Rita Skeeter

50 5 28
                                    


"Raven bile kuralları çiğnerken bu kadar soru sormuyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Raven bile kuralları çiğnerken bu kadar soru sormuyor."

🖤

Esther, pazar sabahı uyandığında, kendini niye bu kadar berbat, niye bu kadar endişeli hissettiğini hatırlaması biraz vakit aldı. Sonra aniden, önceki gecenin anıları adeta üzerine üşüştü. Üstünü giyindikten yatakhaneden çıkıp ortak salona indi Kararlı adımlarla portreye doğru yürüdü, itip açtı ve dışarı çıktı. Karşısında Felix ve Skyler duruyordu.

"Günaydın, canım ikizim. " dedi Skyler , elinde peçeteye sarılı tostlar ile . "Bunu sana getirdik... Biraz yürümek ister misin?"

"Bunun altından ne çıkacak? Diğerleri nerede? " diye kuşkuyla sordu, Esther.

"Aşk olsun, Els! Ne zaman çıkar için bir şeyler yaptık?" diye sordu, Felix.

Esther, ikisine bir göz atıp "Her zaman." diye cevap verdi.

"Pekala, her zaman olabilir. Ama şuan ki amacımız tamamen senin mutluluğun, huzurun. Sen her zaman bizim için bir adım öndesin."

"Hadi oradan be!" dedi Esther, kollarını göğsünde kavuşturarak.

"Bahse varım, yemek yemeyecektin çünkü Büyük Salon'daki kimsenin laflarını çekmek istemiyorsun. Bu yüzden biz de sana tost getirdik ve köprüye gidip sohbet ederiz diye düşünmüştük." dedi Felix.

"Harry'ler nerede?" diye sordu Esther.

"Başlatma Harry'lerine! Biz varız, beğenemedin mi?" diye sordu Skyler , çirkef bir tavırla.

"Yok yani beğenememekten değil de, göremedim. O yüzden soruyorum."

"Hagrid, yakaladı onları. Sihirli yaratıklar ile ilgili birkaç bir şey gösterecekmiş. Biz de senin için fedakarlık yapıp, sıvıştık." dedi Felix, çok büyük bir şey başarmış gibi.

"Sen şuna kelekerleri dinlemekten sıkılıyoruz, desene." dedi Esther.

"Neyse ne. Ay Esther! Ne soru sordun ya!" dedi Felix.

"Raven bile kuralları çiğnerken bu kadar soru sormuyor." dedi Skyler da.

"Mavilime laf yok."

"Mivilimi lif yik." dedi Skyler, Esther'i taklit ederek.

"Hadi o zaman. Yürüyün."

Esther'in bir koluna Skyler, bir koluna Felix girdi ve birlikte aşağı inip  Büyük Salon'a hiç göz atmadan çabucak Giriş Salonu'ndan geçtiler. Az sonra çimlerin üstünden köprüye yürüyorlardı.

Esther, önceki gece Gryffindor masasından ayrıldıktan sonra olanları en küçük ayrıntısına kadar onlara anlattı.

"Senin katılmadığını biliyorduk tabii. " dedi Felix , Esther anlatmayı bitirdiğinde.

The Children of the MaraudersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin