Kupa

45 6 11
                                    


"Ama yanlışsam düzeltin. Söylediklerim yalan değildi. Sen söyle Maviş , çiyana benzemiyor mu?"











Gün doğuyordu. Sekizli, yatakhanelerinden çok erken saatte çıkıp telaşla Baykuşhane'ye gitmişlerdi, Regulus'a mektup göndermişlerdi. Şimdi durmuş, sisli araziye bakıyorlardı. Hepsi oldukça uykuluydu çünkü  gece geç saatlere kadar bağıran barakada son görevden konuşmuşlardı. O gün pek bir şey olmadı mektubu gönderdiler ve köprüye gidip sohbet ettiler.

______________

Regulus baykuşu hemen ertesi sabah geri gönderdi. Charles, yanlarına kanat çırparak indiği anda, bir mektup Skyler'ın önüne biraktı ve gelecek postasını da Aurora'nın önüne.

Esther - sen Viktor Krum'la Orman'a yürüyerek ne halt ettiğini sanıyorsun? Aynı baykuşu geri
göndererek, bana bir daha geceleri yanında kardeşin olmadan yürüyüşe çıkmayacağına yemin etmeni istiyorum. Hogwarts'ta son derece tehlikeli birileri var. Bence, Crouch'un Dumbledore'u görmesini engellemeye
çalıştıkları açık ve sen de karanlıkta onlardan belki de birkaç metre uzaktaydın.

Öldürülebilirdin. Adın, Ateş Kadehi'ne kazayla girmedi. Eğer birileri sana saldırmaya çalışıyorsa, şu anda son şanslarını kullanıyorlar demektir. İkizinin ve arkadaşlarının yanından ayrılma, Gryffindor Kulesi'nden geç saatlerde çıkma, tek başına dolaşma ve kendini üçüncü görev için donat.

Sersemletmeyi ve Silahsız Bırakma'yı çalış. Birkaç uğursuzluk büyüsü de bayağı işe yarar. Yazın öğretmiştim size. Onları çalışabilirsin. Crouch konusunda yapabileceğin bir şey yok.  Bir daha okul arazisi dışına çıkmayacağın konusunda bana söz veren mektubunu bekliyorum.

Dipnot : Skyler, kardeşine tekrar böyle bir şey konusunda izin verirsen senin o siyah saçlarını tek tek cımbızla çeker, sana yediririm.

Regulus

"Olay bana patladı." dedi Skyler, diğerleri ona gülerken.

"O Regulus Black, yaparım diyorsa yapar!" dedi Aurora.

"Hayır, onun yaptıklarını da biliyoruz neyin nutuğunu çekiyor?" dedi Esther .

_______________________________________

Üçüncü görev sabahı Gryffindor masasında kahvaltı çok gürültülü geçti.

Bir cüce baykuş Aurora'ya her zamanki gibi o günkü Gelecek Postası'nı getirdi. Aurora gazeteyi açtı, birinci sayfaya bir göz attı ve üzerine ağız dolusu balkabağı suyu püskürttü.

"Ne?" dediler diğerleri bir ağızdan, ona bakarak.

Aurora hemen, "Hiç, " diyerek gazeteyi ortadan kaldırmaya çalıştı, ama Skyler elinden kaptı.

Manşete baktı ve, "Olamaz, " dedi. "Bugün olmaz. Vay yaşlı inek."

"Ne?" dedi Esther. "Yine Rita Skeeter mı?"

"Hayır, " dedi Skyler ve tıpkı Aurora  gibi gazeteyi ortadan kaldırmaya çalıştı.

"Benim hakkımda, değil mi?" dedi Esther .

Skyler hiç de ikna edici olmayan bir ses tonuyla, "Hayır, " dedi.

Ama daha Esther'ın gazeteyi ondan istemesine fırsat kalmadan, Draco Malfoy Büyük Salon'un öteki ucundan, Slytherin masasından bağırdı.

The Children of the MaraudersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin