Parçalar Birleşiyor

87 9 2
                                    

☠️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

☠️

"Tuvalette onca zaman geçirdik, hemen dibimizdeydi," dedi Aurora, ertesi gün kahvaltıda acı acı. "Ona sorabilirdik, ama şimdi..."

Öğretmenleri atlatıp ilk saldırının gerçekleştiği yerin hemen yanı başındaki tuvalete girmek,imkânsıza yakın olacaktı.Ama o günkü ilk dersleri Tılsım sırasında,haftalardır ilk kez Sırlar Odası'nı akıllarından çıkaran bir şey oldu. Ders başlayalı on dakika olmuştu ki, Profesör Potter haziranın birinci günü, yani tam bir hafta sonra sınavların başlayacağını söyledi.

"Sınavlar mı?" diye uludu Seamus Finnigan. "Hâlâ sınav mı oluyoruz?"

Esther ve Raven'ın arkasından bir gümbürtü yükseldi. Neville Longbottom'ın asası elinden kayıp sırasının ayaklarından birini yok etmişti. Profesör Potter , kendi asasını sallayarak bacağı geri getirdi ve Seamus'a döndü.

"Şu sıralarda okulu açık tutmamızın tek amacı eğitime devam etmenizi sağlamak," dedi kibar bir sesle . "Bu yüzden her zamanki gibi sınav yapılacak, eminim hepiniz öğrendiklerinizi sıkı sıkı tekrar ediyorsunuzdur."

Sıkı sıkı tekrar etmek mi?! Şatoda şartlar böyleyken sınav yapılacağı Esther'ın hiç aklına gelmemişti. Odayı isyankâr homurdanmalar sardı, bu durum da Profesör Potter'ın kaşlarını çatmasına neden oldu. "Profesör Dumbledore, okulu mümkün olduğunca normal bir şekilde devam ettirme talimatı vermişti," dedi. "Buna bu yıl ne kadar öğrendiğinizi kontrol etmenin de dahil olduğunu söylememe herhalde gerek yoktur."

İlk sınavlarından üç gün önceydi . Skyler , Esther ve Felix , Kara Göl'e gitmişlerdi . Aurora ve Raven, kütüphaneye gitmişti. Üçü sohbet ede dursun Lupin ikilisi , ellerinde bir kağıt parçasıyla, Kara Göl'e, koştura koştura geldiler.

"Bir şey bulduk. Hem de oldukça muhteşem bir şey. Bunu, kütüphanede çok eski bir kitabın içinden kopardık." dedi, Aurora.

Ardından Raven, kağıdı okumaya koyuldu.

"Bu topraklarda gezen onca korkunç hayvanın ve canavarın hiçbiri,'basilisk' ya da diğer adıyla 'yılanların kralı'ndan daha garip, ondan daha ölümcül değildir. Devasa boyutlara ulaşabilen ve yüzyıllarca yaşayabilen bu yılan, bir kara kurbağasının altında kırılmış bir tavuk yumurtasından doğar. Öldürme yöntemleri hayret vericidir, çünkü öldürücü ve zehirli dişlerinin dışında, basilisk'in bir de katil bakışları vardır: Gözlerinden çıkan ışına maruz kalan herkes ani bir şekilde can verir, örümcekler, can düşmanları oları basilisk geldiğinde kaçar. Basilisk ise sadece horozun ötüşünden kaçar, çünkü horozun ötüşü onun için ölümcüldür."

Esther, heyecanla kalkıp Aurora'yı yanaklarından öptü .Sanki biri aniden zihninde bir lamba yakmıştı."Çocuklar! İşte bu. İşte cevap bu. Oda'daki canavar bir basilisk - dev bir yılan! İşte bu yüzden ben her yerde o sesi duyuyordum, ama başka kimse duyamıyordu. Çünkü ben Çataldili anlıyorum...

The Children of the MaraudersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin