☆30☆

81.1K 5K 1.7K
                                    

Kolumdaki kızarıklığı elimle kapattım. Suyu da diğer elimle içmeye çalışacağım sanırım. Boz abi ile aynı masada oturduğum için ayrı gergindim zaten.

Fiziksel şiddetten en az o evde gördüğüm psikolojik şiddet kadar nefret ediyordum. Evet isteyerek yapmamıştı ve siz Arsel abin de sana zarar vermişti diyeceksiniz belki.

Ama Arsel abim tamamen şeker hastalığımı bilmeden yapmıştı ki hasta olmasam yaptığı şeyde bir sorun yoktu.
Ama Boz abi bileğimi o kadar sert tutarken bunun sonucunu biliyordu.

Emir gibi nazik tutamaz mıydı yani?

Emir oradan ayrılırken sinirliydi. Göz ucuyla ilk baktığımda Boz abiye aynı sinir ve öfke ile bakıyordu. Birkaç dakika sonra göz göze gelince hemen yüz ifadesini değiştirmiş gülümsemişti.

Nazik çocuk baya...

"Ne düşünüyorsun abim?" Baran abimin sorusu ile kafamı iki yana salladım.

"Hiçbir sey abi." Abim inanmasa da göz kırpıp saçımı geriye attı. Sonra dekoltemi görüp otlayarak saçımı geri önüme aldı.

Ee aslan parçası,anneye karşı çıkacak yürek yoksa sizde, suç bende mi?

"Bundan niye yemedin güzelim?" Tabağımdaki garnitüre baktım. En sevdiğimden!

Çatalıma uzanacakken bileğimi hatırladım. Omuzlarım düşerken gülümsemeye çalıştım.

"Canım istemiyor abim." Abim kafası karışsada bir şey demedi.

Boz abi!

Sevdiğin kız sana abi desin!

Sevdiğin kız erkek çıksın emi!

"Kızım hadi gel!" Annem beni yanına çağırınca ne yapacağımı bilemedim.

Bilek görülürse abimgile bunu açıklayamazdım.

"Lavobaya gidip geleceğim hemen anne!" Masadan kalkıp lavobaya giderken nasıl kapatacağımı düşünmeye başladım.

Sıçtık mı?
Sanırım hayır!

Emir elindeki beyaz saç bandanası ile yanıma geldi.
Ben ne olduğunu soracaktım ki cebinden krem çıkardı.

Ağzım açık onu izlerken o bileğime krem sürüp beyaz bandana ile de güzel bir şekilde sarmıştı.

Beyaz ojelerim olduğu için bandana çirkin durmuyordu.

Ama Emir ne ara bunları almıştı ki?

"Sen? Nasıl?" Emir gülümseyip utanarak biraz benden uzaklaştı.

"Beyaz tenlisin,iz kalacağını düşündüm o yüzden. Hemen ilerde eczane ve bir mağaza vardı. En uygun olanı bu gibi geldi. Ama beğenmezsen bunlar da var." Cebinden çıkardığı bandanalara baktım.

Siyah,kırmızı,mavi,gri,bordo ve desenli bir çok bandana.

"Bu çok iyi. Teşekkür ederim Emir."

Ikimizde birbirimize bakarken ilk adımı ben attım.

"Okulda görüşürüz zaten seninle. Ben annemgilin yanına döneyim. " Emir 32 diş sırıtırken ben de istemsizce sırıttım.

Şebek ya!

"Kızım bileğindeki nerden çıktı?" Annem bileğime bakarken hemen koluna girdim.

"Şık duruyordu taktım annecim. Ee beni niye çağırmıştınız?" Annem gülümseyerek bir masaya götürdü beni.

Masadakilerle tanışırken bir yandan da Emire bakıyordum.

Nerden tanıdık geliyordu o bana?

LİNAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin