Macar Boynuzkuyruk

54 6 31
                                    

"Kalk da boyunu postunu görelim, Ginevra

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Kalk da boyunu postunu görelim, Ginevra."

🦋



Pazar günü Esther, bütün kıyafetlerini giydikten sonra, hemen gidip diğerlerini buldu. Arkadaşları, kahvaltı ediyorlardı.

"Eleanor, pastırmalı omletten alsana. Çok güzel olmuş." dedi Aurora.

"Midem bulanıyor, Aurora. Alamayacağım."

"Hastane kanadına gidelim mi?" diye sordu Esther'ın yanında oturan Seoul.

"Hayır. Yiyin siz. Sonra da dışarı çıkalım."

"Bir şey mi oldu? İyi değilsin sanki. " dedi Ginny .

"İyiyim, Gin. Dün çok uyuyamadım. Skyler ile dışarı çıktık, dün gece. Anlatacaklarım var."

Onu duyan arkadaşları da bunun üzerine hemen dışarı çıkmak için hızlı hızlı kahvaltılarını tamamladılar. Dışarıda, gölün çevresinde yine uzun uzun dolaşırlarken, onlara ejderhaları ve şöminedeki konuşmayı anlattı.

"Seni salı akşamına kadar hayatta tutmaya çalışalım da, büyük burunlu Igor'u sonra düşünürüz ." dedi Aurora.

" Regulus, onun öğrettiği büyüyü kullanabileceğimi söyledi." dedi Esther .

"Anlayacağını söylemiştin." dedi Skyler, büyüyü kastederek.

Esther, sırıttı. "Süpriz olsun, ikiz."

"Yine de basit büyü kitaplarına bakalım bence. Belki bir aksilik çıkarsa diye. " dedi Seoul.

Bir süre sonra kucak dolusu büyü kitabıyla döndü, onları masaya yığdı ve tek tek hepsine bakmaya başladılar. Ginny ise Seoul'e söylenmekle meşguldü.

"Bunların hepsine ne ara bakacağız, Seoul?"

"Ginevra , " dedi Esther, gözlerini yumarak , "ısıracağım ağzını yüzünü şimdi! "

"Benim adım Ginny, Esther!" dedi dişlerinin arasından, Ginny.

"Ya, öyle miydi? Resmiyette Ginevra diye biliyordum." dedi Esther, sırıtarak.

"Kaldırma beni ayağa."

"Kalk da boyunu postunu görelim, Ginevra." dedi Esther, Ginevra'ya özellikle baskı yaparak.

"Esther, kaşınıyorsun." dedi Raven, onu onaylamadığını belli ederek.

Sonra elbette olanlar oldu. Ginny, Esther'ı kütüphane boyunca kovaladı. Yakaladığı yerde yanağını ısırdı, diğerleri ikisini ayırana kadar boğuştular ve sonucunda kütüphaneden kovulmayı başardılar.

***

Esther, görevden önceki gece çok az uyuyabildi. Pazartesi sabahı uyandığında, hayalleri olan Hogwarts'tan kaçmayı ciddi olarak düşündü. Hatta bu fikrini söylediğinde arkadaşları kaçma ihtimaline karşın onu hiç yalnız bırakmadılar.

The Children of the MaraudersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin