"Önemi var. Yılanlarla konuşmak, Salazar Slytherin'in meşhur bir özelliğiydi. Onun için Slytherin Binası'nın simgesi bir yılan."
🐍
"Hepiniz düello kulubüne hoşgeldiniz. Bugün yardım amaçlı, Profesör Snape de aramızda olacak."
Harry ve Skyler'ın uzun dil dökmeleri sonucunda düello kulubüne gelmişlerdi. Esther ve Aurora, çekimserdiler. Profesör Snape'in ödevini bitirmeyi düşünüyorlardı. Ginny ise sessizdi, yine de onlarla kulübe gelmişti.
En başta kulubün amaçları hakkında konuşulduktan sonra örnek olması açısından Snape ve Lupin, sahneye çıktılar. Güzel bir düelloydu, berabere görünüyordu çünkü ikisi de bütün büyüleri savuşturmuşlardı.
"Şimdi aranızageleceğim ve hepinizi ikişer ikişer ayıracağım. Profesör Snape, bana yardım etmek isterseniz..."
Kalabalığın arasında dolaşıp insanları eşleştirdiler. Lupin , Neville ile Justin Finch Fletchley'yi eşleştirdi, ama Snape, Esther'ların yanına ondan önce varmıştı.
Küçümseyen bir gülüşle, "Potter , sen Finnigan'la eş ol. Black -"
Esther, otomatik olarak Skyler'a doğru yürümüştü.
"Sanmıyorum," dedi Snape soğuk soğuk gülümseyerek. "Bayan Parkinson, buraya gelir misiniz? Bakalım meşhur Black'in hakkından gelebilecek misiniz? Bayan Lupin, siz Bayan Bulstrode ile ; Bay Lupin, siz Bay Felix Malfoy ile Ve siz, Bay Black - siz de Bay Draco Malfoy ile eşleşebilirsiniz."
Parkinson , yılışık yılışık sırıtarak cakalı bir yürüyüşle geldi.Onun arkasından bir kız geliyordu. İriydi, tıknazdı, koca çenesi saldırgan bir şekilde ileri uzanmıştı. Aurora, onun yanında oldukça küçük kalmasına rağmen umursamıyordu. Oldukça rahat görünüyordu.
Yeniden platforma çıkmış olan Lupin, "Yüzünüzü eşinize dönün," diye seslendi, "ve reverans yapın!"
Esther ve Pansy , gözlerini birbirlerinden ayırmayarakbaşlarını hafifçe eğdiler. "Asalar hazır!" diye bağırdı Lupin . "Üçe kadar sayınca, rakibinizi silahsız bırakmak için büyü yapın. Bir... iki... üç..."
Esther , asasını omzunun üstünden savurdu fakat Pansy , daha ikiye gelindiğinde ona büyü fırlattı . O da vakit kaybetmeden asasını Pansy'ye doğru tutup bağırdı: "Rictumsempra!"
Gümüş bir ışık Pansy'nin karnına çarptı, Pansy hırıldayarak iki büklüm oldu. O dizlerinin üstüne çökerken, Lupin, "Sadece silahsız bırakın dedim!" diye bağırdı.
Pansy , soluk almaya çalışarak abasını Esther'ın dizlerine tuttu, soluğu kesilerek, "Tartntallegra!"diye bağırdı. Bir saniye sonra Esther'ın bacakları onun kontrolü dışında bir tür step yaparak dans etmeye koyuldular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Children of the Marauders
FantasyYa Potter ailesi son anda kaçabilseydi ve bu yüzden de Karanlık Lord, bir sonraki kurbanını evine doğru gitseydi? "I solemnly swear that I am up to no good. " * Black İkizleri, Lupin İkizleri, Seoul Hwang, Hera Hwang ve Christopher Felix Malfoy kar...