnını öptüm. Gözleri kırpışınca gözlerini öptüm. Gülmeye başladı. Ben de gülerek diğer gözünü öptüm.
"Hergün böyle uyandırılmak için adak adayabilirim sanırım." Gözlerini açıp boynumu öptü. Hızlanarak yataktan kalktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİNA
Teen FictionKlasik karışan bebekler hikayesi evet ama unutulmazları ile. Sezon Finali yapıp devam eden, klasik abi kurgusuna ihanet eden kitap... Okuyun derim :)