Patronus

139 7 3
                                    



 "Expecto Patronum !"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

 "Expecto Patronum !"


🦋

Düello Kulübü'nde olanlardan sonra hiçbir şey iyi gitmemişti. Esther, Justin' le ne kadar konuşmak istese de Justin ondan kaçmıştı. En kötüsü de dülleo kulubünde olanlardan sonra Justin'in de saldırıya uğramasıydı. Onu ilk bulan Skyler ile Esther'dı bu yüzden herkes varisin Esther olduğunu ve saldırıları onun yaptığını düşünüyordu.

Herkes Noel'de evlerine gidebilsinler diye Hogwarts Ekspresi'nde yer ayırtmak için koşuşturdu.

"Üzülme, senin yapmadığın elbette çıkacak ortaya."  dedi Felix, dizlerinde yatan kızın sarı saçları ile oynarken.

"Bilemiyorum, Lixxie. Buraya gelmeden önce, sürekli tılsım kullanmak zorunda olsak bile hayatımız daha güzeldi."

Skyler ve Aurora, birbirlerine lanet attıkları için cezadaydılar. Pek de huzurlu bir iletişimleri olduğu söylenemezdi. Raven ve Harry, Quidditch antrenmanına gitmişlerdi. Aurora, Ginny ile kalmıştı. Felix de Esther'ı Kara Göl'e getirmişti.

" Şöhret çok yordu beni." dedi Esther, esprili bir sesle.

"Çok çabuk bıktın , Els." dedi Felix , kıkırdayarak .

Bir süre sessizliği dinleyip Kara Göl'ü izlediler . Hava bulutlu olmasına rağmen soğuk değildi. Ağaçların yansıması gölde kıpraşıyordu. Hogwarts'a geldiklerinden beri Esther'ın en sevdiği yerlerden biriydi. Çok kimse gelmediğinden sakin oluyordu.

"Sen bana niye abi demiyorsun? Ben senden iki yaş büyüğüm."

"Felix, hiç abim gibi durmuyorsun. Nasıl bu kadar çelimsiz olabilirsin?"

"Sen nasıl bu kadar çelimsiz olabiliyorsan, o yüzden. Aramızda Ginny ve sen, en kısalarımızsınız."

Esther'ın yüzü, Ginny'yi duyunca düştü.

Felix, derin nefes alarak "Üzülme. Eminim, Ginny öyle düşünmüyor. Sadece sinirleri bozuk bu ara."

"Ya gerçekten kibirli gözüküyorsam?" diye sordu Esther. Düello Kulübü'nde olanlardan sonra geceleri uyuyamıyordu. Bu haliyle belki de bir hayalet olabilirdi.

"Els, kesinlikle öyle gözükmüyorsun. Hayatın düzgün ilerlerken bir anda karışık olayların içine düştün ve bu yüzden bocalıyorsun. Sen de, Skyler da. Skyler biraz egolu olabilir tabii - burada ikisi de istemeden de olsa kıkırdadılar - Neyse, dediğim gibi kibirli gözükmüyorsun. Sen tanıdığım en pofidik insanlardan üçüncüsüsün. "

" Birinci ve ikinci, kim? "

" Birincisi, Skyler ve ikincisi de Raven. "

" Şaka yapıyor olmalısın. Skyler'ı nasıl birinci sıraya koydun ki? " diye sordu Esther, inanamayarak.

The Children of the MaraudersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin