Sırlar Odası

198 13 3
                                    

"SIRLAR ODASI AÇILDI

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"SIRLAR ODASI AÇILDI. VARİSİN DÜŞMANLARI,
KENDİNİZİ KOLLAYIN."

____

"Sonunda oradan çıkabildiğimiz için mutluyum ." dedi Skyler , rahat bir nefes vererek .

"Size Ölüm Günü Partisi'ne gelmenin iyi bir fikir olmayacağını söylemiştim ." dedi Harry .

Çapulcu Haritası'nı açıklamalarının üzerine üç gün geçmişti . Altısı bol bol birlikte zaman geçirmişlerdi . Esther , Skyler ve Felix ile kaynaşabilmiş ve birbirlerine iyiden iyiye alışmışlardı . Esther , KSKS dersinde yaptıkları bir uygulama sınavını kazanmış ve Profesör Lupin'den istediği bir büyüyü öğrenmeye hak kazanmıştı . Bir de Sir Nickolas'ın davet ettiği Ölüm Günü Partisi'ne gelmişlerdi .

"Olsun . Değişiklik oldu bize de ." dedi Esther.

"Neyse , onu boşverin de Ginny bu ara biraz garip değil mi ? Hep bizimle olmak isterdi ama partiye bile gelmek istemedi ." dedi Aurora.

Doğruydu . Ne olduysa , Ginny biraz hasta gibiydi .

"Halsiz biraz . Nezle olmuş galiba . " dedi Raven .

"Bu sabah Karagöl'deydi . Bir şeyler yazıyordu ama göremedim . Mesafeli değildi . " dedi Felix.

Diğerleri bir şey demeden kafalarını salladılar . Şimdi Giriş Salonu'nun merdivenlerine yakınlaşmışlardı. Tam o anda Esther , bir ses duyarak olduğu yerde kaldı .

"... deş... parçala... öldür..."

Yılan tıslaması gibi iç ürperten bir fısıltıydı .  Anlamaya çalışarak çevresine bakındı ama arkadaşlarının endişeli bakışlarından başka bir şey yoktu .

"... deş... parçala... öldür..."

Esther , gelen sesle birlikte  sendeleğinde Raven , onu kolundan yakaladı .

"Els , ne oldu ? İyi misin ? " diye sordu , Skyler , endişeli bir halde.

"Esther , iyi misin ?" dedi Raven .

"Susun bir dakika! "

"... öyyyle açım... öyle uzun zamandır.."

Esther sabırsızlıkla ,"Dinleyin!" dedi.

Çocuklar, endişeli bir halde onu izlediler.

"... öldür... öldürme vakti..."

Ses yavaş yavaş uzaklaşıyordu. Esther, sesin gittiği yere baktı, üst tarafa çıkıyordu. İçini korku ve şok duygusu kapladı.

"Buradan, " diye bağırdı ve merdivenlerden yukarı, Giriş Salonu'na doğru koşmaya başladı. Burada bir şey duymaya çalışmak umutsuzdu, Büyük Salon'dan Cadılar Bayramı Şöleni'nin uğultusu yansıyordu.

The Children of the MaraudersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin