İkinci Görev

50 6 7
                                    

"Sen benim ikizimsin, Marvel

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Sen benim ikizimsin, Marvel. Sen olmadan bir hiçim."





Esther , ikinci görev günü geldiğinde Dobby yüzünden geç kalmıştı çünkü kendisine bir galsamotu vermişti.

Üstünü giyinip koşarak aşağı indiğinde Giriş Salonu'nda son dakikaya kalmış birkaç kişi vardı. Hepsi kahvaltısını bitirmiş, Büyük Salon'u terk ediyor ve çifte meşe kapıdan çıkıp ikinci görevi izlemeye gidiyordu. Herkes ona bakıyordu.

Esther , koşka koşa alana gitti.
Kalabalığın heyecanlı uğultusu tuhaf bir şekilde sudan yansırken, Mellifluous , koşmaktan bitkin düşmüş halde, gölün öbür yanındaki jüriye doğru ilerledi. Jüri üyeleri suyun kenarındaki altın rengi  masada oturuyorlardı.

Cedric, Fleur ve Krum jüri masasının yanında durmuş, onlara doğru koşturmasını izliyorlardı. Esther çamurda kayarak durup, kazayla Fleur'ün cüppesine de çamur sıçrattı.

"Ben... buradayım..." dedi soluk soluğa.

"Nerede kaldın?" dedi patron edalı, onaylamayan bir sesle Percy. "Görev başlamak üzere!"

Dumbledore, Esther'a gülümsedi, ama diğer iki okul müdürü kin dolu bakışlarla kendisini izliyorlardı.

Bagman,  Krum'un biraz daha uzağına çekerken, "Tamam mı, Esther ?" diye fısıldadı. "Ne yapacağını biliyor musun?"

"Evet, " diye soludu Esther , kaburgalarına masaj yaparak. Bagman, Esther'ın omzunu çabucak sıktıktan sonra jüri masasına döndü.

Esther, bu sırada arkasını dönüp tribünlere baktığında arkadaşları sevinçle el salladılar. İkizi, yoktu.

"Evet, şampiyonlarımız ikinci göreve hazır, görev ben düdük çalınca başlayacak. Onlardan alınanı geri almak için tam bir saatleri var. Öyleyse, üç deyince başlayın. Bir... iki... üç!"

Düdük soğuk ve durgun havada tiz bir yankı yaptı. Tribünler alkış ve tezahüratla canlandı. Esther , diğer şampiyonların ne yaptığına bakmadan, ayakkabılarıyla çoraplarını çıkardı, cebinden bir avuç Galsamotu aldı, ağzına tıktı ve göle girdi.

Galsamotunu çiğneyebildiği hızla, hatır hutur çiğniyordu. Otun pis bir kayganlığı vardı, lastik gibiydi, ahtapot dokunacına benziyordu.

Biraz daha ilerlediğinde su beline gelmişti. Su oldukça karanlık görünüyordu. İçindeki korku duygusunun neden şimdi ortaya çıktığını anlayamıyordu.

Kalabalıktan kahkahalar duyuyordu ve herhangi bir sihirli güç belirtisi göstermeden göle yürürken aptala benzediğini biliyordu. Bedeninin hâlâ kuru olan kısmı soğuktan diken diken olmuştu. Sarı saçları uçuşuyordu.

Esther, şiddetle titremeye başladı. Tribünlere bakmaktan kaçınıyordu; kahkahalar gittikçe daha gürültülü bir hal alıyordu, Slytherin'lerin tarafından ıslıklar ve yuhalar da gelmeye başlamıştı...

The Children of the MaraudersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin