İlk toplantı

43 3 1
                                    

HOGWARTS YÜKSEK MÜFETTİŞİ'NİN EMRİYLE

Şu andan itibaren tüm öğrenci örgütleri, dernekleri, takımları, grupları ve kulüpleri dağıtılmıştır. Bu bağlamda, bir örgüt, dernek, takım, grup ya da kulüp, üç ya da daha fazla öğrencinin düzenli aralıklarla toplanması olarak tanımlanmıştır. Yeniden kurma izni için, Yüksek Müfettiş'e (Profesör Umbridge) başvurulması gerekmektedir. Yüksek Müfettiş'in bilgisi dahilinde olmayan ve onayını almamış hiçbir öğrenci örgütü, derneği, takımı, grubu ya da kulübü var olamaz. Yüksek Müfettiş'in onayını almamış bir örgüt, dernek, takım, grup ya da kulüp kuran ya da bunlara üye olan öğrenciler, okuldan atılacaktır. Bu duyuru, Yirmi Dört Numaralı Eğitim Kararnamesi'ne uygundur.

İmza
Dolores Jane Umbridge
Yüksek Müfettiş

Ginny, Seoul ve Esther endişeyle bildiriyi okudular. Bir kaç dakika sonra yanlarına Skyler, Felix, Raven ve Harry, geldi. Genç kız duyuruyu bu sefer seslice tekrar okudu. Haftasonundan bu yana içinde olan mutluluk sönmüştü. Hevesi kırılmış gibi hissediyordu.

"Bu bir tesadüf değil, " dedi, yumruklarını sıkarak.

"Biliyor." dedi Raven.

"Biliyor olamaz, " dedi Skyler hemen.

"O birahanede dinleyenler vardı. Hem itiraf edelim, gelenlerden kaçına güvenebileceğimizi bilmiyoruz... içlerinden herhangi biri koşup Umbridge'e söylemiş olabilir..." diye sinirle karşılık verdi ona bakmadan Ginny . Bu sırada yanlarına söylenerek Ron yaklaştı.

"Zacharias Smith!" dedi Ron hemen, avcunu yumruklayarak. "Ya da - şu Michael Corner'ın da şüpheli bir hali vardı bence -"

"Acaba Aurora bunu gördü mü?" dedi Harry, başını çevirip kızlar yatakhanesine doğru bakarak.

"Hadi gidip söyleyelim, " dedi Skyler .

"Skyler Ravenclaw salonuna öylece çıkamazs-"

Esther, lafını bitirmeden Skyler yatakhaneye doğru fırladı, kapıyı çekip açtı ve döne döne yükselen merdivenden çıkmaya başladı. Altıncı basamağa gelmişti ki, korna benzeri, gürültülü, yüksek perdeden bir ses ortalığı inletti ve basamaklar iç içe geçip döner kaydırak gibi uzun, pürüzsüz, eğimli bir taş haline geldi. Skyler ellerini yel değirmeni misali
çılgınca sallayarak koşmaya devam etmeye çalıştı bir an için, ama sonra sırtüstü devrilip, yeni oluşmuş kaydıraktan aşağı, Esther'ın ayaklarının dibine kadar kaydı.

" Ravenclaw merdivenlerini parolayı söylemedikçe öğrencilerinden başkası çıkamaz." dedi Raven , Skyler'ın kalkmasına yardım edip gülmemeye çalışarak.

"Söylemeye çalıştım size ama dinlemedin." dedi Esther gülerek.

Daha sonra merdivenlerde Aurora gözüktü. "Ne yapıyorsunuz?"

"Sana geliyorduk - bak!" dedi Skyler , onu tutup ilan tahtasına götürerek.

Kızın gözleri hızla ilan tahtasının üzerinde gezindi. Yüzünü soğuk bir ifade bürüdü.

"Biri gidip ona yumurtlamış olmalı!" dedi Ginny, öfkeyle.

"Yapmış olamazlar. " dedi Aurora alçak sesle.

"Ne kadar safsın, " dedi Skyler , "sırf sen dürüst ve güvenilirsin diye, sanma ki -"

"Hayır, yapmış olamazlar, çünkü hepimizin imzaladığı o parşömen parçasına bir uğursuzluk koydum, " dedi Aurora haşin bir sesle. "İnan bana, biri gidip Umbridge'e söylediyse kim olduğunu hemen öğreniriz, dahası bunu yapan çok pişman olur."

The Children of the MaraudersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin