"Ne demiş muggle ataları : asıl sessiz olandan korkacaksın!"
🏆
Zaman çabucak geçmiş, ekim'in sonuna gelinmişti . Herkes oldukça heyecanlıydı çünkü Durmstrang ve Beautbonx okul öğrencileri giriş salonunda karşılanmışlardı. Dışarıdan misafirler olduğunda dolayı da Aurora, Seoul, Skyler ve Felix, kendi masalarında oturuyorlardı.
"İyi akşamlar, hanımlar beyler, hayaletler ve -hepsinden önce- konuklar," dedi Dumbledore, yabancı öğrencilere gülümseyerek.
"Hepinize Hogwarts'a hoş geldiniz demekten büyük memnuniyet duyuyorum. Umarım burada konuğumuzken hem rahat, hem de hoş vakit geçirirsiniz."
Başındaki atkıyı hâlâ sıkı sıkı tutan Beauxbatons'lu bir kız öğrenci hiçbir kuşkuya yer vermeyecek şekilde alaylı alaylı güldü.
Sinirlendiğini belli eden Ginny ,"Kimse seni burada zorla tutmuyor!" diye fısıldadı.
"Gin , sakin ol." dedi Esther , gülerek.
Dumbledore,"Turnuva şölenin sonunda resmi olarak başlayacak,"dedi."Şimdi hepinizi yemeye içmeye davet ediyorum,evinizdeymiş gibi davranın!" Yerine oturdu.
Esther , Karkaroff'un hemen öne eğilerek onunla konuşmaya başladığını gördü.Önlerindeki tabaklar her zaman olduğu gibi yemekle doldu.
Ron , büyük bir etli pudingin yanında duran büyük bir tabağı parmağıyla göstererek,"O da ne?" diye sordu.Tabağın içinde bir tür kabuklu deniz hayvanı yahnisi vardı.
"Bouillabaisse," dedi Harry.
"Ne bezi, ne bezi?" dedi Ron, anlamayarak.
"Fransız yemeği," dedi Harry , gülerek.
"Evet, tadı çok güzel. Bu yaz yemiştik." dedi Hermione.
Ron , bu kara pudingden tabağına bol bol koyarken,"Senin sözün bana yeter. " dedi.
Büyük Salon her zamankinden çok daha kalabalıkmış gibi görünüyordu, oysa fazladan sadece yirmi öğrenci vardı. Belki de farklı renklerdeki üniformaları siyah Hogwarts cübbelerinin arasında çok dikkati çektiği için daha kalabalık görünüyorlardı. Kürklerini çıkaran Durmstrang öğrencilerinin içlerinde koyu kan kırmızısı cübbeler olduğu anlaşılmıştı.
Tam o sırada bir ses,"Pardon," dedi,"acaba bouillabaisse'i isti'ör muydunuz?" Sesin sahibi, Dumbledore'un konuşması sırasında gülmüş olan Beauxbatons'lu kızdı.
"Evet, alabilirsiniz," dedi Esther , tabağı kıza doğru iterek.
"İş'niz bitti mi onla?"
Ron , soluk soluğa,"Evet," dedi,"evet, harikaydı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Children of the Marauders
FantastikYa Potter ailesi son anda kaçabilseydi ve bu yüzden de Karanlık Lord, bir sonraki kurbanını evine doğru gitseydi? "I solemnly swear that I am up to no good. " * Black İkizleri, Lupin İkizleri, Seoul Hwang, Hera Hwang ve Christopher Felix Malfoy kar...