☆47☆

49.7K 3.3K 932
                                    

"Pedin var mı?"  Sorumu anında cevapladı.

"Tabiki var. Torpido gözünü aç bi bakayım." Hemen torpidoyu açarken gördüğüm şey ile ters ters Uzaya baktım.

"Komik mi?" Boş torpido gözünü kapatırken Uzay bana ters ters baktı.

"Soruyu sorduğun kişiye tekrar bakar mısın güzelim." Göz devirip işaret parmağım ile eczaneyi işaret ettim.

"Marketler kapanmıştır. Şurada dur da alayım bi." Kafa sallayıp durdu. Tam emniyet kemerimi çözecekken engelledi.

Gözleri eczanenin içindeydi. Ben de döndüm baktım.
Birkaç serseri büyük ihtimal kavga etmiş olacak ki içerde ilk yardım pansumanı yapılıyordu. Uzay kendi kemerini çözüp indi.

Gözlerimden kalp çıkmasına engel olamıyordum.

Böyle erkek mi kaldı?

Pedi görünce kırmızı görmüş boğa kesilen bir ülkeydik. Ve bu çocuk benim için ped almaya gidiyordu.

Uzayı takip ettim gözlerimle. Içeri girip eczacı kadına bir iki şey söyledi. Kadın masanın altından bir paket çıkardı. Uzay ödemeyi yaparken birden durakladı. Serserilere döndüğünde ben de baktım. Gülüyorlardı Uzaya.

Siktir!

Uzay elindeki ped paketini açtı. Ben ne yapacak diye izlerken içinden bir tane çıkardı.

O çocuğa yaklaşıp pedi ağzına soktu.

Ay valla soktu.

Diğer arkadaşı ayağa kalkınca ona da dönüp yumruk attı. Film izler gibi onları izliyordum ben de buradan. Eczacı kadın ağzı açık benim gibi o da izliyordu. Çok geçmeden Uzay elindeki pedi sallaya sallay arabaya geldi. Kucağıma bırakıp göz kırptı.

Düşmemek elde değil ki.

Eve gelince arabadan inmeden önce ona döndüm.

"Eğilsene bi." Uzay kaşları çatık eğilmişken yanağını öpüp arabadan indim.

Teşekkür şeyi için öptüm. Saçmalamayın tabikii.

Kapıyı çalarken araba sesi duyuldu arkamdan. Kapıyı açan Cihan abim beni görünce gülümseyerek kucağına aldı.

"Regl olduğunu söyleseydin biz alırdık. Niye kendini yoruyorsun ki güzelim." Kucağında içeriye girdik. Baran abim tabletten başını kaldırıp göz kırptı.

"Çikolatan mutfakta bebeğim. " havada ona öpücük yollarken Cihan abim merdivenlere yöneldi. Odama bırakıp 'sen işlerini hallet ben almaya gelirim' diyip kendi odasına gitti. Üzerimi değiştirip siyah tayt ve soğuyan hava yüzünden artık hangi abime ait olduğunu hatırlayamadığım siyah sweet giydim. Üzerimdekilere inat desenli mavi çorap giyip saçlarımı topuz yaptım. Önden çıkan perçemlerimi düzeltip kapıyı açtım. Cihan abim ne kadar süredir orada bekliyordu bilmiyorum ama çok geçmeden beni de kucağına alıp aşağıya indi.

Regl değilim ama böyle yapacaksanız her gün regl oldum derim valla.

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

"Soru yanlış!"

"Hayır değil, büyük dolaşım da sıra bu Lina." Omuz silkip Baran abimin masasından kalkıp yatağına yattım.

"Lina'm?" Baran abim de yanıma gelip yattı.

"Niye inat ediyorsun ki güzelim." Tam ağzımı açıp inat etmediğini haklı olduğumu savunacaktım ki aşağıdan gelen gürültü ile sıçradım. Abim hızla ayağa kalktı.

LİNAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin