"Lina lütfen bırakır mısın onu? Lina!"
"Yaa!" Kanayan parmağımı hızla çekerken kirpiye kötü kötü baktım.
Arkadaş olalım dedik onun yaptığına bakın bir de.
Baran abim parmağımı tutup kendine çekti. Kaşlarını çatıp bana döndü.
"Cidden yaramazsın." Dudak büzüp elimi çektim. Toprak abime sarılıp yüzümü gizledim.
Yaramaz kızın tekisin!
Evladım olmandan utanıyorum artık!
Yaramazlığı kes ve olgun ol!
O kadın ve adamın seslerini duymamak için biraz daha kafamı Toprak abimin göğsüne gömdüm.
"Güzelim bir şey mi oldu?"
Şuna bak, bebek gibi ağlıyor bir de!
Ağlayınca yüzün kızarıyor kes şunu Lina!
Ağlamıyordum.
Ağlamıyordum.
Ağlamı-"Lina'm" geriye çekilip etrafımdakilere baktım.
Onlar haklıydı. Bebek gibi davranıyor, benim yüzünden keyiflerini bozuyordum. Hızlıca gülümsedim.
Her zaman ki gibi.
Yalan da olsa gülümse!"Sorun yok. Su içip geleceğim hemen!" Eve doğru ilerlerken arkamda bıraktığım abilerin ne hissettiğini biliyordum.
Karmakarışık!
Mutfağa girdiğimde boş olan mutfak bana avantaj sağladı. Ellerimi tezgaha yaslarken derin nefes alıp verdim.
Bora abim burda olsaydı ne derdi?
Ben burdayım güneş kızım,hep de burada tam yanında olacağım.
Yalan söylemişti.
Bencillik yapma Lina! Ona gitmesi için yalvardın neredeyse!
Oflayıp bardağa arıtmadan su koydum. 1 2 3 derken 5 bardak suyu içip bardağı makineye yerleştirdim.
Dışarıya çıkmak istemiyordu canım.
Belki çizim yaparsam kafam dağılırdı.Odama çıkıp eskiz defterimi çıkardım. Kalemlerimden birini alıp rastgele yüz çizmeye başladım.
Gözlerini ve dudaklarını renklendirmek için sulu boya kitimi çıkardım. Soluk renklerle resmi canlandırırken biraz olsun sakinleşmiştim.
Resimi kuruması için kenara bırakıp denemeyi aldım elime.
Hadi bakalım.
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Yazar'ın Ağzından;
Lina odasına kapandığından beri salonda neler olduğunu anlamaya çalışıyordu abi tayfası.
Lina'nın ani ruh hali değişikliği en çok Baranı korkutuyordu. Böyle durumlarda psikologdan yardım almaları gerekirdi ancak Lina ya bunu söylerlerse daha kötü bir hal alabilirdi durum.
Toprak bu ruh hali değişimini Bora'nın gitmesine yoruyordu. Saat farkı yüzünden çok kısa konuşabiliyorlardı ve Lina buna hala alışamıyordu.
Cihan için ise durum çok farklıydı. O hâlâ onu koruyamadığını,abilik yapamadığını düşünüyordu. Oysaki Lina eve ilk geldiğinde umrunda bile değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİNA
Teen FictionKlasik karışan bebekler hikayesi evet ama unutulmazları ile. Sezon Finali yapıp devam eden, klasik abi kurgusuna ihanet eden kitap... Okuyun derim :)