Geri Dönüş Pt2

51 3 0
                                    

Esther ,  hızla yere çarptığını hissetti; yüzü çimenlere gömülüydü; çimenlerin kokusu burun deliklerini dolduruyordu. Anahtar onu taşırken gözlerini yummuştu, şimdi de yumulu tuttu. Kıpırdamadı. Soluğu tamamen kesilmişti; başı öyle kötü dönüyordu ki, ayaklarının altındaki toprağın bir gemi güvertesi gibi sallandığını hissediyordu.

Bir ses seli onu sağır edip kafasını karıştırdı; her yerde sesler vardı, ayak sesleri, çığlıklar... olduğu yerde kaldı... yüzünü buruşturmuştu, sanki gürültü, gelip geçecek bir kâbusmuş gibi...

Sonra bir çift el onu sertçe yakalayıp sırtüstü çevirdi. "Esther!"

Gözlerini açtı. Yıldızlı göğe bakıyordu ve Albus Dumbledore üzerine çömelmişti. Çevrelerinde karanlık gölgeler toplanıyordu, kalabalık gittikçe daha da sokuluyordu. Esther, Cedric'i görünce gözleri şapır şapır akmaya başladı.

Labirentin ucuna geri gelmişti. Tepesinde yükselen tribünleri görebiliyordu, orada hareket eden insanların siluetlerini ve gökteki yıldızları da.

Esther , Kupa'yı bıraktı, ama Cedric'e daha da sıkı sarıldı. Boştaki elini uzatıp Dumbledore'un bileğini yakaladı.

Dumbledore'un yüzü bir netleşiyor, bir bulanıklaşıyordu. 

"Geri döndü, " diye fısıldadı Esther. "Geri döndü. Voldemort."

"Ne var? Neler oluyor?"

Cornelius Fudge'ın yüzü Esther'ın yukarısında tepe üstü göründü. Bembeyaz ve korku dolu bir yüz.

"Tanrım - Diggory!" diye fısıldadı. "Dumbledore - ölmüş!"

Kelimeler tekrarlandı, onlara sokulan gölgeler bunu soluk soluğa çevrelerindekilere söylediler... sonra başkaları bunu haykırdı - gecenin içine çığlık attı -

"O ölmüş!"

"O ölmüş!"

"Cedric Diggory! Ölmüş!"

Esther , Fudge'ın sesinin, "Esther, bırak onu, " dediğini duydu ve parmakların onu Cedric'in cansız bedeninden koparmaya çalıştıklarını hissetti, ama onu bırakmadı.

"Bırak beni!" diye çığırdı, ağlamalarının arasından.

Derken Dumbledore'un yüzü, hâlâ bulanık ve sisli bir halde, daha yakına geldi. " Esther , artık ona yardım edemezsin. Bitti. Bırak."

Esther , "Onu geri getirmemi istedi. Onu annesiyle babasına geri getirmemi istedi..."

"Tamam, Esther .. bırak onu artık..."

Dumbledore eğildi, böylesine yaşlı ve zayıf bir adam için olağanüstü sayılacak bir kuvvetle Esther, yerden kaldırıp ayağa dikti. Esther, sallandı. Başı güm güm atıyordu. Yaralı bacağı artık ağırlığını çekemiyordu.

Çevresindeki kalabalık itişip kakışıyor, daha yakına gelmeye çalışıyor, karanlık gölgeler halinde onun üstüne geliyordu - 

"Ne oldu?"

 "Nesi var?" 

"Diggory ölmüş!"

Fudge yüksek sesle, "Hastane kanadına gitmesi gerek!" diyordu. "Hasta, yaralı - Dumbledore, Diggory'nin annesiyle babası buradalar, tribündeler..."

"Ben Esther'ı alayım, Dumbledore, onu ben alırım -"

"Hayır, bence -"

"Dumbledore, Amos Diggory buraya doğru koşuyor... geliyor... Ona söylemen gerekmez mi sence - o görmeden -?"

The Children of the MaraudersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin