Düşen Yıldızlar (2.perde)

92 7 3
                                    

"Seçilmiş kişi olmak, çok da çekici bir şey değil, Harry

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Seçilmiş kişi olmak, çok da çekici bir şey değil, Harry."

💙

Godric's Hollow'da, güzel bir yaz akşamıydı. Havada ılık bir meltem vardı. Black'ler ve onlara tatile gelen Felix Malfoy, bu güzel hava eşliğinde bahçede Regulus'un yaptığı cheesecake'lerini yiyorlardı.

"Bu kadar güzel cheesecake yapmayı kimden öğrendin, amca?" diye sordu Skyler, dolu ağzıyla konuşmaya çalışarak.

"Lütfen, ağzın doluyken konuşma!" dedi Esther da iğrenerek.

"Sen de her şeyime karışma!"

"Çocuk musunuz?" dedi Felix, onları durdurmaya çalışırken.

Regulus, ikisini gülerek izledi. Onları izlemek hoşuna gidiyordu ve ne yaparlarsa yapsınlar gülmekten kendini alamıyordu. Esther ve Skyler'la olduğu her an, ona dejavu yaşıyormuş gibi hissettiriyordu.

"Annenden öğrenmiştim, Skyler. Yemek yapmayı da tatlı yapmayı da bana o öğretmişti. O bana çok şey öğretti çünkü evde kalıp onun başına kalmamdan korkuyordu." diye cevap verdi, Regulus.

Çocuklar , kahkahalarla güldüler. Birlikte ne kadar çok komik anıları vardı.

"Hiçbir zaman ayrı eve çıkmama izin vermediler. Özellikle Marlene. Ne kadar benimle dalga geçseler de, evlenmem söyleseler de başka bir yerde yaşamama izin vermediler." dedi Regulus, gülümseyerek.

"Bu arada, Harry, turnuva biletlerini göndermiş.  Üç hafta kaldı. " dedi Skyler.

"Gerçekten gelemeyecek misin? " diye sordu Esther, üzgünce.

Regulus, derin bir nefes aldı. Esther, neredeyse ona yapışık gezecekti.

"Sal şu adamı artık. Senin yüzünden özel hayatı bile olamayacak!" dedi Skyler.

"Üzgünüm, sarışın. James ile gideceksiniz." dedi Regulus da.

Üçü, keklerini yemeye devam ederken birden şiddetli bir rüzgar başlayıverdi ve hava kapandı . Sanki bir anda kış gelmiş gibiydi. Regulus, ayağa kalkıp Felix, Esther ve Skyler'a arkasına geçmesini söyledi. Üçlü , onun arkasına geçip asalarını çıkardılar. Gök yarılıyor gibiydi.

Böyle bir kaç dakika sonra iki beden belirdi. Black'lerin bahçesine doğru düşüyorlardı. 

"Aresto Momentum !"

Regulus'un büyüsü düşüşlerini yavaşlatsa yere düştüklerinde homurdanmalar duyuldu.

"Siz kimsiniz ?" diye sordu Regulus , asasını indirmeden .

İkisi de genç kızlardı. Birisi kızıl, kıvırcık saçlıydı. Boyu diğerine göre daha uzundu ve yaşça büyük gözüküyordu. Diğeri ise siyah, uzun saçlıydı.

The Children of the MaraudersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin