"Doğru, bir an için Sirius Black'in kızı olduğunu unutacaktım."
🐍
Çok uzun, loş bir odanın başında duruyordu. Gene oyma yılanlarla bezenmiş yüksek taş sütunlar karanlığın içinde kaybolan bir tavana yükseliyor ve odayı kaplamış olan garip, yeşilimsi soluk ışığın üzerine uzun siyah gölgeler düşürüyordu.
Kalbi küt küt atan Esther , orada öylece durup ürpertici sessizliği dinledi. Basilisk karanlık bir köşede, bir sütunun arkasında olabilir miydi? Peki ya Ginny neredeydi?
Asasını çıkardı ve yılanlı sütunların arasından ilerledi. Dikkatle attığı adımlar, gölgeli duvarlardan yüksek sesle yankılanıyordu. Gözlerini kısmıştı, en ufak bir hareket belirtisinde kapamaya hazırlanıyordu. Taştan yılanların boş göz yuvarları sanki onu izliyordu. Birkaç kez içlerinden
birinin kımıldadığını sanarak midesi kasıldı.
Sonra, son iki sütunun hizasına geldiğinde, arka duvarın önünde Oda'nın kendisi kadar yüksek bir heykel görüntüye girdi.Esther, yukarıdaki dev suratı görmek için başını kaldırmak zorunda kaldı. Çok yaşlı ve maymunsu bir surattı bu. Yerleri süpüren taştan büyücü cüppesinin neredeyse en altına kadar uzanan ince bir sakalı vardı. Kurşuni renkli iki devasa ayağı, odanın zeminine basıyordu. Ayakların arasındaysa, yere
yüzüstü uzanmış, küçük, siyah cüppeli ve alev gibi kızıl saçlı bir beden duruyordu.Esther , "Ginny!" diye seslendi ve onun yanına koşarak dizlerinin üzerine çöktü.
"Ginny! Ölmüş olma! Lütfen ölmüş olma!" Asasını kenara fırlattı, Ginny'yi omuzlarından tutup
çevirdi. Yüzü mermer kadar beyaz ve soğuktu, ama gözleri kapalıydı, yani taşlaşmış değildi."Ginny, lütfen uyan, " dedi gözyaşlarıyla , onu sarsarak. Ginny'nin başı kukla gibi iki yana gidip geldi.
"Uyanmayacak, " dedi yumuşak bir ses.
Esther irkildi, dizlerinin üstünde arkaya döndü.
Uzun boylu, siyah saçlı bir erkek çocuk en yakın sütuna yaslanmış, onları izliyordu. Hatları tuhaf bir şekilde bulanıktı, Esther onu buğulu bir camın arkasından görür gibiydi. Yine de kim olduğuna şüphe yoktu."Tom - Tom Riddle?"
Riddle, gözlerini ondan ayırmayarak, başını salladı.
"Nasıl yani, uyanmayacak?" dedi Esther, çaresizce. "O sakın - sakın...?"
"Yaşıyor, " dedi Riddle. "Ama ölümün eşiğinde."
Esther, ona uzun uzun baktı. Tom Riddle elli yıl önce
Hogwarts'ta okumuştu. Ama işte şimdi buradaydı, etrafında tuhaf, puslu bir ışık vardı ve on altısından bir gün bile büyük değildi."Sen bir hayalet misin?" dedi Esther, ne düşüneceğini bilemeyerek.
"Bir anı" dedi Riddle sessizce. "Elli yıldır bir güncede
saklanmış bir anı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Children of the Marauders
FantasíaYa Potter ailesi son anda kaçabilseydi ve bu yüzden de Karanlık Lord, bir sonraki kurbanını evine doğru gitseydi? "I solemnly swear that I am up to no good. " * Black İkizleri, Lupin İkizleri, Seoul Hwang, Hera Hwang ve Christopher Felix Malfoy kar...