Böcürt

250 16 32
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



" Raven, sen grubumuzdaki en aklı selim kişisin. Her şeyi bilirken bunu nasıl bilmezsin."

__

İlk Karanlık Sanatlara Karşı Savunma dersine geldiklerinde,  Lupin onları derslikte bekliyordu. Lupin belli belirsiz gülümsedi ve eski püskü çantasını öğretmen masasının üstüne koydu.

Esther , hülyalı hülyalı "Çok yakışıklı! " diye fısıldadı.

"Öyledir, Profesör Lupin."

Esther, irkilerek arkasında dönünce kulağının dibindeki Harry'yi ve onun yanındaki Raven'ı gördü.

"Harry, korkuttun beni."

"Seslendik ama duymadın. Niye beklemedin bizi?" diye sordu Harry.

"Özür dilerim. Duymamışım, aklım biraz karışık." dedi Esther, mahcup bir tavırla. "Ama telafi edebilirim."

"Nasıl?"

"Nasılını bu akşam ortak salonda görürsünüz, Harry."

"İyi günler, lütfen aramızdaki konuşmalara son verelim. " dedi Lupin, üçlünün tarafına bakarak . "Kitaplarınızı kaldırıp çantalarınıza koyar mısınız? Bugünkü dersimiz, uygulamalı bir ders olacak. Sadece asalarınıza ihtiyacınız var."

Öğrenciler kitaplarını kaldırırken kimi birbirine merakla baktı. Daha önce hiç uygulamalı bir Karanlık Sanatlara Karşı Savunma dersi yapmamışlardı.

Herkes hazır olunca,"Peki öyleyse" dedi  Lupin. "Lütfen beni izler misiniz."

Hem şaşıran, hem meraklanan sınıf ayağa kalktı,derslikten çıkan  Lupin'i izlediler. Lupin, onların önüne düşüp ıssız bir koridordan geçti. Köşeyi dönünce hortlak Peeves'i gördüler. Havada tepe üstü uçar gibi durmuş, en yakındaki anahtar deliğini çikletleri tıkıyordu. Peeves, Lupin yarım metre kadar ötesine gelmeden başını kaldırmadı, sonra kıvrık tırnaklı ayağını oynatarak şarkı söylemeye başladı.

"Deli lüleli Lupin" diye şakıdı Peeves. "Deli lüleli Lupin,deli lüleli Lupin."

Lupin tatlı tatlı,"Ben senin yerinde olsam çikleti o anahtar deliğinden çıkarırdım, Peeves. " dedi. "Yoksa Bay Filch süpürgelerini içeri koyamaz."

Lupin hafifçe içini çekti ve asasını çıkardı.

Omzunun üstünden sınıfa,"Bu, yararlı küçük bir büyüdür" dedi. "Lütfen dikkatle bakın."

Asasını omuz hizasına kaldırdı ve,"Waddiwasi!" diyerek Peeves'e doğrulttu.Çiklet kurşun hızıyla anahtar deliğinden fırlayıp dosdoğru Peeves'in sol burun deliğine daldı. Peeves tepe üstü dönüp düzeldi ve lanet ederek hızla uzaklaştı.

The Children of the MaraudersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin