Hastaneden eve geldiğimizden beri 1 hafta geçmişti. Babam Bora abim gittikten sonra evde cetvelle Arsel abimi kovalamıştı.
Evet doğru okudunuz.Eline T cetvelini alıp Arsel abime evi turlatmış hatta yorulduğu anda cetveli Toprak abime daha sonra Baran abime, Cihan abime hatta en sonunda velete vermişti. Arsel abim de cetvelden kaçmak için tabana kuvvet koşmuştu.
Ilk başlarda eğlensemde bu duruma, daha sonralarda kıyamamış arkama alıp gelenleri kovmuştum.
Sonuçta bile isteye yapmamıştı o bunu.
Hem onun sayesinde her ne kadar kötü bir durum da olsa kalori seviyemi 1500 e çıkarmak bana iyi gelmişti.
Börek yemiştim.
Evet evet yedim sonunda.
Baran abim 1 dilim yiyebileceğimi söylediğinde şaka sanıp çok üzülmüştüm. Neyseki değilmiş.
Tadı çok güzeldi be.
"Abla bak bu da güzel " veletin gösterdiği filme baktım.
Cihan abim, Arsel abim ve veletle beraber film izlemeye karar vermiştik yemekten sonra. Arsel abi hemen abur cuburları hazırlamıştı. Abartarak. Çünkü 1 haftadır açtı kuzum.
Brokoli çorbasını tabağına koyduğum ilk gün geldi aklıma.
Çorbayı itip, 'yosunlanmış bu' demişti.
Hele çorbayı içerken ki hali!
En iyisi de mangaldı.
Az yemiştik ikimizde. Tabi bana yeterliydi ben doymuştum. Ancak onun o cüsseye yetmemiş, velette intikamımı alırcasına gözünün içine baka baka etleri gömmüştü.
Bugün son günüydü cezasının. Akşam yemeğinden sonra film de aburcuburları serbest olunca ne bulduysa almış getirmişti.
Hak etti ama...
"Bana fark etmez." Cihan abiye biraz daha yaslandım. Son 1 haftada diğer abilerimle de çok güzel vakit geçirsem de Cihan abimle kafalarımız uyuyordu.
Ayrıca çok rahat omzu vardı adamın.
Abimde belimdeki kolunu iyice sıklaştırdı. Kafama dudaklarını bastırıp geri çekti.
3lü koltukta oturuyorduk biz. Mert tekli koltuğa yayılmış diğer tekli koltuk boşken 2li koltukta Arsel abim ve aburcuburları vardı.
Film açılınca dikkatimi oraya verdim. Ilk 20 dk normal geçiyordu. Sıkıcı değildi ama çok da sarmamıştı beni taa kii şu ana dek.
Adam üstünü çıkarınca istemsizce 'oha' dedim.
Aşık oldum sanırım!
Anında yüzüm Cihan abinin göğsüne gömüldü.
"Abo yo borok ozlocom!" Abim daha da bastırırken uzaklaşmaya çalışıyordum.
Lan adam giyinmeden görmem lazım bir kez daha.
"Kapatın lan hemen şunu! Mert bulduğun filme sıçayım senin!" Arsel abinin sesi geliyordu ama boğuk boğuktu.
Sonunda Cihan abim bıraktı beni. Hemen televizyona baktım.
"Suratını bu kadar asma kızım. Hem baklava görmek istiyorsan gel bana ben sana gösteririm." Gözlerimi açarak Cihan abime döndüm.
"Valla mı?" Abim gülerek burnuma vurdu.
"Valla!" Arsel abinin attığı yastık aramıza girerken hamurdandı bir de Arsel abi.
"Benim de baklavam var!" Ona gülerken veletin hamurdanması geldi kulağıma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİNA
Roman pour AdolescentsKlasik karışan bebekler hikayesi evet ama unutulmazları ile. Sezon Finali yapıp devam eden, klasik abi kurgusuna ihanet eden kitap... Okuyun derim :)