Eskiler

79 4 0
                                    

Esther ve Regulus, büyük oturma odasına girdiklerinde Weasley'ler hariç diğerlerinin burada olduğunu gördüler.

Hera koltukta tek başına oturuyor  ; Aurora, yerde oturan kardeşinin bacağına başını koyup uzanmış ; Seoul ve Felix ikili koltuğa yayılmış  ; James ve Lily, büyük camın önündeki ikili koltuğa oturmuştu . Skyler ve Harry de yerde oturuyordu. Skyler, başını Harry'nin bacaklarına koymuş uzanıyordu. Lupin ve Hope da diğer bir ikili koltukta oturuyorlardı . Büyük ihtimalle uyumaya gitmişlerdi.

İçeri girdiklerinde hepsi sohbeti bırakıp onlara döndü.

"Neredeydiniz, siz? Aradık aradık bulamadık." dedi Skyler, kızar bir edayla.

"Hiç, evdeydik. Nereye gidebiliriz ki?" dedi Regulus Esther'a, çaktırmadan göz kıeptıktan sonra.

"Hadi, gelip oturun. Biz de uyku tutmayınca sohbet edelim dedik. " dedi James.

Esther , onun yüzüne bakamamıştı. Masada, çıkışmıştı ona ve bu yüzden mahcup hissediyordu.

İkili geçip Hera'nın yanına oturdular.

"James amca, ben masada çıkıştığım için özür dilerim. Yani - sonuçta bizim iyiliğimizi düşünüyordunuz. Kabalık etmek istememiştim." dedi , kafasını terden kaldırmadan.

"Esther, ben onu unuttum bile. Sen de kendince haklısın. Özür dilemene bile gerek yok." dedi James, muazzam gülümsemesiyle.

"Çocuklar size amca diyor, Çatalak. Görüyor musun? Bu günleri de mi görecektim!" dedi Regulus , sahte gözyaşlarını siliyormuş gibi yaparak.

" Yaşlandık, Tilki! " dedi James da gülerek.

" Sersemler. "diyerek gözlerini devirdi Lily.

" Hiç değişmeyecekler, Lily. " dedi Remus, gülerek.

Esther , sohbetten kopmuş Skyler'ın parlak kadehten uzun saçlarını incelediğini fark edince yerinden çaktırmadan kalkmış ve diğer tekli koltuktaki yastığı alıp ona fırlatmıştı

Kadehin içindeki su neye uğradığını şaşıran Skyler'ın lüle saçlarını ve yüzünü boylu boyun ıslatmıştı . Esther , yerine dönüp amcasının kolları arasına girerek gülmeye başladığında Skyler'ın , kimin yaptığını anlaması uzun sürmedi .

İkizi, sinirle  ona yetişip  Regulus'un kollarından  uzanabildiğince kız kardeşinin saçını çekmeye başladı .

"Seni varya , saçlarımı mahvettin ! Amca  izin ver yolacağım ben bunu !"

"Ya bırak saçlarımı  ! Reg, bir şey söyle !" diye feryat etti Esther , saçlarını Skyler'dan kurtarmaya çalışırken .

Harry , gülerek Skyler'ı zor da olsa geri yerine çekmeyi başardı. Diğer herkes gibi Regulus da bir an ne olduğunu anlamakta güçlük çekmişti.

"Sarışın , neden öyle yaptın kardeşine ?" diye sordu  , gülmemeye çalışarak .

"Çakma Sirius Black'lik yapıyor ! Tipe bak ! Sen Sirius Black'in yakışıklığının kenarından bile geçemezsin !" dedi sonlara doğru Skyler'a seslenerek .

"Lan o benim babam!" diye çemkirdi Skyler da.

"Olabilir! Çakma Sirius seni!"

"Bak kızım, yolarım seni!" diye çemkirdi Skyler.

"Bunlar hep böyle." dedi Regulus , gülerek.

"Çocuklar!" diye seslendi Lupin, kavgayı unutturma amaçlı.

The Children of the MaraudersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin