Grimmauld

24 4 0
                                    

"Kardeşime bir daha dokunmaya cüret edersen seni mahvederim !"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Kardeşime bir daha dokunmaya cüret edersen seni mahvederim !"

🤍





Ortak Salon'a indiklerinde Harry ve Raven'ın beklediklerini gördüler.

"Sesleri duyduk." dedi Harry.

"Çocuklar burada kalmalısınız!" dedi McGonagall.

"Kusura bakmayın, Profesör. Saygısızlık etmek istemem ama lütfen izin verin gelelim. Esther'ı yalnız bırakmak istemiyorum ." dedi Raven.

Şişman Hanım'ın ay ışığıyla aydınlanmış dar koridorundan geçtiler. Esther , içinde kabaran panik sanki taşmanın eşiğindeymiş gibi hissediyordu kendini; koşmak, Dumbledore'a seslenmek istiyordu; onlar böyle sakin sakin yürürken Bay Weasley'nin kanı akıyordu, hem ya o dişler (Esther "benim dişlerim" diye düşünmemeye çalıştı) zehirliyse? Bayan Norris'in yanından geçtiler, kedi lamba gibi gözlerini onlara çevirip hafiften tısladı, ama Profesör McGonagall "Pist!" deyince gölgelere karıştı; birkaç dakika sonra, Dumbledore'un odasının girişini koruyan taş heykele

"Fışırdayan vızvız." dedi.

Heykel hareketlendi, merdiven ortaya çıktığında hızlıca ofise girdiler.

"Black , müdüre sen anlat."

"Ben... şey, ben uyuyordum aslında..." dedi Esther .

Duyduğu korku ve olanları Dumbledore'a anlatabilme telaşı içinde bile, müdürün ona hiç bakmayıp, kenetlenmiş parmaklarını incelemesine biraz bozuldu.

"Ama sıradan bir rüya değildi... gerçekti... olduğunu gördüm..." Derin bir nefes aldı, "Ginny'nin babasına - Bay Weasley'ye- dev bir yılan saldırdı."

Kelimeler sanki o söyledikten sonra havada yankılandı, biraz saçma, hatta komik göründüler. Bir duraklama oldu, Dumbledore arkasına yaslanıp gözlerini düşünceli düşünceli tavana dikti.

"Bunu nasıl gördün?" diye sordu Dumbledore usulca, hâlâ Esther'a bakmıyordu.

"Şey... bilmiyorum, " dedi Esther , kızgın kızgın - ne fark ederdi ki? "Kafamın içinde sanırım -"

"Beni yanlış anlıyorsun, " dedi Dumbledore, hâlâ aynı sakin tonla. "Demek istiyorum ki... hatırlıyor musun -ee- bu saldırıyı gözlerken konumun neydi? Kurbanın yanında mı duruyordun, yoksa bu sahneye yukarıdan mı bakıyordun?"

Bu öyle acayip bir soruydu ki, Esther ağzı açık, Dumbledore'a bakakaldı. Adeta biliyor gibiydi...

"Ben yılandım, " dedi. "Hepsini yılanın bakış açısından gördüm."

Bir an kimse konuşmadı.

"Arthur ciddi olarak mı yaralandı?" diye sordu daha sert bir sesle.

"Evet, " dedi Esther , üzerine basa basa - niye böyle geç anlıyorlardı, upuzun dişler böğrünü delince insanın ne kadar kan kaybedeceğinin farkında değiller miydi? Ve Dumbledore neden ona bakma nezaketini göstermiyordu? Ama Dumbledore ayağa kalktı -hem de öyle çabuk
kalktı ki, Esther yerinde zıpladı- ve tavana çok yakın asılmış portrelerden birine hitap etti. "Everard!" dedi sert sert. "Ve sen, Dilys!"

The Children of the MaraudersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin