"Siri, bela bizim göbek adımız."
🐲
Esther ve Skyler, o akşam on buçukta Harry'den pelerini alıp Gryffindor Ortak salonunda buluştular. Skyler'ın , Gryffindor Ortak Salonu'na girmesi için Seoul'ün yaptığı çok özlü İksir den bolca içerek Harry'ye dönmesi gerekti . Bu onun için hayatındaki en kötü deneyimlerden biriydi, sanki çürük yumurta yiyormuş gibi hissetmişti.
"Esther , pelerinin altına gir."
Esther , onun dediğinin yaparak pelerinin altına girdi. Skyler , ikisi de gözükmeyecek şekilde pelerini örttüğünde saatine bakarak bir kaç dakika bekledi.
Sonra Raven , planladıkları gibi Şişman Hanım'ı dışarıdan ikisi için açtı. Tam gidecekken Raven, önlerinde durdu ve parmağını sallayarak "Lütfen , dikkatli olacaksınız." dedi ciddiyetle.
"Siri, bela bizim göbek adımız." dedi Skyler da alay edercesine.
"Bana bakın, ikinize de arkanızdan uğursuzluk büyüsü yaparım. James amcadan öğrenmiştim hem de. Başına bir bela gelirse bir de üstüne üstlük yüzünüzdeki yaralarla uğraşırsınız."
"Sen bize kıyamazsın ki!"
"Deneyin bakalım." dedi Raven, Esther'a sırıtarak. Geçmeleri için yana çekildi.
Skyler , "Peki peki !" diye fısıldayarak Esther ile birlikte Raven'ın yanından geçip şatodan çıktı.
Arazi çok karanlıktı. İkizler, Hagrid'in kulübesinin ışıklarına doğru yürüdü. Muazzam Beauxbatons arabasında da ışık yanıyordu. Esther , Hagrid'in ön kapısını çalarken, arabada Madam Maxime'in konuştuğunu duydu. Hagrid kapıyı açıp çevreye bir göz atarak, "Orada mısın, Esther ?" diye fısıldadı.
"Evet, " dedi Esther , sessizce içeri girdiler ve pelerini çıkardılar.
"Ne oldu?"
"Sana bir şey göstermem gerekiyor, " dedi Hagrid, sonradan şuan Harry olan Skyler'ı fark edip, "Harry ?" dedi şaşkın bir nidayla." Sen niye geldin? "
"Arkadaşımı gece gece tek başına gönderecek değilim herhalde." dedi Skyler, sesini Harry'ye benzetmeye çalışarak.
Esther, merakla , "Bana ne göstereceksin?" diye sordu.
Hagrid, "Benimle gelin , sesinizi çıkarmayın, o pelerini de giyin, " dedi. "Fang'i yanımıza almayacağız, hiç hoşuna gitmez..."
"Dinle, Hagrid, fazla kalamayız... Saat birde yukarıda, şatoda olmamız gerek -"
Ama Hagrid onu dinlemiyordu bile, kulübenin kapısını açıp dışarı, geceye çıkmıştı. Esther ve Skyler ona yetişmek için arkasından koştular ve şaşkınlık içinde, Hagrid'in öne düşmüş, onu Beauxbatons arabasına doğru götürdüğünü fark ettiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Children of the Marauders
FantasyYa Potter ailesi son anda kaçabilseydi ve bu yüzden de Karanlık Lord, bir sonraki kurbanını evine doğru gitseydi? "I solemnly swear that I am up to no good. " * Black İkizleri, Lupin İkizleri, Seoul Hwang, Hera Hwang ve Christopher Felix Malfoy kar...